- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Heb al van jongs af aan last van m'n knieën, ben ook gestopt met voetbal daarom.
Morgen ook weer een BBQ, drama dus qua voeding/planning, maarja heb mezelf 1 september gesteld als ultimatum (oftewel; beginnen met lean gainen!). Heb dus nog wel even de tijd om wat kilo's vet kwijt te spelen. Vrees alleen dat deze week niet veel soeps gaat worden. Terwijl ik toch t/m vrijdagmiddag eigenlijk 100% volgens schema heb gegeten.
Morgen ook weer een BBQ, drama dus qua voeding/planning, maarja heb mezelf 1 september gesteld als ultimatum (oftewel; beginnen met lean gainen!). Heb dus nog wel even de tijd om wat kilo's vet kwijt te spelen. Vrees alleen dat deze week niet veel soeps gaat worden. Terwijl ik toch t/m vrijdagmiddag eigenlijk 100% volgens schema heb gegeten.

) Verder een prima training. Geniet morgen van je bbq! Ik ga morgen ook bbq'en maar ik beperk het tot vlees en groente, geen zin in stokbrood en andere zooi. 

...en respect voor de hoeveelheden vis! Die probeer ik zo lang mogelijk uit mijn meals te houden..