Fitness Seller

StickySteeez 2k16

"Jullie?" Ik heb jou nooit iets aangeprezen voorzover ik weet, zal ik ook niet doen want je luistert toch niet en weet zelf alles beter als ik t zo een beetje lees.
Hoe kan ik nou uberhaupt weten hoe jij traint, je logt nooit. Volgens mij hebben er al een aantal gasten nu aangeboden je te helpen maar je doet er niets mee. Beter gewoon ecto for life blijven dan en een beetje grappig lopen doen op een internetforum dan.

tot nu toe heb ik alleen nog maar dingen gezien die ik ofwel al geprobeerd heb, ofwel gewoon op geen hol slaan (zoals dat kelei gedoe met elke dag elke spiergroep trainen, zonder rust tussenin)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
en jij traint ook al sinds juli 2011 zag ik in je andere log? no offence bro, maar je bent in geen positie om mij raad te komen geven.

Ja, en als je de moeite had genomen om de rest van m'n log ook te lezen zie je dat m'n 1rm op de squat een stuk hoger ligt en die vpr van 5x5x100 eigenlijk nietszeggend is. Zeker niet als je ziet sinds wanneer ik squat en sinds wanneer ik een enigszins progressief schema aanhoud.

niet als die "tip" een zoveelste krachtschema is dat hij in zn keel geramd heeft gekregen door een hoop dikke powerlifters:trollface:

Grappig dat je weer dikke powerlifters erbij haalt, dat doen namelijk al die homofiele ecto's die zelf geen gram gainen en die zich bezig houden met de trollkoning uit te hangen op DBB, bloedtests laten doen omdat ze bang zijn (en terecht) dat ze enorm beta zijn en dan nog eens andere mensen belachelijk te maken wanneer deze proberen advies te geven.

dat fysiek komt net omdat ik zulke k*tschemas heb gevolgd die jullie aanprijzen:roflol:

'K*tschemas', n*gger, alsjeblieft zeg. Vito gained, Jelle gained, ik gain, zo goed als iedereen gained hier op, mits ze zichzelf tenminste een beetje pushen en fatsoenlijk eten. Waar het bij jou dus aan één van de twee schort.

tot nu toe heb ik alleen nog maar dingen gezien die ik ofwel al geprobeerd heb, ofwel gewoon op geen hol slaan (zoals dat kelei gedoe met elke dag elke spiergroep trainen, zonder rust tussenin)

Nee, wijs alles lekker van de hand jongen en duw een spuit in je hol, misschien kom je dan eens een paar gram aan. Veel succes met je 4x8 bullshit schema waar je **** all op gaat gainen.

Ja, en als je de moeite had genomen om de rest van m'n log ook te lezen zie je dat m'n 1rm op de squat een stuk hoger ligt en die vpr van 5x5x100 eigenlijk nietszeggend is. Zeker niet als je ziet sinds wanneer ik squat en sinds wanneer ik een enigszins progressief schema aanhoud.

Grappig dat je weer dikke powerlifters erbij haalt, dat doen namelijk al die homofiele ecto's die zelf geen gram gainen en die zich bezig houden met de trollkoning uit te hangen op DBB, bloedtests laten doen omdat ze bang zijn (en terecht) dat ze enorm beta zijn en dan nog eens andere mensen belachelijk te maken wanneer deze proberen advies te geven.

'K*tschemas', n*gger, alsjeblieft zeg. Vito gained, Jelle gained, ik gain, zo goed als iedereen gained hier op, mits ze zichzelf tenminste een beetje pushen en fatsoenlijk eten. Waar het bij jou dus aan één van de twee schort.

Nee, wijs alles lekker van de hand jongen en duw een spuit in je hol, misschien kom je dan eens een paar gram aan. Veel succes met je 4x8 bullshit schema waar je **** all op gaat gainen.

bedankt

Het probleem bij Angelus ligt hem in de voeding.
Kerel is veel spiermassa kwijt geraakt omdat hij veelste laag zat met eiwitten in zijn cut.
In mijn optiek is 5*5 een perfect schema, zowel om op kracht als op massa te gainen, wellicht kun je daar naast ook gewoon nog hypertrofie oefeningen er bij doen. Zo creër je een beetje een powerbuilding schema. Ik denk persoonlijk dat het bij Angelus gewoon schort aan de voeding en waarschijnlijk aan de rust.

Zou iemand dit misschien kunnen quoten, want sta volgens mij bij angelus op negeer maar wil hem toch proberen te helpen door mijn mening achter te laten .

Kerel is veel spiermassa kwijt geraakt omdat hij veelste laag zat met eiwitten in zijn cut.
In mijn optiek is 5*5 een perfect schema, zowel om op kracht als op massa te gainen, wellicht kun je daar naast ook gewoon nog hypertrofie oefeningen er bij doen. Zo creër je een beetje een powerbuilding schema. Ik denk persoonlijk dat het bij Angelus gewoon schort aan de voeding en waarschijnlijk aan de rust.

Zou iemand dit misschien kunnen quoten, want sta volgens mij bij angelus op negeer maar wil hem toch proberen te helpen door mijn mening achter te laten .
:popcorn:

Angelus is enorm standvastig. Als je de pagina's hier terugleest neemt die niet snel advies aan.

StickySteeez, gewoon door gaan!

Die 180kg deadlift ging vrij makkelijk :0

• #1.268
Laten we het er op houden dat het een eigenwijze ecto is.

sterke lifts, ik volg je!

wie is angelus

Mooie training! :thumbs:

• #1.274

Thx

ecto'tje

Thx dude

Ub2.

CG Bench
10X20
2X5X60
1X80 pijnnnn
5X5X90 harde vpr

Bor:
6X80
3X8X80 vpr

2-board press:
5X60
5X80
5X3X102,5 vpr

Sommige reps wat lastiger als de ander, maar ging wel hard

Lat pd:
4X10X80

Makkelijkestangkrul:
2X8X37

Liggend tricep extensie:
4X10X15

Side raise:
4x

Voelde wel goed

Ik ben weer in !

Gaat lekker man gefeliciteerd op die VPR's, gaat goed ! :thumb:

PR regen hier...dat had Piet Paulusma niet voorspeld..:rolleyes:

• #1.277
  • #1.278
Gisteren met tymboo, bosshogg, pleurklaat en wwe naar SSS Alkmaar geweest om naar het NK PL te kijken waar tymboo aan meedeed. Vette dat gehad. Wel jammer dat t niet zn 700 total haalde, maar toch wel een echt goede prestatie. Heb het echt enorm naar mijn zin bij PHM en volgens mij kunnen er nog mooie dingen gebeuren.

Vanavond ub1, hoop op een 5X3X95 paused benieuwd!

Niet hopen, gewoon pressen :cool:

• #1.280

En zo geschiedde het.

UB1 vandaag.

Bench: paused
20x20
5x60
3x80
5x3x95 nog best hard ook volgens mij VPR

lijkt gewoon geen rem op te zitten atm, echt geen idee waar ik nou ga eindigen met 3'tjes

BOR:
8x60
4x6x85 VPR setje extra omdat ik de rest van upperback assistance even heb geskipt, vind het wel prima gaan atm. Bor moet geen doel op zich worden, moet gewoon assistance blijven.

Lat PD:
4x10x80

Doe deze nu op maandag. Dus 1 press en 2 back assistance en dan op ub2 2 presses en 1 ub assistance.

Facepulls: red band
4x15 da pump

Side raises: 5'je in elke hand
3x10

Ez curl:
3x6x40 (toch J/V?)

Tricep pushdown:
3x10x50

1-arm hang cleans/powercleans
10x27,5 ofzo xd?

Ga misschien op LB wel eens wat cleans doen, lijkt me best lache

haha lache

haha

lache

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vrij veel assistance vandaag, maar op zich bevalt dat wel. Moet gewoon aan die schouder mobiliteit blijven werken, heb namelijk het idee dat dat de oorzaak is van de last in m'n tricep.

Terug
Naar boven