MuscleMeat

StickySteeez 2k16

Had je last van je triceps tijdens de lichte setjes?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Had je last van je triceps tijdens de lichte setjes?

voelt nog wel een beetje gaar ja, sets gaan dan ook verre van hard

Maar denk wel dat er al wat verbetering in zit. Deze week in ieder geval goed aan mobility blijven werken en dan even aankijken hoe het zondag gaat. Wel klote op zich, vorige keer toen ik 3x3x100 wilde doen lukte 't niet, nu ben ik bij 5x3x100 paused en gaat 't weer (nog) niet door.

Naja, zolang ik maar 5 plate deadlift haal zondag, dan is het allemaal goed.

Deadlift 5 plate, wordt breed

Hopen dat de fysio je wat kan helpen!

Lifts gaan sterk vooruit nog steeds, zondag zullen er wel het e.e.a. aan PRs zullen worden verbroken.

Wat is de reden voor een deload in intensiteit? Als je deload vanwege spier- of gewrichtspijntjes zou je er ook voor kunnen kiezen om juist wat pompwerk te doen, vinden die twee namelijk erg fijn.

Hopen dat de fysio je wat kan helpen!

Lifts gaan sterk vooruit nog steeds, zondag zullen er wel het e.e.a. aan PRs zullen worden verbroken.

Wat is de reden voor een deload in intensiteit? Als je deload vanwege spier- of gewrichtspijntjes zou je er ook voor kunnen kiezen om juist wat pompwerk te doen, vinden die twee namelijk erg fijn.

bron ?

• #1.347
Doe op zich al redelijk wat pompwerk he, 4 sets tricep extensions, paar sets high reps tegen bands. Twijfel alleen steeds meer of het wel daadwerkelijk een spier is die pijn doet.

Ga deze week gewoon even aankijken.

Doe op zich al redelijk wat pompwerk he, 4 sets tricep extensions, paar sets high reps tegen bands. Twijfel alleen steeds meer of het wel daadwerkelijk een spier is die pijn doet.

Ga deze week gewoon even aankijken.

Ah oke, my bad. Dan heb ik niet goed gekeken.

Voor het antwoord op die vraag kan je inderdaad terecht bij een fysio ;) Sterkte ermee in ieder geval!

• #1.349
Ah oke, my bad. Dan heb ik niet goed gekeken.

Voor het antwoord op die vraag kan je inderdaad terecht bij een fysio ;) Sterkte ermee in ieder geval!

Thanks bro.

Spannende trein weer vandaag.

Lb1
Veel stretchen, lunges

Deadlift:
10X60
7X5X100 beetje aan mn startpositie gewerkt, hier en daar langzame negatives

Squat:
5X20
5X60

SSB Squat:
4X5X60 best leuk

Nog wat stretchen en lunges

das nondeju een spannende trein

Sticky hoe staan je uiterlijke gains ervoor sinds je overgestapt bent naar kracht sessies?

Ben echt draad kwijt i.v.m. Hypertrophy v.s Strength training.

• #1.352
das nondeju een spannende trein

srs boring

Sticky hoe staan je uiterlijke gains ervoor sinds je overgestapt bent naar kracht sessies?

Ben echt draad kwijt i.v.m. Hypertrophy v.s Strength training.

gewoon buffer geworden, m.i. is gewoon zwaar liften effectiever als natty lifter

kan het zelf niet echt enorm goed beoordelen, maar denk dat ik fysiek meer gegained heb dan de periode hiervoor

vet% hangt gewoon totaal af van wat je eet, daar heeft je training geen invloed op

Waarom stretch je voor & na het trainen?

• #1.355
Ub1 soort van

Bench
Pijn

Lunges
Heel veel stappen

Squat ssb
5X20
5X5X60

Lat pd
4X10X50

Heul veul stretches

UB, you srs?
Wats met pijn, tricep?

Ik voel een deload aankomen..

Pijntjes horen erbij, zal nog veel vaker gebeuren :)

• #1.360
I know, niet de eerste keer dat ik wat heb. Maar nu begint 't gewoon m'n trainingen in de weg te staan.

Terug
Naar boven