MuscleMeat

StickySteeez 2k16

Shit man, beterschap! Ik kom in de zomer een keer bij jullie trainen, het is echt een brute locatie!

Lekker man, eindelijk eens een keer die naald erin

Welkom in de dry needling crew

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.544
Dat zeer zeker, anders had je er nu geen last meer van gehad. Tenzij er psychosomatische factoren in het spel zijn, maar daar ga ik nu niet van uit.

Maar mocht het een constructieve fout zijn in uitvoering of planning, zal de klacht terug komen en dán is het noodzaak om de oorsprong op te zoeken.

Ben je vanaf deze behandelsessies pijnvrij en blijf je pijnvrij, dan is het iets eenmaligs geweest. :) Dat zou goed kunnen hoor.

Goed punt inderdaad. Kan me alleen niet zo heel veel vormfouten bij OHP voorstellen (aangezien het toch daarmee begonnen is). We gaan het zien.

Keep ya posted.

Shit man, beterschap! Ik kom in de zomer een keer bij jullie trainen, het is echt een brute locatie!

Hou ik je aan:p.

Lekker man, eindelijk eens een keer die naald erin

Godsamme, lang zitten twijfelen. Veel theoretische brosplits geprobeerd, veel getrolled op DBB, veel getwijfeld over m'n test lvl's, veel excuses gezocht, uiteindelijk naar GetXXL gegaan voor een schema, werkte ook niet en nu dus toch maar voor de naald gekozen.

Welkom in de dry needling crew

Zullen we volgende x tegelijkertijd?

No hommelz.

Edit: Zal ook zo nu en dan eens bw updates plaatsen en wat picca's van myfitnespal.

Laatst bewerkt:
Stick, wat vind je hier van?
Ben nog niet zeker van het volume op mijn assistance, wat zou jij doen?

dag 1.
squat 5x5
deadlift 3x5
Paused squat: 3X5
Hyper extensions: 5X5

dag 2.
bp 5x5
Pull-ups:5x6-8
ohp 3x8
Pendley rows:4X6-8
Dips 3X weighted

dag 3.
deadlift 5x3
squat 3x5
Defict deadlift: 4X3
Power clean: 5X5

dag 4.
overhead press 5x5
Bent over row: 4X6-8
bp 3x8
Chin-ups: 5X6-8
Face-pulls

• #1.546
Ziet er goed uit. Assistance moet je gewoon gaandeweg beetje bedenken wat je chill vind. Je zou zelfs nog wat arm-werk er in kunnen verwerken, mocht je dat fijn vinden. Wel zou ik op dag 3 beginnen met powercleans, vanwege de energie die je dan nog hebt en je die energie nodig hebt voor de explosiviteit.

Opzet is m.i. prima, nu gewoon bekijken of het bevalt.

• #1.547
BW:
Zaterdag: 89,5
Zondag: 91,5
Maandag: 91,0
Dinsdag: 90,7
Woensdag: 90,4
Donderdag: 90,0

Up je kcals met 300 per dag en je gaat afvallen.

Wat is deze hekserij?

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Spannende train.

Bench:
20x20
20x20
8x60
5x60 cg

Deed pijn, gekapt.

Chin up:
8x bw
8x bw
8x bw
8x bw vpr

Pendlay:
8x60
7x82,5
7x82,5
7x82,5 vpr
10x60
10x60

Cable row:
15x80
15x80
15x80
15x80

Ez-curl:
8x37
8x37
8x37

Tricep pushdown:
12x40
12x40
12x40

Denk dat dat het wel was.

meer pannekoeken eten g

Zeer spannend indeed.. Ga je mijn schoenen nog overnemen?

• #1.550
  • #1.551
Training van gisteren. Nog last van die schouder/tricep, dus even normale squat geskipt. Powerclean ging daarentegen wel gewoon goed.

Opwarming
25 lunges
25 lunges
10 bw squat
10 bw squat

Powerclean:
5x60
3x65
3x70
3x75

Gaat wel steeds iets beter, form is natuurlijk nog niet optimaal.

SSB SQ:
10x20
5x60
5x60
5x80
5x80
3x100
3x100 PR (2x3x100) wel buttwink van vrede en welvaart maar maakt niet uit.

Deadlift:
5x60
5x60
3x100
3x100
3x140
3x160
3x180
3x180
3x180 5kg van oude 3x3 vpr af, form is ook nog niet optimaal, verre van misschien zelfs.
3x140
3x140 beetje aan techniek werken.

Hyper extensions:
10x bw + green band
10x bw + green band
10x bw + green band
25x bw
25x bw le pumpz.

GHR:
8x
8x

Prima training op zich.

Zeker prima :thumbs:

Powerclean is inderdaad netjes!

Wat maakt die sissybar squat zo zwaar?

Jaloers op het feit dat je GHR's kan doen... Ik moet het doen met back extensions..

sissybar?

safety squat bar

ik heb nog nooit van een sissybar gehoord, die bestaat helemaal niet voorzover ik weet.
Om je vraag dan maar direct te beantwoorden.
Bij een safety squat bar hangt het gewicht meer naar voren, waardoor het qua uitvoering meer lijkt op een front squat. Doordat het gewicht meer naar voren hangt moet je meer je best doen om niet voorover te vallen en leer je dus je torso upright te houden. Daarnaast heeft een safety squat bar als voordeel dat je eventuele immobiele of geblesseerde schouders er mee ontlast vanwege de grippositie.

• #1.559
Waarom het zwaarder is weet ik niet exact, 't is extra belasting op je boven/onder rug en volgens mij ook wel voor je quads. Deed hem ook niet zo zeer om zeg maar iets 'extra's' te doen, meer omdat ik op deze manier geen last heb van m'n schouder. Maar zit er over te twijfelen om deze er misschien toch weer 1x per week te gaan doen.

ik heb nog nooit van een sissybar gehoord, die bestaat helemaal niet voorzover ik weet.
Om je vraag dan maar direct te beantwoorden.
Bij een safety squat bar hangt het gewicht meer naar voren, waardoor het qua uitvoering meer lijkt op een front squat. Doordat het gewicht meer naar voren hangt moet je meer je best doen om niet voorover te vallen en leer je dus je torso upright te houden. Daarnaast heeft een safety squat bar als voordeel dat je eventuele immobiele of geblesseerde schouders er mee ontlast vanwege de grippositie.

Bedankt voor je antwoord.

Wat betreft de benaming wist ik niet beter.

Terug
Naar boven