MuscleMeat

Strong and Big is the Duo

slecht bezig, ga niet zo door ;)

Zoo gister goed uitgegaan vandaag een kater echt ziek nog nooit zo erg gehad.
Uiteindelijk maar gaan zwemmen toen ging t beetje over niet getraind vandaag wat eigenlijk wel de bedoeling was.
Kom kom dagje is nog niet voorbij;), straks naar de gym en nog even knallen!
niet gaan trainen omdat je bent uitgegaan:finger:

Kwam vandaag ook pas 5 uur tuis :p , ik ga niet zo veel uit dit jaar msh 4-5 keer

ach maak je niet druk over een keertje... af en toe kan je wel eens goed drinken denk ik je bent geen pro maar het moet niet wekelijks zijn

• Topic Starter Topic Starter
slecht bezig, ga niet zo door ;)

Hee hee een keertje moet kunnen en ik heb wel gezwommen he.
Das ook een sport:D

Kom kom dagje is nog niet voorbij;), straks naar de gym en nog even knallen!
niet gaan trainen omdat je bent uitgegaan:finger:

Had ik gedaan ma op zondag gaat die bij ons 5 uur dicht is die bij jullie zo laat open dan op zondag?

:(

Kwam vandaag ook pas 5 uur tuis :p , ik ga niet zo veel uit dit jaar msh 4-5 keer

Ik ga mss dan wel wat vaker maja je bent maar een keer jong he.

ach maak je niet druk over een keertje... af en toe kan je wel eens goed drinken denk ik je bent geen pro maar het moet niet wekelijks zijn

Dit dus meestal drink ik ook niet zo heel veel:o

Vandaag Benen aan de beurt:

Box Sq
8 x 20
6 x 40
6 x 70
6 x 90 b
5 x 100 b
8 x 90 b

Deadlift
8 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70

Yeaah dit ging dus gewoon goed.

Lunges:
10 x 30
10 x 30
10 x 30
10 x 30

Lying Leg curl
8 x 39
8 x 41
8 x 44

Leg extensions
8 x 60
8 x 70
8 x 77
8 x 87

Kuiten Zittend leg press
16 x 100
14 x 120
14 x 150
14 x 170

In de smith staand gewicht p kant
12 x 20
12 x 30
12 x 40

Laatst bewerkt:
lekkere training man!,alleen waarom die lage gewichten bij deadlift,heb ik iets gemist?

lekkere training man!,alleen waarom die lage gewichten bij deadlift,heb ik iets gemist?

Euuhh ben 3 weken geleden ofzo door me rug gegaan dus ben even voorzichtig paar setjes sq'ten waren met belt overigens ik zal t wel even erbij zetten.

Euuhh ben 3 weken geleden ofzo door me rug gegaan dus ben even voorzichtig paar setjes sq'ten waren met belt overigens ik zal t wel even erbij zetten.

okeej ,ik ken het, heb ook zoiets gehad. Bij mij was mn si-gewricht verschoven. dus ik zit ook nog steeds te kloten met deadlift.

okeej ,ik ken het, heb ook zoiets gehad. Bij mij was mn si-gewricht verschoven. dus ik zit ook nog steeds te kloten met deadlift.

Ooh bij lijkt t niet zo erg te zijn maar uit voorzorg neem ik gewoon wat meer rust dus wat minder lb en doe ik t rustig aan sq ook beetje ik ga nu niet dm.

sterke wheels kerel! alle vlakken weer aangepakt!

Sterk,

Lunges 30kg per hand of totaal?

Lying Leg curl
8 x 39
8 x 41
8 x 44

snap er niks van ik kan net 8x 25 is dat met 2 katrollen?

haha dat zou kunnen:mad:, dan zou me lichaam wel heel erg raar gebouwt zijn lol....

Nee maar hij heeft 2 katrollen dat schild de helft lol.. wij hebben een ouderwetse lol,
bij ons lig je ook gewoon helemaal plat, en staat het rek met gewichten voor het banken en niet er naast
Bij ons gaat hij ook maar tot 70kg

Laatst bewerkt:
sterke wheels kerel! alle vlakken weer aangepakt!
Thx

Sterk,

Lunges 30kg per hand of totaal?

Lying Leg curl
8 x 39
8 x 41
8 x 44

snap er niks van ik kan net 8x 25 is dat met 2 katrollen?

Ik doe lunges gewoon met bb dus 30kg totaal 10 keer per been.
Ja ik heb geen idee kijk er niet zo naar maar machine's kan je eigenlijk nooit vergeleken tenzij je in de zelfde gym zit.

Dat zou ook kunnen of ik sterk:D

haha dat zou kunnen:mad:, dan zou me lichaam wel heel erg raar gebouwt zijn lol....

Nee maar hij heeft 2 katrollen dat schild de helft lol.. wij hebben een ouderwetse lol,
bij ons lig je ook gewoon helemaal plat, en staat het rek met gewichten voor het banken en niet er naast
Bij ons gaat hij ook maar tot 70kg

Ja zo ong ziet die van ons er ook uit maar dan wel ernaast.
Achja boeie.

Vanavond even training van gister inhalen wat anders en wat minder zwaar:D

Thx

Ik doe lunges gewoon met bb dus 30kg totaal 10 keer per been.
Ja ik heb geen idee kijk er niet zo naar maar machine's kan je eigenlijk nooit vergeleken tenzij je in de zelfde gym zit.

Vanavond even training van gister inhalen wat anders en wat minder zwaar:D

That's the spirit!:D En doe je walking lunges?
Mijn éne gym is zondag om 1u dicht de andere om 6uur:D.

Heb je eigenlijk nog last van je rug?

That's the spirit!:D En doe je walking lunges?
Mijn éne gym is zondag om 1u dicht de andere om 6uur:D.

Heb je eigenlijk nog last van je rug?

Ik heb geen last meer van me rug heel even af en toe maar dat is dan meestal kleine steek 1 keer in de 3 dagen maar ik doe toch nog even voorzichtig aan.

Nee waren gewoon lunges te was beetje druk dus kon niet gaan lopen

Goed bezig weer nesselaar, en ik doe lying hamstring curls ook met 59kg/66kg hoor, dus verschilt zéker per machine:p

Drukte of niet ;), gewoon lopen!:D Je betaalt uiteindenlijk ook om te kunnen trainen:D en 1 keer per 3 dagen ongeveer is toch nog altijd vrij vaak, hoop dat je er snel van af geraakt!

Terug
Naar boven