- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toffe training, khad gedacht dat je deze training ging benchen. En wat je zegt over warmte helemaal mee eens
! Prof met de PR, je zet er wel vaker de laatste tijd
!

Bij ons is het in een soort van kelder onder de cafetaria van de sporthal, lekker koel
---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 12:15 ----------
Wow dacht dat je 78kg was, maar blijkbaar is dat een 0 bij die 7, echt wel nette BP dan.
Heb ook wel een maatje die 68kg woog, hij kon 2x80 BP
Het warme weer is wel minder, maar moet zeggen dat het wel te doen is hoor. Je zweet alleen enorm. Je trainingen zien er goed uit.
Sterke training weer, deze dagen is het wel even afzien idd. Ga je vaak tot failure eigenlijk? Omdat ik zie dat je vooral op de 8 reps gaat zitten.
Ja en als ik zweet heb ik geen zin meer en ga ik afraffelen.

sterke squats!, goede training, wat betekend b? met riem? ik ga zo ook weer trainen en ik ben boos . 40e boeten![]()
goeie squats - ik zie nu overigens dat je pas 17 jaar bent, goed bezig!
dus heb nog lekker jaar te gaan.Nice squats, superset van lunges met deadlift lijkt me ook aardig taai
lunges deadlift superset ??!! wie wilt zichzelf dat aandoen
nette training

Ja, crazy superset, lekker gezweet wel denk ik.
Ik ook vandaag, had geen handdoek bij, me hele lichaam blonk.

.
.Ik bedoel waarom heb je geen zin meer en ga je je training afraffelen als je te hard zweet? Vandaar mijn reactie.
Origineel gepost door Nesselaarr [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja en als ik zweet heb ik geen zin meer en ga ik afraffelen.