DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeer zeker, anders had je er nu geen last meer van gehad. Tenzij er psychosomatische factoren in het spel zijn, maar daar ga ik nu niet van uit.
Maar mocht het een constructieve fout zijn in uitvoering of planning, zal de klacht terug komen en dán is het noodzaak om de oorsprong op te zoeken.
Ben je vanaf deze behandelsessies pijnvrij en blijf je pijnvrij, dan is het iets eenmaligs geweest.Dat zou goed kunnen hoor.
Shit man, beterschap! Ik kom in de zomer een keer bij jullie trainen, het is echt een brute locatie!
.Zeer spannend indeed.. Ga je mijn schoenen nog overnemen?
ik heb nog nooit van een sissybar gehoord, die bestaat helemaal niet voorzover ik weet.
Om je vraag dan maar direct te beantwoorden.
Bij een safety squat bar hangt het gewicht meer naar voren, waardoor het qua uitvoering meer lijkt op een front squat. Doordat het gewicht meer naar voren hangt moet je meer je best doen om niet voorover te vallen en leer je dus je torso upright te houden. Daarnaast heeft een safety squat bar als voordeel dat je eventuele immobiele of geblesseerde schouders er mee ontlast vanwege de grippositie.