MuscleMeat

StickySteeez 2k16

Gaat lekker hier gozer! Mooie trainingen en voeding.

Taille weer een halve cm minder:thumbs:

you are makin all kinzz of gainz man! ziet er goed uit kerel :D

• Topic Starter Topic Starter
Dudess...... vanmorgen zelfs met de gedachte gelopen even een weekje te stoppen met dieet/trainingen, puur om mezelf wat rust te gunnen.. denk dat ik last had van uitdroging ofzo. Gekke gedachtes xD.

Ben maar gewoon gaan trainen:

10 minuten cardio - 150kcal

All kinds of opwarming

CG BP:
12x50
12x50
12x50

Dips:
10xbw
10xbw
10xbw

Rope pushdown
10x20
10x20
10x20

BB Curl:
10x30
10x30
10x30

Hammer db curl:
10x14
10x14
10x14

Cardio - 15 minuten - 230 kcal

Lekker... daarna thuis gewogen... G'sons...
79,8 KG!! ****ing jaren geleden dat ik onder de 80 zat! Epic! Enorm motiverend om weer wat resultaat te zien! Spiegel ziet er ook goed uit atm, ben echt wel in m'n sas!

Heb na m'n training een lekkere carb maaltijd gegeten:
100gr rijst
200gr witvis
1 banaan
zakje snack a jacks rijstwafeltjes!

Niceeeeeeeeeeeeeee. Volgende week wel maar 4x trainen, toch ff iets gas terugnemen denk ik.

Lekkere training hoor Sticky!
Following :)

Beneden de 80, nice! Dat was voor mijn toen ik 30kg was afgevallen ook een magic number: Ik begon in februari 2011 op 109kg en ik MOEST per se beneden de 80 uitkomen voor mijn vakantie in juli. 3 dagen voor dat ik op vakantie ging kwam ik ook uit op ~79.x :D

Extra motivatie om te trainen is altijd goed man!

Team SnackaJacks!

Ik wordt juist steeds minder blij van dat zakkende gewicht! Zal blij zijn als ik weer boven de 80kg zit! Al ben ik momenteel wel een narcistische zelfgeile etalage en spiegel poseerder..:trollface:

Nee nee marv, disregard bodyweight, aqcuire al kinds of veins!!

Beneden de 80, nice! Dat was voor mijn toen ik 30kg was afgevallen ook een magic number: Ik begon in februari 2011 op 109kg en ik MOEST per se beneden de 80 uitkomen voor mijn vakantie in juli. 3 dagen voor dat ik op vakantie ging kwam ik ook uit op ~79.x :D

Extra motivatie om te trainen is altijd goed man!

Team SnackaJacks!

Zeker, ben enorm tevreden dat 't weer gelukt is! Gok mezelf nu op 13%, ga nog even door tot 11/12%, iig tot 1 september, vanaf daar lekker lean gainen tot aan de volgende DBB contest, waaraan ik mee wil gaan doen :D!

Laatst bewerkt:
Jij gaat ook nog steeds lekker man, progressie is er wel te zien. Hoelang ben je nu al aan het cutten?

te lang man

te lang

sinds januari ongeveer

ga door tot 1 september.. vanaf dan.. epic gainz.

Damn man, dan moet de motivatie wel erg groot zijn! Ik ga t/m september, daarna clean bulk en alles net zo netjes bijhouden als nu in de cut.. Vorige bulk liep totaal uit de hand.

Hoeveel is je bf% nu ongeveer? Als ik je foto's zo zag sta je wel op 13% ofzo, ben niet zo heel erg goed in schatten hoor :P

Komt door het cutten, dat is het moeilijke er van je lichaam gaat allemaal waarschuwingen afgeven, omdat je lichaam minder kcal binnen krijgt.

Goed bezig!keep up the good work !

Özal m'n vriendin van,omdat eens wat plaatjes laten schieten boys! Zal dan ook ff inhoudelijk reageren en wat vertellen over wat ik volgende week ga doen.

Planning voor komende week:

Deloadweek, 3 traininge, ver, ver, ver weg van failure blijven en gewoon even beetje rust pakken. Qua voeding 3 dagen op 2,9k kcal, de trainingsdagen. De overige dagen op 2k kcal blijven. Ben benieuwd wat het oplevert. Blijf wel m'n cardio ook gewoon doen, misschien nog wat buiten fietsen op rustdagen of zo.

Ma: 2,9k kcal. 230gr eiwit, 265gr kh en 65gr vet.
Di: 2,0k kcal. 140gr eiwit, 100gr kh, 50gr vet.
Woe: 2,9k kcal. 230gr eiwit, 265gr kh en 65gr vet.
Do: 2,0k kcal. 140gr eiwit, 100gr kh, 50gr vet.
Vrij: 2,0k kcal. 140gr eiwit, 100gr kh, 50gr vet. (BBQ, ik denk dat ik er hier wel overheen ga).
Za: 2,9k kcal. 230gr eiwit, 265gr kh en 65gr vet. (zal waarschijnlijk meer kh dominant worden).
Zo: 2,0k kcal. 140gr eiwit, 100gr kh, 50gr vet.

Ongeveer 3 tot 4k kcal tekort komende week.

Laatst bewerkt:
Planning voor komende week:

Deloadweek, 3 traininge, ver, ver, ver weg van failure blijven en gewoon even beetje rust pakken. Qua voeding 3 dagen op 2,9k kcal, de trainingsdagen. De overige dagen op 2k kcal blijven. Ben benieuwd wat het oplevert. Blijf wel m'n cardio ook gewoon doen, misschien nog wat buiten fietsen op rustdagen of zo.

Ma: 2,9k kcal. 230gr eiwit, 265gr kh en 65gr vet.
Di: 2,0k kcal. 140gr eiwit, 100gr kh, 50gr vet.
Woe: 2,9k kcal. 230gr eiwit, 265gr kh en 65gr vet.
Do: 2,0k kcal. 140gr eiwit, 100gr kh, 50gr vet.
Vrij: 2,0k kcal. 140gr eiwit, 100gr kh, 50gr vet. (BBQ, ik denk dat ik er hier wel overheen ga).
Za: 2,9k kcal. 230gr eiwit, 265gr kh en 65gr vet. (zal waarschijnlijk meer kh dominant worden).
Zo: 2,0k kcal. 140gr eiwit, 100gr kh, 50gr vet.

Ongeveer 3 tot 4k kcal tekort komende week.

vind je het zelf niet fijner om af en toe te carbcyclen? 100gr is laag maar kan natuurlijk nog lager. Verder vind ik 230gram eiwit nogal overkill zeker met jou BW, zou hier ook meer vet eten (bespaart je misschien de supplementen)'

heb misschien nog een interessant filmpje voor je

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6xFZarTHzvU

Zou misschien wel goed zijn om eens te gaan carbcyclen inderdaad. Wil deze week gewoon even beetje opladen met rustige, korte trainingen en op trainingsdagen wat ruimer in kcal's.

Wat zou jij voorstellen qua kh's dan?
2 dagen laag, 1 dag hoog (hoe hoog? hoe laag?).

Training van vandaag:
5 minuten traplopen - 80kcal

allerlei soorten van opwarmingz

Bench press:
8x70
8x70
8x70

Overhead press:
8x30
8x30
8x30

Incline db press:
6x28
6x28
6x28

CG BP:
8x40
8x40
8x40

Dips:
5xbw
5xbw
5xbw

Zoals je ziet, lightweight training, soort van deload.

Voeding is ongeveer volgens plan, alleen 1 banaan en wat snack a jacks ipv 2 bananen.

Picca'tje van gister btw.

30u8ges.jpg

Middel zit nu onder de 84,5cm, durf bijna te zeggen 84,0cm, maar daarvoor moet ik morgenochtend even meten. Gewicht zal onder de 80,5 schommelen atm. Moet zeggen dat die picca wel weinig definitie laat zien, op m'n telefoon ziet 't er beter uit.

Laatst bewerkt:
Lol je had gelijk, we hebben bijna een identieke bouw :P Jij bent volgens mij een stuk droger though. Good job!

Mooie training man, en je fysiek ziet er goed uit! Goed droog, dat haal ik deze cut helaas niet :(

Droger, droog? Haha, ik vind mezelf eigenlijk nog helemaal niet zo droog.
Mag echt nog wel een goeie procent of twee af :P. Heb mezelf 1 september als doel gesteld, gewoon zo droog mogelijk. Ga echter nog een weekje naar portugal/griekenland met de vrouw, dus dat zal wel een beetje roet in 't eten gooien.

Thanks voor de complimenten, dat wel! 'K begin wel steeds een betere v-vorm te krijgen, da's ook wel iets wat ik belangrijk vind, dus in dat opzicht :d.

Nette v-shape al kerel! Op vakantie gewoon een beetje eiwitrijk voedsel kiezen...vlees en vis is heerlijk + beperkt de schade:thumbs:

Nette training!, Mijn middel is ook 83/84cm :P vp 12/13%?'

Keep up the good work!

Terug
Naar boven