XXL Nutrition

Strong and Big is the Duo

Lekkere training man, flink volume ook

dacht het wel :P ,

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:
Schouders:

BB schoulder press
5 x 12,5
5 x 32,5
5 x 37,5
5 x 42,5
5 x 47,5
5 x 50
5 x 55
2 x 60
1 x 60 pr
12 x 40

Lateral Raise
8 x 7
8 x 8
8 x9
8 x 8

Upright row
4 x 8 x ez bar + 15 kg

Dip
8 x bw + 20
8 x bw + 25
8 x bw + 30
12 x bw

Triceps pushdown
8 x 40
8 x 45
8 x 50
12 x 40

Triceps Rope Pushdown
12 x 32
12 x 28
8 x 40

sterke bb sh press setjes daar ;)
zie zelf al uit naar morgen schouders :D wel ben ik een aantal weken overgeschakeld op dumbbells, wat me ook wel goed bevalt ^^

sterke bb sh press setjes daar ;)
zie zelf al uit naar morgen schouders :D wel ben ik een aantal weken overgeschakeld op dumbbells, wat me ook wel goed bevalt ^^

ik vind dumbbells irritant want die 26-28 krijg ik echt totaal niet omhoog de eerste set moet altijd iemand aangeven veel te werk.

lichter pakken en zien dat je altijd tot helemaal beneden gaat zodat je eigenlijk en volledigere rom maakt en dat je je eigen gewichten kan aangeven:D?

@bjorn: waarom je je belt niet tijdens al je setjes aandoet:
zelfde reden van waarom je niet altijd straps gebruikt bij je setjes:rolleyes:. Maar bij nesselaar is het nu wel verstandiger om dit even wel te doen denk ik om blessures te voorkomen en op safe te spelen;)

lichter pakken en zien dat je altijd tot helemaal beneden gaat zodat je eigenlijk en volledigere rom maakt en dat je je eigen gewichten kan aangeven:D?

zelfde reden van waarom je niet altijd straps gebruikt bij je setjes:rolleyes:. Maar bij nesselaar is het nu wel verstandiger om dit even wel te doen denk ik om blessures te voorkomen en op safe te spelen;)

Wat meen je ik bedoel met die dumbbells dat ik ze gewoon niet omhoog krijg om te beginnen snapje.
Ze komen niet makkelijk van me knieen af.

ik dacht dat je eerder bedoelde als je ze al in positie had de eerste 5-10 cm;) en met je knieën ze omhoog smijten ooit al geprobeert? Zo doe ik het voor mijn oefeningen.

ik dacht dat je eerder bedoelde als je ze al in positie had de eerste 5-10 cm;) en met je knieën ze omhoog smijten ooit al geprobeert? Zo doe ik het voor mijn oefeningen.

Ik krijg ze dan gewoon niet inpositie wat ik doe.

Ma die dumbbell van 28 is bijna de helft van mij lichaamsgewicht dus ik vind dat er ergens wel logisch heid bij zit.

flinke bb presses kerel. Dumbbells gooi ik altijd staand omhoog en dan ga ik zitten. Blijft onhandig maar als je alleen traint moet je toch wat.

Het gaat wel over squat alleen hier.

Straps zijn makkelijk aan en uit te doen.

Belt is heel moeilijk aan te doen als je het echt zo hard mogelijk wil laten spannen.

Hoe weet je dat ik niet bij al me setjes strams gebruik?

Die BB press in smith machine of los?
Als los is, dan is het wel netjes.

Das waar maar mij vertellen ze altijd dat je voor je max of echt zware gewichten alleen je belt maar aandoet, omdat je het zo zwaarder maakt voor je onderrug en dus je onderrug meer traint. In tegenstelling tot met belt waar je nog altijd je onderrug/core meepakt maar het makenlijker maakt waardoor je ze "minder" traint;)

en dat wist ik niet:o

Zieke BB press man

nice shoulder press en dips man,dalijk haal je me nog in met dips:D

Terug
Naar boven