XXL Nutrition

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
Die BB press in smith machine of los?
Als los is, dan is het wel netjes.

Tuurlijk is t los:D

flinke bb presses kerel. Dumbbells gooi ik altijd staand omhoog en dan ga ik zitten. Blijft onhandig maar als je alleen traint moet je toch wat.

Ga is proberen ik train nooit alleen maar vind gewoon vervelend als iemand aan je pols of ellebogen zit te rukken.

Het gaat wel over squat alleen hier.

Straps zijn makkelijk aan en uit te doen.

Belt is heel moeilijk aan te doen als je het echt zo hard mogelijk wil laten spannen.

Hoe weet je dat ik niet bij al me setjes strams gebruik?

Belt af doen en aan doen vind ik persoonlijk veel makkelijker dan traps om zo'n k*t bar wikkelen.
Belt is gewoon even je buik in houden zo strak mogelijk wel dat je gewoon normaal kan ademen.
Ik vind juist verlossing als ik dat ding af heb ik doe me wraps ook elk setje los.

Das waar maar mij vertellen ze altijd dat je voor je max of echt zware gewichten alleen je belt maar aandoet, omdat je het zo zwaarder maakt voor je onderrug en dus je onderrug meer traint. In tegenstelling tot met belt waar je nog altijd je onderrug/core meepakt maar het makenlijker maakt waardoor je ze "minder" traint;)

en dat wist ik niet:o

Ik doe dat ook gewoon.
Bij squatten zijn je core en onderrug belangrijke schakels dusja alleen als dat te zwaar word help je ze als t ware met een belt.

Thanks

nice shoulder press en dips man,dalijk haal je me nog in met dips:D

Hahah dat zal nog wel ff duren die 30 was lastig dus zal wel even duren voor de 35 maar we zullen zien.
En ik had vandaag geen borst getraind dat scheelt vind ik ook.

ja zit zelf nog maar aan 24kg op 5 a 8 reps ongeveer op 3 setjes.. gaat nog wel :p

Haha 24 krijg ik ook maar net zelf omhoog maar ik ga is op die manier van bart proberen:) thx bart

Ik was twee foto's vergeten te posten

T stelt niet veel voor hoor

2qkntwk.jpg

ap927s.jpg

Mooi ronde schouder:heart: (no homo)

ziet er goed uit hoor. was ik maar serieus begonnen op mn 17e..

al mooie vooruitgang gemaakt! Laat dat vet% wel niet te hoog oplopen, want als je het er dan af moet krijgen is het veel moeilijker;). Maar echt een mooie vooruitgang met je eerste pics!

al mooie vooruitgang gemaakt! Laat dat vet% wel niet te hoog oplopen, want als je het er dan af moet krijgen is het veel moeilijker;). Maar echt een mooie vooruitgang met je eerste pics!

Cutten is makkelijker als bulken. Het is moeilijker spiermassa bij te komen dan vet te verliezen.

Gewoon goed bulken en daarna een serieuze cut erin gooien.

Cutten is makkelijker als bulken. Het is moeilijker spiermassa bij te komen dan vet te verliezen.

Gewoon goed bulken en daarna een serieuze cut erin gooien.

Dat was ook van plan maar ik laat t niet te gek van stapel lopen.
\

Zie hierboven.

Vandaag :Pull

Pull-ups
8 x bw
6 x bw +5 kg
6 x bw + 10 kg heavy
8 x bw

Lat pulldown
8 x 50
8 x 60

Bor
4 x 8 x 60 wilde vandaag niet echt lukken

T-bar row
8 x 35
8 x 50
8 x 55
8 x 40

One arm staight row bij latpull down machine gedaan tenminste kabel machine dus iets breeder was ook iets zwaarder.
8 x 27,5
8 x 32
8 x 27,5
8 x 22,5

One arm cable row
8 x 36
8 x 41
8 x 36
8 x 32

Wide en small Biceps curl
4 x 8 x stang(10-15kg) + 10kg strict

Edit was facepull's te vermelden:

Facepull's
8 x 40
8 x 45
8 x 40
8 x 36

Cable Bent over rear delt.
8 x 7 p kant
10 x 7 p kant
12 x 7 p kant
14 x 7 p kant

Laatst bewerkt:
Cutten is makkelijker na een goede bulk, omdat je meer verbrandt als je meer spiermassa/VVM hebt. Heb je trouwens ergens je momentele eetschema staan?

Begin post ik hou me daar redelijk aan t kan de ene dag meer zijn dan de ander.

en dat gaat je goed af? Heb zelf niet bepaald geen voedingsschema, maar heb altijd wel interesse voor simpele voedingsschema's als die van jou :D zelf eet ik 'denk' ik teveel onder onderhoud, maar dat zie je wel niet aan mij.. of toch niet in mijn opzicht, soms voel ik me wel mager, maar dat kan ook zijn omdat ik van 15% af kom en nu op ongeveer 13 BF sta

en dat gaat je goed af? Heb zelf niet bepaald geen voedingsschema, maar heb altijd wel interesse voor simpele voedingsschema's als die van jou :D zelf eet ik 'denk' ik teveel onder onderhoud, maar dat zie je wel niet aan mij.. of toch niet in mijn opzicht, soms voel ik me wel mager, maar dat kan ook zijn omdat ik van 15% af kom en nu op ongeveer 13 BF sta

Ik eet dat eigenlijk gewoon als standaard schema meestal wat er bij soms er wat af.
Als ik zin heb in ei maak ik gewoon paar eitjes.
Als ik zin heb in tonijn dan maak ik een blikje open.
Als ik zin heb in een tosti ga ik daar niet moeilijk over doen en maak een tosti.
Enz

Op moment eet ik ook gewoon wat ik wil, maar kijk wel uit met hoge vetten, ik weet ongeveer nu hoeveel kcal elk voedingsstuk bevat dus zit altijd wel boven men onderhoud omdat ik er op let.

En men proteine zijn altijd boven de 150, die hou ik goed bij.

Bijvoorbeeld om 5u kom ik thuis en dan denk ik even hoeveel proteine ik al binnen heb, dan begin ik te denken en op te tellen:
smorgens shake van 2 scoops met melk 70g eiwit al
smiddag makreelfilet in blik met boterhammen met beleg, filet 20g+15g andere voeding, is al 35g eiwit weer
dan weet ik savonds bij het eten van me moeder nog eens minimum 25g eiwitten
zit ik al op 130g, dan na men training nog eens shake van 2 scoops en zit ik rond de 200g eiwitten altijd..

Op moment eet ik ook gewoon wat ik wil, maar kijk wel uit met hoge vetten, ik weet ongeveer nu hoeveel kcal elk voedingsstuk bevat dus zit altijd wel boven men onderhoud omdat ik er op let.

En men proteine zijn altijd boven de 150, die hou ik goed bij.

Bijvoorbeeld om 5u kom ik thuis en dan denk ik even hoeveel proteine ik al binnen heb, dan begin ik te denken en op te tellen:
smorgens shake van 2 scoops met melk 70g eiwit al
smiddag makreelfilet in blik met boterhammen met beleg, filet 20g+15g andere voeding, is al 35g eiwit weer
dan weet ik savonds bij het eten van me moeder nog eens minimum 25g eiwitten
zit ik al op 130g, dan na men training nog eens shake van 2 scoops en zit ik rond de 200g eiwitten altijd..
Dat weet ik dan echt totaal niet ben der ook nog niet zo heel erg mee bezig ik weet wat ong goed voor je is probeer dan ong aan te houden

Dat weet ik dan echt totaal niet ben der ook nog niet zo heel erg mee bezig ik weet wat ong goed voor je is probeer dan ong aan te houden

Ja er is veel gezonde voeding, maar belangrijkste is gewoon dat je genoeg eiwitten binnen krijgt, dat het is belangrijkste dat je bijhoudt, de rest hoeft niet.

Neem gemiddeld per portie vlees 20g eiwit en dan de andere voeding die je erbij eet 5-10g eiwit

Een eitje is 6g eiwit (3g voor het wit 3g voor het geel), maar het geel bevaat heel veel vet, dus je kan ook alleen het eiwit gebruiken bijvoorbeeld en maar 2 eigelen als je veel ei zou klaarmaken.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 17:57 ----------

http://www.calorietabel.nl/
Deze is heel handig om je macro's(eiwit,koolh.,vet) bij te houden.

Ik ben er eigenlijk totaal niet bij bezig.. :D
voeding van vandaag:
11uur opgestaan: nectarine
12uur: 2 sandwiches en vlees brood en petit gervais :D
iets later een banaan en nog een nectarine
ergens rond half 4 2bolletjes ijs: koekjesijs en chocolade, wat ik zelf een mooie aanvulling vond
dan nog een nectarine en een banaan.. ja ik eet graag fruit :p
daarnet bord spaghetti en nog een nectarine :p

en straks 4 diverse zwaar biertjes van 8%+ dat ik goed kan slapen en zo een kaas en salami schotel met mosterd!! geweldig :D

Ik ben er eigenlijk totaal niet bij bezig.. :D
voeding van vandaag:
11uur opgestaan: nectarine
12uur: 2 sandwiches en vlees brood en petit gervais :D
iets later een banaan en nog een nectarine
ergens rond half 4 2bolletjes ijs: koekjesijs en chocolade, wat ik zelf een mooie aanvulling vond
dan nog een nectarine en een banaan.. ja ik eet graag fruit :p
daarnet bord spaghetti en nog een nectarine :p

en straks 4 diverse zwaar biertjes van 8%+ dat ik goed kan slapen en zo een kaas en salami schotel met mosterd!! geweldig :D

Je zit nog niet boven de 40g eiwit :P, straks na je shotel zal je wel boven de 70g eiwit zitten in totaal, maar dat is nog niet al te veel. :P

Met die biertjes raak je wel aan je 150g eiwitten. :D
Of doe bij elk biertje een scoop whey? :>

Achja ik ben nog jong ik neem 2/3 scoops whey per dag ik denk bijna 100/150 gram kip en 1 liter melk en 0,5 kg kwark en vaak tonijn/ei'tjes zonder eigeel.
Dus kom wel ver denk ik zal t binnenkort weer is een dag posten dan kun je kijken

toch zou ik als ik jou was je echt goed in voeding gaan verdiepen, heb je alleen maar meer profijt van.

Achja ik ben nog jong ik neem 2/3 scoops whey per dag ik denk bijna 100/150 gram kip en 1 liter melk en 0,5 kg kwark en vaak tonijn/ei'tjes zonder eigeel.
Dus kom wel ver denk ik zal t binnenkort weer is een dag posten dan kun je kijken

Ja dat is zeker genoeg

3 scoops is 75g eiwit, 125g kip is 25g eiwit, 1 liter melk is 35g eiwit(licht eraan welke melk), kwark is 30g eiwit?, tonijn 30g?,

zit je al gouw over de 150g eiwitten

Je zit nog niet boven de 40g eiwit :P, straks na je shotel zal je wel boven de 70g eiwit zitten in totaal, maar dat is nog niet al te veel. :P

Met die biertjes raak je wel aan je 150g eiwitten. :D
Of doe bij elk biertje een scoop whey? :>

Ik gain.... nu toch nog :D die biertjes gaan het hem doen :D vliegende start met een donkere malheur vn 12% :p voor de rest lach ik in het weekend altijd met het feit dat bier goed om massa te kweken... en even geloof ik dat( 20 pinten later :D)
:klink:
vorige keer in de gym ne hollander... ene van de camping denk.. ja ik heb genoeg getraind, nu een pilsje drinken... keek me aan alsof, dat tegen mijn regime zou zijn.. :D

Terug
Naar boven