Fitness Seller

sTiiWaZz evolves into..

Gewoon side bend toch? :P

• Topic Starter Topic Starter
Varken op jouw hoofd, ga je wassen vieze man.
srsly je mag dan opeens binnen 2 maanden 10 kilo clean gegained hebben maar buiten de gym ben je nog steeds Killy de domme zwam.

Ten eerste ben ik niet in 2 maanden 10kg gegained (nog niet eens de helft) en ik ben altijd al slimmer geweest dan onze liefde gefaalde christen. (al betwijfel ik of jij je zelf überhaupt wel als gelovige mag beschouwen)

dumbbell-side-bends-lg.gif

sTiiWaZz
Stats: M 1m93 83kg 8%

Killy
pm for contact
Stats: M 19j 1m92 90kg 8%

één jaar en één centimeter verschil.

Bij deze noteer ik je gewicht en PM ik je over een jaar.

BTW: Er mist "Ten tweede" in je post..

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 00:26 ----------

Ten eerste ben ik niet in 2 maanden 10kg gegained (nog niet eens de helft) en ik ben altijd al slimmer geweest dan onze liefde gefaalde Christen. (al betwijfel ik of jij je zelf überhaupt wel als gelovige mag beschouwen)

Kan ik niets over zeggen, jij weet wat je doet en laat.

En dat ik meer succeed in social life en bij chicks heeft niets te maken met mijn geloof.

Laatst bewerkt:
sTiiWaZz
Stats: M 1m93 83kg 8%

Killy
pm for contact
Stats: M 19j 1m92 90kg 8%

één jaar en één centimeter verschil.

Bij deze noteer ik je gewicht en PM ik je over een jaar.

BTW: Er mist "Ten tweede" in je post..

Toen ik me hier registreerde deed ik alleen conditie training omdat ik bezig was voor defensie + de maanden dat ik met defensie zelf bezig was.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 00:28 ----------

Heb zelfs nog een topic aangemaakt in eind 2010 hoe ik eventueel spier kon weg trainen als ik eventueel te groot werd :rolleyes:

Toen ik me hier registreerde deed ik alleen conditie training omdat ik bezig was voor defensie + de maanden dat ik met defensie zelf bezig was.

Ik ben vorige week pas begonnen.
Kom op man, zo kunnen we door blijven gaan, die datums zijn het enige wat vast staat dus die houd ik ook aan.

Het lijkt me gewoon leuk als ik volgend jaar net zo'n gewichtje als jij te pakken heb en we daar dan achteraf om kunnen lachen.
Dan gaan we samen een broodje kip eten, jij Hallal, ik Kosher.

Edit: Het klinkt bijna of je bang bent dat ik je in ga halen :P

Ik heb de eerste maanden ook alleen maar crunches gedaan omdat ik niet meer afwist dan het bestaan van een sixpack. Nu staan we quitte

Mij mag je inhalen hoor, zou het alleen maar bewonderenswaardig vinden (ben niet zo'n hater als 99% van dbb)

Oja vergeten, dbb bestaat uit alleen maar mensen Onder ego die alleen maar hier zijn om mensen te helpen en lief.te hebben :D

goeie discussie

Je stats in je sig kloppen niet

Terug
Naar boven