- Waardering
- 1.434
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leek me eigenlijk best logisch omdat ik toen bezig was met kuiten maarja.
Morgen schoulders nu al zin :$
was even in verwarring.ja dat weet ik, alleen dacht dat je na kuiten weer leg press ging doenwas even in verwarring.
Haat ook schouders, enigste die ik met tegenzin train
sterke bb sh press setjes daar
zie zelf al uit naar morgen schouderswel ben ik een aantal weken overgeschakeld op dumbbells, wat me ook wel goed bevalt ^^
?
. Maar bij nesselaar is het nu wel verstandiger om dit even wel te doen denk ik om blessures te voorkomen en op safe te spelen
lichter pakken en zien dat je altijd tot helemaal beneden gaat zodat je eigenlijk en volledigere rom maakt en dat je je eigen gewichten kan aangeven?
@bjorn: waarom je je belt niet tijdens al je setjes aandoet:
zelfde reden van waarom je niet altijd straps gebruikt bij je setjes. Maar bij nesselaar is het nu wel verstandiger om dit even wel te doen denk ik om blessures te voorkomen en op safe te spelen
![]()
ik dacht dat je eerder bedoelde als je ze al in positie had de eerste 5-10 cmen met je knieën ze omhoog smijten ooit al geprobeert? Zo doe ik het voor mijn oefeningen.
lichter pakken en zien dat je altijd tot helemaal beneden gaat zodat je eigenlijk en volledigere rom maakt en dat je je eigen gewichten kan aangeven?
@bjorn: waarom je je belt niet tijdens al je setjes aandoet:
zelfde reden van waarom je niet altijd straps gebruikt bij je setjes. Maar bij nesselaar is het nu wel verstandiger om dit even wel te doen denk ik om blessures te voorkomen en op safe te spelen
![]()

ik vind dumbbells irritant want die 26-28 krijg ik echt totaal niet omhoog de eerste set moet altijd iemand aangeven veel te werk.