MuscleMeat

StickySteeez 2k16

Dem joints need rest

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362

1 joint en 1 plek ergens in mn arm, Maja. We zien wel.

Ben nu iets van 7 weken aan het cutten geweest, of iig in een deficit. Ben van 94,5kg naar 90,3kg gezakt, en middel van 92cm naar 88,3cm. Wel prima dus. Volgende week laatste weekje cutten denk ik.

As zondag dus mockmeet, kijken wat voor totaal ik kan halen. Hoop sowieso op een 3 plate squat, bench laat ik even open en een 5 plate dl.

Als mn tricep / knie nog steeds lastig doen ga ik maandag nog de fysio bellen.

Lifts zijn gewoon aardig vooruitgegaan, zal wel eens kijken hoeveel precies.

Laatst bewerkt:
Squat en deadlift liggen wel ver uit elkaar of niet? Bij mij helpen langzame tricep pushdowns altijd voor mn tricep pijntjes, maar ik heb altijd bij mn elleboog last en niet bij mn bovenarm zoals jij.

• #1.364
Liggen erg ver uit elkaar inderdaad, deadlift gaat gewoon hard, of ging hard en squat ben ik gewoon erg laag begonnen omdat ik pas laat ben begonnen met fatsoenlijk squatten.

• #1.365
Vandaag Mock meet gehad, heerlijk. Zal even kort stukkie tikken vanavond.

Sq:
130
140 pr +5
150 pr +15

Bp:
105 pr +7,5
110 f door hak Vd grond, pr
112,5 pr +15

Dl:
195 pr +5
210 pr +20
220 pr +30

Nu weer aan techniek gaan werken en voorlopig niet meer maxxen.

--

De aanloop hier naar toe ging niet echt vlot. Donderdag 6-3 ineens echt nog meer last van m'n arm als normaal, gestopt ook met benchen toen. Week erna deload, alleen wat lichte bench op maandag, op donderdag helemaal geen bench omdat ik gewoon teveel last had. Voorderest wat lichte squats en vrijdag gewoon helemaal niets gedaan. Heeft misschien wel aardig uitbetaald. Heb nu amper last, dus dat gaat goed. Even kijken hoe het komende week gaat. Eerste squatbeurt was easy, 135 was m'n all-time pr, dus 130 moest easy gaan, ging die ook. 140 Was ook echt nog goed te doen en de 150 viel eigenlijk ook nog wel mee. Goeie shit. Daarna benchen, vreesde eigenlijk wel voor m'n tricep, maar goed, met wat gouden tijgerbalsem van yvonne was het allemaal goed te doen. 3x97,5 was m'n paused PR. In de warm up tot 100 gegaan, dus dat was er al overheen. Begonnen met 105, ging eigenlijk best zwaar, maar toch door naar 110. Was echt werken die 110, maar toen bleek dus dat m'n linker hak van de grond kwam, k*t zooi. Toch voor 112,5 gegaan, dat was echt een epische grind, zullen jullie wel zien in 't filmpje. Echt, wat een ****ing struggle was dat. Daarna deadliften, daar had ik me dus al die tijd al op verheugd, die 5 plate deadlift. Na enige twijfel ingestapt op 195, prima beurt, ging hard. Daarna 210, was wel flink werken, dus wist dat de 220 echt zwaar zou worden. Naja, toen moest 't gebeuren, 5 plate deadlift, ging eigenlijk nog verrassend hard. Uiteindelijk een totaal van 482,5kg op 94,5kg BW (zal binnenkort thuis nog eens wegen, vrijdag woog ik namelijk 90,3kg, dus had wel op 92,5kg gerekend, maar dit is wel erg veel).

Erg toffe dag gehad, veel mooie lifts gezien. Top man. Hopen dat de blessures bij de rest weggaan en wegblijven, kunnen we d'r flink tegenaan. Ik zelf wil gewoon flink aan m'n squat gaan werken, die moet echt omhoog.

Wie weet haal ik m'n (toentertijd was dat allemaal wel erg positief) gestelde doelen voor dit jaar wel; sq 170, bp 130, dl 250

Laatst bewerkt:
8 pr's :roflol:
nice

Die squat ging echt hard

hnng de vaste phm crew allemaal in de 5 plate dl en 3 plate squat crew

Goeie PR's :D :D

Nice bro! PR's all over the place.

Op elke oefening een pr is gewoon echt heel goed!

Die bench pr was echt knap, zo ontzettend langzaam maar toch gelukt !

Super en er zit nog veel meer in de tank Michel

• #1.373
Die squat ging echt hard

hnng de vaste phm crew allemaal in de 5 plate dl en 3 plate squat crew

thx brah, we gaan het allemaal maken!

thx, deels door die gruwelijke tijgerbalsem op m'n bovenlip xd

Nice bro! PR's all over the place.

thx!

Op elke oefening een pr is gewoon echt heel goed!

Die bench pr was echt knap, zo ontzettend langzaam maar toch gelukt !

haha die was zo sick he!

Super en er zit nog veel meer in de tank Michel

Zeker, komende tijd flink volume draaien op de main lifts en die dl/sq techniek eens goed onder de knie krijgen

thx, nice job man

Ben nog steeds happy over vandaag. Zeker aangezien ik een maand of 3 geleden amper 100 squatte, net aan 100 bench had en 1x190 kon dl'en

Laatst bewerkt:
Epic time under tension op die bench :cool: Maar nice man!

Ziet er wel vet uit. Maar die deadlift vind ik zelf niet zo netjes.
Anyway, mooi gepresteerd.

Prima resultaten neergezet man, gefeliciteerd

Lekker man, flinke gewichten neergezet!
Je mag wel trots zijn als je kijkt naar ongeveer een jaar terug. :thumb:

• #1.378
Epic time under tension op die bench :cool: Maar nice man!

Haha, thanks. Was echt Max Effort.

Ziet er wel vet uit. Maar die deadlift vind ik zelf niet zo netjes.
Anyway, mooi gepresteerd.

Thanks. DL kan beter inderdaad, was echt psyched en vergat gewon op die techniek te letten.

Prima resultaten neergezet man, gefeliciteerd

thanks!

Lekker man, flinke gewichten neergezet!
Je mag wel trots zijn als je kijkt naar ongeveer een jaar terug. :thumb:

Thanks, gaat prima idd!

Vanaf deze week weer alles normaal opstarten, indien de pijntjes niet terugkomen.

Zal zo iets gaan worden: (gewichten erachter zijn startgewichten)
Maandag:
- Bench (paused) 5x5x77,5
- BOR
- Lat PD
- Bicep
- Tricep
- Facepulls/side raises

Dinsdag:
- Squat belt 5x3x110
- Deadlift 5x5x150
- Safetybar Squat 5x5x80
- GHR

Donderdag:
- Powerclean 5x3x70
- Bench 2-B: 3x3x100
- Bench 3x8x80
- BOR
- DB ROW
- Bicep
- Tricep
- Facepulls/side raises

Vrijdag:
- Squat 5x5x100
- Deadlift 8x3x160
- Deadlift paused @ knie 3x6x140
- Hyper extensions

Verder elke UB training vooraf beginnen met;
- 4x20 schouder dislocations
- Side raises (licht)
- Facepulls (licht)
- Rotations

Elke LB training met;
- 4x20 stappen lunges
- Veel stretchen

Ben d'r nog niet helemaal overuit, ook eens met de boys overleggen wat nu verstandig is.

Haha ik ken dat gevoel, dat gewicht MOET wat dan ook omhoog.
Maar goed, there is always room to improve :)

Goed bezig! Deadlift form mag zoals gezecht wel ietsje beter, maar als je voor een pr gaat ben je zo gefocust op de lift.

Geen last meer van je knieën?

Terug
Naar boven