MuscleMeat

Strong and Big is the Duo

toch zou ik als ik jou was je echt goed in voeding gaan verdiepen, heb je alleen maar meer profijt van.

Verdiepen wel, maar bijhouden hoeft niet echt in een bulk als je zeker bent dat je genoeg eiwitten krijgt en boven je onderhoud eet.

In een cut daarentegen is het belangrijk dat je alles bijhoudt en afweegt en je echt ripped wil worden.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:08 ----------

Ik gain.... nu toch nog :D die biertjes gaan het hem doen :D vliegende start met een donkere malheur vn 12% :p
:klink:
vorige keer in de gym ne hollander... ene van de camping denk.. ja ik heb genoeg getraind, nu een pilsje drinken... keek me aan alsof, dat tegen mijn regime zou zijn.. :D

geweldig :p

Verdiepen wel, maar bijhouden hoeft niet echt in een bulk als je zeker bent dat je genoeg eiwitten krijgt en boven je onderhoud eet.

In een cut daarentegen is het belangrijk dat je alles bijhoudt en afweegt en je echt ripped wil worden.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:08 ----------

geweldig :p

ben ik het gedeeltelijk mee eens,als je niet teveel vet wil aankomen moet je het toch wel redelijk goed bijhouden, ik bijvoorbeeeld ben best gevoelig voor teveel koolhydraten.dus ik moet wel zorgen dat mijn kh inname niet te hoog is in mijn e/k/v verhouding.

ben ik het gedeeltelijk mee eens,als je niet teveel vet wil aankomen moet je het toch wel redelijk goed bijhouden, ik bijvoorbeeeld ben best gevoelig voor teveel koolhydraten.dus ik moet wel zorgen dat mijn kh inname niet te hoog is in mijn e/k/v verhouding.

ik ook, maar geef er niet veel om in me bulk, vind het belangrijker dat ik genoeg kh binnenkrijg dat ik hard kan trainen

Hehe als ik jullie dingen allemaal lees ben ik denk ik wel wat stricter :P

Ik zorg er nu in ieder geval voor dat ik VEEL eet. Maar ik heb in iedere maaltijd iig veel eiwit.

Het probleem bij mij is denk ik dat ik 90% van m'n eiwit uit zuivel haal, omdat dat gemakkelijk en goedkoop is. Want koken etc. en speciale dingen kopen lukt niet.

ff uitrekenen voor mij dan hoeveel eiwit:
yoghurt 4gr eiwit/100gr=12gr
kipfilet 20gr eiwit/100gr=20gr
avondeten +-20gr eiwit=20gr
kwark 9,5gr eiwit/100gr=48gr
-----------------------------
Totaal aantal eiwit: > 162

In ieder geval 162gr eiwit dus:D

Hehe als ik jullie dingen allemaal lees ben ik denk ik wel wat stricter :P

Ik zorg er nu in ieder geval voor dat ik VEEL eet. Maar ik heb in iedere maaltijd iig veel eiwit.

Het probleem bij mij is denk ik dat ik 90% van m'n eiwit uit zuivel haal, omdat dat gemakkelijk en goedkoop is. Want koken etc. en speciale dingen kopen lukt niet.

ff uitrekenen voor mij dan hoeveel eiwit:
kipfilet 20gr eiwit/100gr=20gr
avondeten +-20gr eiwit=20gr
-----------------------------
Totaal aantal eiwit: > 162

In ieder geval 162gr eiwit dus:D

Bro, you need all kinds of protein.

lol :P

Ja, dat probleem heb ik ook, ik kan geen zuivelproducten verdragen want dan krijg ik veel puisten overal, en uitslag op men vingers...
Dus probeer vis,kip, lactose vrije melk(voor de uitslag lactosevrij), whey

Meer vlees is beter natuurlijk, maar is duurder dan ook weer...

• Topic Starter Topic Starter
toch zou ik als ik jou was je echt goed in voeding gaan verdiepen, heb je alleen maar meer profijt van.

Ja maar in vakantie is dat toch lastiger met werk enzo en je bent toch vaak niet thuis gewoon met vrienden op school ga ik t weer redelijk oppakken.
Maar tis sws lastig omdat ik niet veel invloed heb op wat er aan eten is in huis

Ja dat is zeker genoeg

3 scoops is 75g eiwit, 125g kip is 25g eiwit, 1 liter melk is 35g eiwit(licht eraan welke melk), kwark is 30g eiwit?, tonijn 30g?,

zit je al gouw over de 150g eiwitten

Ja en je eet savonds nog wel dingen waar eiwitten inzitten enzo.

Bro, you need all kinds of protein.

lol :P

Ja, dat probleem heb ik ook, ik kan geen zuivelproducten verdragen want dan krijg ik veel puisten overal, en uitslag op men vingers...
Dus probeer vis,kip, lactose vrije melk(voor de uitslag lactosevrij), whey

Meer vlees is beter natuurlijk, maar is duurder dan ook weer...

Ja maar tonijn is ook best makkelijk als je niet kan kopen maarja zuivelproducten ja dat doen denk ik heel veel mensen hier( ik ook:D)

Ja maar in vakantie is dat toch lastiger met werk enzo en je bent toch vaak niet thuis gewoon met vrienden op school ga ik t weer redelijk oppakken.
Maar tis sws lastig omdat ik niet veel invloed heb op wat er aan eten is in huis

Ja en je eet savonds nog wel dingen waar eiwitten inzitten enzo.

Ja maar tonijn is ook best makkelijk als je niet kan kopen maarja zuivelproducten ja dat doen denk ik heel veel mensen hier( ik ook:D)

Gewoon vragen dat je ma het meebrengt, zo doe ik dat.

Tonijn heb ik een tijdje genoeg van gehad, at het elke dag tijdens men cut totdat ik er moest van kotsen bijna...

Gewoon vragen dat je ma het meebrengt, zo doe ik dat.

Tonijn heb ik een tijdje genoeg van gehad, at het elke dag tijdens men cut totdat ik er moest van kotsen bijna...

Ooh ja dat lukt wel maar met avond eten dan gaan ze weer pannekoeken patat pizza eten ik sla dan niet af natuurlijk heh.
Kan moeilijk zeggen ja maak maar iets anders voor mij.

Ooh ja dat lukt wel maar met avond eten dan gaan ze weer pannekoeken patat pizza eten ik sla dan niet af natuurlijk heh.
Kan moeilijk zeggen ja maak maar iets anders voor mij.

In begin deed ik dat wel, maar nu eet ik gewoon mee tijdens men bulk.

Maar als ik ga cutten ga ik zelf eten.

rugje lekker aangepakt zie ik. Ik ben ook niet zo strict met mijn voeding, is niet goed maar ik heb gewoon echt geen zin in al die sores. Maar goed, ik hoef geen megamonster fysiek maar gewoon beetje afvallen en wat meer definitie :)

ziet er goed uit, kwark is 45 gram eitwitten (500 gram )

rugje lekker aangepakt zie ik. Ik ben ook niet zo strict met mijn voeding, is niet goed maar ik heb gewoon echt geen zin in al die sores. Maar goed, ik hoef geen megamonster fysiek maar gewoon beetje afvallen en wat meer definitie :)

Dit dus ik hoef ook geen monsterfysiek als ik eenmaal ongeveer mijn doel heb gemaakt gaat ik gewoon sterker worden en mooi bijhouden.
Maar dat fysiek duurt nog wel paar jaar:)
Ik hoef ook niet kei droog te staan dus dat scheelt:D

Ik ben te lui:D
Ik kan een ei koken jelly?

ziet er goed uit, kwark is 45 gram eitwitten (500 gram )

Licht aan welke kwark je hebt bijv die van c1000 zit maar iets van 6-7 gram in per 100gram en bij die van de appie 9 gram per 100 gram.

bent echt goed bezig als ik hier zo doorlees !
ook al enorm verschil tussen je avatar en pics aan begin

doordoen zo

Zoo gister goed uitgegaan vandaag een kater echt ziek nog nooit zo erg gehad.
Uiteindelijk maar gaan zwemmen toen ging t beetje over niet getraind vandaag wat eigenlijk wel de bedoeling was.

Terug
Naar boven