Fitness Seller

StickySteeez 2k16

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
Gewoon kijkeehhhh, hoe de baas et doet ehhhh! Zijn allemaal disses ehhhhhh!

• #1.405
Ehehheh *insert scheve smoel* beetje van beidehhhh

Gaat het er ook zo aan toe bij PHM :roflol:?

• #1.407
Nee, daar zijn we altijd 3 uur lang gefocussed :roflol:

• #1.408
Lb2.

60 stappen lunges
3X10 stretches

Sq:
10X20
5X60
5X5X100 belt

Dl:
5X60
5X3X160

Meh

Moet weer ff zin krijgen om te beesten

Als ik straks weer goed kan squatten en dlen gaan we smerig hard beesten en dirty bulken naar de 105kg

j0jm2h.gif

• #1.412

Mja, misschien een beetje. Weet ook niet precies. Heb eigenlijk zin om gewoon elke dag te doen waar ik zin heb en niet al die oefeningen die ik nu weer verzonnen heb. Is nog maar de eerste week van mn schema, maar ben de helft nu al strontbeu. Dusja, kijk t wel even aan.

Als ik straks weer goed kan squatten en dlen gaan we smerig hard beesten en dirty bulken naar de 110kg

Zal er misschien ook wel mee te maken hebben ja. K heb geen krachtverlies, maar motiveren doet die cut ook niet.

Ach ja. Weet ook niet of het slim is om weer mn vorige schema te gaan doen, of me nu alleen op de main lifts te focussen, ipv al die variaties erop.

Je moet ook een schema maken met dingen waar je in gelooft en die je leuk vind om te doen. Net als je voedingsschema, anders houd je je er toch niet aan.

• #1.414
Je moet ook een schema maken met dingen waar je in gelooft en die je leuk vind om te doen. Net als je voedingsschema, anders houd je je er toch niet aan.

Ja, is ook zo. Misschien maar weer eens aanpassen. Zou ook wel chill zijn als ik weer ohp kan doen. Dan is het gwn easy:

Ma: bp, bor, ohp
Di: sq, dl, ghr
Do: ohp, pendlay, bp
Vrij: dl, sq, hypers

Mja, misschien een beetje. Weet ook niet precies. Heb eigenlijk zin om gewoon elke dag te doen waar ik zin heb en niet al die oefeningen die ik nu weer verzonnen heb. Is nog maar de eerste week van mn schema, maar ben de helft nu al strontbeu. Dusja, kijk t wel even aan.

Zal er misschien ook wel mee te maken hebben ja. K heb geen krachtverlies, maar motiveren doet die cut ook niet.

Ach ja. Weet ook niet of het slim is om weer mn vorige schema te gaan doen, of me nu alleen op de main lifts te focussen, ipv al die variaties erop.

Misschien een schema in elkaar draaien waar je nu meer zin in hebt?
Zoals ik ook al zij, ik was gevoelsmatig ineens helemaal klaar met UB/LB dus doe nu iets heel anders.

Trainen in de cut is altijd waardeloos
Je weet dat je traint voor behoud niet voor winst...

Kan dan ook nooit motiverend schama bedenken
RPT werkte wel goed, maar of het nou leuk was...

• #1.417
Trainen in de cut is altijd waardeloos
Je weet dat je traint voor behoud niet voor winst...

Kan dan ook nooit motiverend schama bedenken
RPT werkte wel goed, maar of het nou leuk was...

Naja, de afgelopen 7/8 weken gingen eigenlijk wel prima, op wat pijntjes na, maar had het wel goed naar m'n zin.

Moet ook weer niet teveel stilstaan bij één gare week. Vanmorgen wel de 90,0 weer aangetikt, dus nog een paar kilo te gaan en dan vind ik het wel weer best.

• #1.418
Ub1.

4x20 dislocations
2x20 tricep extensions
Beetje draaien met die schouders

Benchpress: paused
10x20
5x50
5x60
5x5x80 wel hard, lekker.

BOR:
10x20
6x60
3x6x75 gaat ook weer lekker

OHP:
pijn, heb de kracht verder wel, maar of die pushpress van 1x80 van een paar maanden of wat terug er nog in zit ;\.

Lat pd:
10x80

Cable row:
3x12x75, weer is wat anders, voortaan 1 dag row, 1 dag lat pd.

Tricep pushdown:
4x20x40 da pump

EZ-curl:
4x12x27 nice

Wel jammer dat het overhead/incline werk allemaal nog niet te doen is. Heb wel het idee dat de pijn wat minder/kleiner aan het worden is, we kijken het nog wel even aan. Benchen gaat in ieder geval weer lekker.

Klote dat je nog steeds met die pijn zit man. Zolang het maar minder wordt.

Geen slechte training Sticks.
Helpen die dislocations veel, voor jouw gevoel?
Zie ze wel gebeuren bij mij in de gym maar heb het verdomde lef niet om het zelf te proberen voordat ik een blessure oploop, ziet er risky uit namelijk.

Terug
Naar boven