AndroidHealthClinic

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
Drukte of niet ;), gewoon lopen!:D Je betaalt uiteindenlijk ook om te kunnen trainen:D en 1 keer per 3 dagen ongeveer is toch nog altijd vrij vaak, hoop dat je er snel van af geraakt!

Ja maar niet als je bedenkt als ik kom van 3 keer per 1 dag ong.

T kan ook soms 5 dagen zonder zijn soms wat vaker licht beetje aan.

Na als ik ook gewoon normaal lunges kan doen dan hoef ik niet perse te lopen hoor:D

Gelukkig ik dacht al :P

Ja daar heb ik dus ook last van... al die ecto's op hun machines.. zucht staan ze ook nog niks tedoen, meestal ga ik laat in de avond.

Gelukkig ik dacht al :P

Ja daar heb ik dus ook last van... al die ecto's op hun machines.. zucht staan ze ook nog niks tedoen, meestal ga ik laat in de avond.

Naja ik ga zo ook nog maar even kijken of dr wat te doen valt ik vrees van nit dus word t maar aanpassen he.

Naja ik ga zo ook nog maar even kijken of dr wat te doen valt ik vrees van nit dus word t maar aanpassen he.

Ja dat de enige oplossing, heb je niet een ruimte waar ze andere dingen doen zoals boxen, spinnen kan je het daar doen.

anders geef je af toe een brull als het zwaar wordt, dan gaan ze wel aan de kant haha

Ja dat de enige oplossing, heb je niet een ruimte waar ze andere dingen doen zoals boxen, spinnen kan je het daar doen.

anders geef je af toe een brull als het zwaar wordt, dan gaan ze wel aan de kant haha

HAhaha ach moet toch alleen maar rug training.

Ja die ruimte hebben we wel maarja moet ik zo moeilijk doen maar volgende x komen er denk weer WL's

Net even rug gedaan.

Training : Pull

Chin-ups
8 x bw
8 x bw
8 x bw
12 x bw
t*ring wat ging dat simpel he volgende x maar een belt mee nemen als ik chin-ups ga doen.

T-bar Row
8 x 40
8 x 45
8 x 47,5
8 x 50

Lat Pulldown
8 x 50
8 x 58
8 x 63
6 x 65

One Arm straight Down ofziets.
8 x 40
8 x 45
8 x 40
8 x 40

Facepull
8 x 40
8 x 45
8 x 45
8 x 40

Rope Biceps Curl
8 x 27
8 x 31
8 x 36
8 x 41

Ja ik doe chins ook altijd met gewicht anders is het telicht, nette training

Pff zal bij mij eerst wat gewicht af moeten als ik aan die chin ups wil komen :p

nice ,chinnen met gewicht is heerlijk:D

Jelly op je chins. Waarom doe je trouwens chins en geen pullups? Of houd je wel je handpalmen naar buiten, en gebruik je gewoon de verkeerde naam?

Jelly op je chins. Waarom doe je trouwens chins en geen pullups? Of houd je wel je handpalmen naar buiten, en gebruik je gewoon de verkeerde naam?

Ik had ten eerste niet heel veel energie had al eerder getraind en was al van plan om wat vaker op dikte te trainen dus dit was de eerste keer.

nice ,chinnen met gewicht is heerlijk:D

Lijkt mij ook

Pff zal bij mij eerst wat gewicht af moeten als ik aan die chin ups wil komen :p

Komt wel goed joh

Ja ik doe chins ook altijd met gewicht anders is het telicht, nette training

Ja t was ook wel heel licht.

Training van vandaag schouders:

seated bb schoulder press
8 x 20
5 x 50
5 x 52,5
5 x 55
5 x 57,5
10 x 50

Behind the neck press gewicht p kant in de smith
8 x 15
8 x 20
8 x 22,5
8 x 17,5

Lateral Raise
8 x 7
8 x 8
8 x 10
8 x 7

Upright row.
4 x 8 x 15kg + ezbar

CGBP
8 x 60
3 x 6 x 60

Oefening voor de schouders je maakt soort sonnetje en dan doe je nog dumbbell press tis staand.
8 x 5
8 x 6
8 x 7

Triceps Pushdown
8 x 40
8 x 45
8 x 50
12 x 40

Triceps Extensions
8 x 20
8 x 24
8 x 26

Ik vind je lateral raises laag vergeleken met je bb press. ?
Wel nette bb press 5 X 57.5.

Nette training, goede presses inderdaad. Waarom de 5e set eigenlijk 10 reps? Zit daar een gedachte achter?

lekkere training,

Lateral Raise
8 x 7
8 x 8
8 x 10
8 x 7

Dit vind ik altijd zoon klote oefening

lateral raise hoeft ook niet zwaar,beter stricte vorm totdat je schouders branden:D

Nette schouder training

Ik vind je lateral raises laag vergeleken met je bb press. ?
Wel nette bb press 5 X 57.5.

Mm misschien ben ik dan gewoon niet zo sterk in de zijkant maarja ik ga wel gewoon tot failure maar wel gewoon strict.

Nette training, goede presses inderdaad. Waarom de 5e set eigenlijk 10 reps? Zit daar een gedachte achter?

Gewoon repout vind altijd lekker als ik zo zwaar heb gepakt om even gewoon zoveel mogelijk te gaan.
Toch is t leuk als jongens er met moeite 2-3 uitpersen en dat ik er dan even 10 doe:D

lekkere training,

Lateral Raise
8 x 7
8 x 8
8 x 10
8 x 7

Dit vind ik altijd zoon klote oefening

Klote of niet het moet ook gebeuren.

lateral raise hoeft ook niet zwaar,beter stricte vorm totdat je schouders branden:D

Dit dus.

dat weet ik, maar ik trek altijd zoon vaag gezicht XD , ik doe altijd halve sec stil als ik op max hoogte zit

Als je nooit rare gezichten zet in de gym train je niet hard genoeg.

Thx bartje

Thx morge weer rug-bi en even zwemmen misschien even zb'tje meepakken:D

gaat lekker hier man, ik volg je.

Terug
Naar boven