bengelbengel
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 27%
Mijn broer heeft sinds kort een stoma. Hij is flink ziek geweest en uiteindelijk is er voor gekozen om hem een stoma te geven.
Hij woog voordat hij ziek werd 110 kilo. Nu weegt hij nog 77 kilo.
Zijn gewicht zou voor zijn lengte zo rond de 90 kilo moeten liggen.
Sinds een week kan en mag hij weer vast voedsel eten en is hij weer thuis. Nu heeft de dieetiste van het ziekenhuis hem het volgende advies gegeven..
Omdat hij moet aankomen en dus veel calorieen moet binnenkrijgen moet hij maar volle melk en cola gaan drinken!!!!!!!!!!!! Pardon
dat soort advies geef je toch niet? Helemaal niet aan iemand die al 2 maanden lang geen vast voedsel gezien heeft en dus in de spaarstand zit!
Ik viel van mijn stoel toen mijn broer dat vertelde..
Ik heb hem geprobeerd te overtuigen dat dat helemaal niet goed is, maar meer dan adviseren kan ik hem niet. Ik kan hem moeilijk dwingen om gezond te eten. Gelukkig ziet hij ook in dat volle melk en cola niet echt de weg is naar een gezonder gewicht.
Maar wat vinden jullie van zo'n advies? Ik heb sterk de neiging om een klacht tegen haar in te gaan dienen.. maarja , dat gaat niet want ik ben niet haar patient...
Ik ben echt totally flabbergasted en best kwaad door zo'n advies..
Hij woog voordat hij ziek werd 110 kilo. Nu weegt hij nog 77 kilo.
Zijn gewicht zou voor zijn lengte zo rond de 90 kilo moeten liggen.
Sinds een week kan en mag hij weer vast voedsel eten en is hij weer thuis. Nu heeft de dieetiste van het ziekenhuis hem het volgende advies gegeven..
Omdat hij moet aankomen en dus veel calorieen moet binnenkrijgen moet hij maar volle melk en cola gaan drinken!!!!!!!!!!!! Pardon
dat soort advies geef je toch niet? Helemaal niet aan iemand die al 2 maanden lang geen vast voedsel gezien heeft en dus in de spaarstand zit!Ik viel van mijn stoel toen mijn broer dat vertelde..
Ik heb hem geprobeerd te overtuigen dat dat helemaal niet goed is, maar meer dan adviseren kan ik hem niet. Ik kan hem moeilijk dwingen om gezond te eten. Gelukkig ziet hij ook in dat volle melk en cola niet echt de weg is naar een gezonder gewicht.
Maar wat vinden jullie van zo'n advies? Ik heb sterk de neiging om een klacht tegen haar in te gaan dienen.. maarja , dat gaat niet want ik ben niet haar patient...
Ik ben echt totally flabbergasted en best kwaad door zo'n advies..