Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Die BB press in smith machine of los?
Als los is, dan is het wel netjes.
Tuurlijk is t los

flinke bb presses kerel. Dumbbells gooi ik altijd staand omhoog en dan ga ik zitten. Blijft onhandig maar als je alleen traint moet je toch wat.
Ga is proberen ik train nooit alleen maar vind gewoon vervelend als iemand aan je pols of ellebogen zit te rukken.
Het gaat wel over squat alleen hier.
Straps zijn makkelijk aan en uit te doen.
Belt is heel moeilijk aan te doen als je het echt zo hard mogelijk wil laten spannen.
Hoe weet je dat ik niet bij al me setjes strams gebruik?
Belt af doen en aan doen vind ik persoonlijk veel makkelijker dan traps om zo'n k*t bar wikkelen.
Belt is gewoon even je buik in houden zo strak mogelijk wel dat je gewoon normaal kan ademen.
Ik vind juist verlossing als ik dat ding af heb ik doe me wraps ook elk setje los.
Das waar maar mij vertellen ze altijd dat je voor je max of echt zware gewichten alleen je belt maar aandoet, omdat je het zo zwaarder maakt voor je onderrug en dus je onderrug meer traint. In tegenstelling tot met belt waar je nog altijd je onderrug/core meepakt maar het makenlijker maakt waardoor je ze "minder" traint
en dat wist ik niet![]()
Ik doe dat ook gewoon.
Bij squatten zijn je core en onderrug belangrijke schakels dusja alleen als dat te zwaar word help je ze als t ware met een belt.
Thanks
nice shoulder press en dips man,dalijk haal je me nog in met dips![]()
Hahah dat zal nog wel ff duren die 30 was lastig dus zal wel even duren voor de 35 maar we zullen zien.
En ik had vandaag geen borst getraind dat scheelt vind ik ook.
ja zit zelf nog maar aan 24kg op 5 a 8 reps ongeveer op 3 setjes.. gaat nog wel![]()
Haha 24 krijg ik ook maar net zelf omhoog maar ik ga is op die manier van bart proberen
thx bart

(no homo)
ull