XXL Nutrition

StickySteeez 2k16

Beste resultaten neergezet man!! Gaaf filmpje ook weer!

Schema ziet er goed uit, op maandag alleen bench ivm herstel voor donderdag of om een blessure te voorkomen?

Volgens mij vergeet je een dag:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.384
Beste resultaten neergezet man!! Gaaf filmpje ook weer!

Thx gap.

Schema ziet er goed uit, op maandag alleen bench ivm herstel voor donderdag of om een blessure te voorkomen?

Mjaa, 5x5 is wel prima om progressie te blijven boeken. Zwakke punt van m'n bench is niet meer het deel waar triceps 't allemaal moeten doen, eerder het van de borst komen. Dus ga gewoon tijdens die sets focussen op het hard van de borst laten gaan. En verder denk ik niet dat het nodig is om nog veel meer te gaan benchen dan dat, heb op donderdag ook nog 3x8 staan.

Volgens mij vergeet je een dag:trollface:

Ben er niet regelmatig genoeg op zondag om die mee te nemen in m'n schema derpson.

Vet filmpje en respect voor je progressie de afgelopen maanden!
Die grind op je laatste bench damn nog gehaald ook :P

Mjaa, 5x5 is wel prima om progressie te blijven boeken. Zwakke punt van m'n bench is niet meer het deel waar triceps 't allemaal moeten doen, eerder het van de borst komen. Dus ga gewoon tijdens die sets focussen op het hard van de borst laten gaan. En verder denk ik niet dat het nodig is om nog veel meer te gaan benchen dan dat, heb op donderdag ook nog 3x8 staan.

Misschien werkt bench tegen bands dan wel beter dan alleen er op focussen. Misschien ga ik dat zelf ook eens proberen. Kan je gelijk bovenin nog een overload creëren.

• #1.387
Ik haat bands vito.

Ub1.

Extreem lang schouders opgewarmd, voelde goed.

Bench paused:
10X20
20X20
5X60
5X5X77,5 keihard natuurlijk

BOR:
8X60
2X6X85
2X6X75 hier ff op houden

Lat pd:
4X10X80

Ez-krul:
4X6X37

Tricep pd:
3X25X30 Gore pomp

Wel lekker zo, beetje easy aan beginnen weer met bench, op 70%.

Wat versta jij onder extreem lang?

• #1.389
~15 minuten

normaal gesproken doe 'k altijd maar een paar minuten

o.a.:
- 4x20 dislocations
- 4x20 facepulls
- 4x20 side raises

Haha, thanks. Was echt Max Effort.

Thanks. DL kan beter inderdaad, was echt psyched en vergat gewon op die techniek te letten.

thanks!

Thanks, gaat prima idd!

Vanaf deze week weer alles normaal opstarten, indien de pijntjes niet terugkomen.

Zal zo iets gaan worden: (gewichten erachter zijn startgewichten)
Maandag:
- Bench (paused) 5x5x77,5
- BOR
- Lat PD
- Bicep
- Tricep
- Facepulls/side raises

Dinsdag:
- Squat belt 5x3x110
- Deadlift 5x5x150
- Safetybar Squat 5x5x80
- GHR

Donderdag:
- Powerclean 5x3x70
- Bench 2-B: 3x3x100
- Bench 3x8x80
- BOR
- DB ROW
- Bicep
- Tricep
- Facepulls/side raises

Vrijdag:
- Squat 5x5x100
- Deadlift 8x3x160
- Deadlift paused @ knie 3x6x140
- Hyper extensions

Verder elke UB training vooraf beginnen met;
- 4x20 schouder dislocations
- Side raises (licht)
- Facepulls (licht)
- Rotations

Elke LB training met;
- 4x20 stappen lunges
- Veel stretchen

Ben d'r nog niet helemaal overuit, ook eens met de boys overleggen wat nu verstandig is.

Op zich heel goed.
Zou nog kunnen variëren op je rows bijv.: BOR en pendlay rows
Die paused deadlifts start je te hoog in denk ik, dit valt echt vies tegen en al helemaal na squats en gewone deadlifts.
Je kunt ook nog afwisselen tussen ssb squat en front squat, of bijv een aantal weken de één doen en dan weer de ander. Zijn beide wel goed om te leren goed upright te blijven met je torso.
Verder vind ik dat je, als je op zondag geen events komt doen, doordeweeks nog wel iets van conditionering zou kunnen/moeten doen, bijv slee op dinsdag erbij ofzo. Kan je ook nog ipv GHR doen dan als het volume te hoog wordt.

• #1.391
Op zich heel goed.
Zou nog kunnen variëren op je rows bijv.: BOR en pendlay rows
Die paused deadlifts start je te hoog in denk ik, dit valt echt vies tegen en al helemaal na squats en gewone deadlifts.
Je kunt ook nog afwisselen tussen ssb squat en front squat, of bijv een aantal weken de één doen en dan weer de ander. Zijn beide wel goed om te leren goed upright te blijven met je torso.
Verder vind ik dat je, als je op zondag geen events komt doen, doordeweeks nog wel iets van conditionering zou kunnen/moeten doen, bijv slee op dinsdag erbij ofzo. Kan je ook nog ipv GHR doen dan als het volume te hoog wordt.

Thanks voor de feedback, dan wordt het voorlopig dit denk ik:

Maandag: BP paused (5x5), BOR (4x6)
Dinsdag: SQ belt (5x3), DL deficit (5x5), SQ SSB (5x5), Conditioning
Donderdag: PC (5x3), 2-Board (3x3), BP paused (3x6-8), Pendlay (3x6)
Vrijdag: SQ (5x5), DL (8x3), DL paused (3x6)

En de rest staat ook wel grotendeels vast, maar kan zo nu en dan wel eens varieren.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Goed begin van hmm schema kuch kuch.

Lb1

4X20 stappen lounges
Tussen elke set:
10X rekken
10bw squats

Squat:
10X20
5X60
5X80
3X100 belt om
5X3X110

Hard, gingen lekker, form wordt beter.

Deadlift:
5X60
5X100
3X140
5X150 deficit
5X150 deficit
5X150

Squat Ssb:
5X50
3X5X80 vpr

Volume wat ik van plan was, is misschien wel wat te hoog ingeschat, zeker in een deficit. Maar ga nog wel even door met cutten en zolang ik sterker kan worden in de cut, vind ik dat prima.

Laatst bewerkt:
Vanaf wanneer ga jij een belt gebruiken en waarom?

• #1.393
1 dag met belt, 1 dag zonder. Gebruik deze vanaf de laatste opwarmset. Riem geeft gewoon een aantal kilo's en het is lekker voor je onderrug. Tevens mag je op wedstrijden ook een belt dragen en is het dus handig hieraan gewend te zijn. Daarnaast doe ik beltless voor een sterkere core.

Dat ik jou nog niet volgde zeg... IN!! :D

• #1.395
Dat ik jou nog niet volgde zeg... IN!! :D

Wilkommen.

Treintje van vandaag.

Ub2.

4X20 rotations
2X20 tricep pushdown
2X15 side raises

Bench: 2board paused
10X20 geen board
5X60 vanaf hier board
5X80
3X3X100 redelijk

Bp paused normaal:
3X6X80 bouwen naar 3X8, dan verhogen

Power clean:
5X60
3X3X80 vpr

Goed nokkie

Pendlay row
8X60
3X6X80

Tricep pushdown:
4X15X35

Rope hammer curl:
15X25
15X25
10X40 + 10X20 bb curl
10X45 + 20X20 bb curl

Jupp, wel prima.

Op trein zonder i ga je ook best hard...
Is een board om het laatste stukje van je lift te verbeteren? Flink lijstje verder.

• #1.397
Op trein zonder i ga je ook best hard...
Is een board om het laatste stukje van je lift te verbeteren? Flink lijstje verder.

Yep, om je lockout te verbeteren. Heeft bij mij echt veel geholpen, dus blijf deze voorlopig wel even doen om dat stuk nog wat sterker te krijgen. Ook al merk ik nu dat mijn sticking points al aan het verschuiven zijn.

Verder wel een lekker lijstje inderdaad. Maar op zich niet bijzonder inspannend he. 2B/BP zijn allemaal maar rond de 75% of zo, en maar 3x3 beide. PC lukt wel of lukt niet, deze keer was het net aan de zware kant, maar da's ook geen grind die veel energie kost. Verder pas met pendlays begonnen, dus die gaan we ook weer mooi opbouwen.

Je was goed bezig maar op het einde kwam toch even de man met de hamercurl langs

Terug
Naar boven