Vandaag Mock meet gehad, heerlijk. Zal even kort stukkie tikken vanavond.
Sq:
130
140 pr +5
150 pr +15
Bp:
105 pr +7,5
110 f door hak Vd grond, pr
112,5 pr +15
Dl:
195 pr +5
210 pr +20
220 pr +30
Nu weer aan techniek gaan werken en voorlopig niet meer maxxen.
--
De aanloop hier naar toe ging niet echt vlot. Donderdag 6-3 ineens echt nog meer last van m'n arm als normaal, gestopt ook met benchen toen. Week erna deload, alleen wat lichte bench op maandag, op donderdag helemaal geen bench omdat ik gewoon teveel last had. Voorderest wat lichte squats en vrijdag gewoon helemaal niets gedaan. Heeft misschien wel aardig uitbetaald. Heb nu amper last, dus dat gaat goed. Even kijken hoe het komende week gaat. Eerste squatbeurt was easy, 135 was m'n all-time pr, dus 130 moest easy gaan, ging die ook. 140 Was ook echt nog goed te doen en de 150 viel eigenlijk ook nog wel mee. Goeie shit. Daarna benchen, vreesde eigenlijk wel voor m'n tricep, maar goed, met wat gouden tijgerbalsem van yvonne was het allemaal goed te doen. 3x97,5 was m'n paused PR. In de warm up tot 100 gegaan, dus dat was er al overheen. Begonnen met 105, ging eigenlijk best zwaar, maar toch door naar 110. Was echt werken die 110, maar toen bleek dus dat m'n linker hak van de grond kwam, k*t zooi. Toch voor 112,5 gegaan, dat was echt een epische grind, zullen jullie wel zien in 't filmpje. Echt, wat een ****ing struggle was dat. Daarna deadliften, daar had ik me dus al die tijd al op verheugd, die 5 plate deadlift. Na enige twijfel ingestapt op 195, prima beurt, ging hard. Daarna 210, was wel flink werken, dus wist dat de 220 echt zwaar zou worden. Naja, toen moest 't gebeuren, 5 plate deadlift, ging eigenlijk nog verrassend hard. Uiteindelijk een totaal van 482,5kg op 94,5kg BW (zal binnenkort thuis nog eens wegen, vrijdag woog ik namelijk 90,3kg, dus had wel op 92,5kg gerekend, maar dit is wel erg veel).
Erg toffe dag gehad, veel mooie lifts gezien. Top man. Hopen dat de blessures bij de rest weggaan en wegblijven, kunnen we d'r flink tegenaan. Ik zelf wil gewoon flink aan m'n squat gaan werken, die moet echt omhoog.
Wie weet haal ik m'n (toentertijd was dat allemaal wel erg positief) gestelde doelen voor dit jaar wel; sq 170, bp 130, dl 250