- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training!
En inderdaad train je met shrugs en upright row eerder rug![]()

Sterke schouders
Nek is wel niet de juiste benaming, het zijn je traps, en die horen bij je rug, je nekspieren zijn nog iets anders.![]()
Sterke training! bevalt die arnold press? nog nooit zelf gedaan namelijk.
Lekker trainen, heb zelf ook nog nooit arnould press gedaan , ik ga ze eens opzoeken
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/verschil-tussen-arnold-press-db-military-press-135206/
reden voor mij om geen arnold press te doen.
verder wel mooie training![]()
Mooie training!
En inderdaad train je met shrugs en upright row eerder rug![]()
Idd, nek train je met nek extentions en nek curls en nek side flexing
![]()
Mooi je setjes van 8, verhoog je altijd als je 4x8 hebt gehaalt
?
Lekker training, sterke pull ups, kon ik ze maar vandaag doen, 1 stang was weg...
Soms licht eraan hoe ze gaan.
Waarom was die weg dan of niet naar gevraagD?
jammer man,maar toch getraind en daar gaat het om, ik zou toch echt een vast voedingsschema opstellen als ik jou was, is zo veel fijner.
1. Food.
2. Training.
3. Sleep.
Maar toch mooi doorgezet!![]()
Dat ga ik ook doen maar ik eet even alles wat vast en los zit omdat ik dan makkelijker wen aan hoger kcal inname en kan dit ook per dag makkelijker verhogen.
In cleanbulk ben ik wel van plan een voedingsschema aan te maken en dan me daar redelijk aan te houden.
Ik weet maarja vakantie he.

Ik know, maar moet jezelf gewoon dwingen.
Zit ook heel vaak in andere schemas, met de late werken, of deze week met de nacht of soms de vroege.
Moet zien dat ik genoeg voeding binnenkrijg en me echt dwingen, ga nu ook weer wat eten, maar heb zelfs geen honger.
dat eten van alles wat los zit, vind ik zelf ook niet slechtmoet mezelf echt dwingen om meer te eten...
echt skinny geworden
![]()
Voedingschema = extra vooruitgang, wat denk je daarvan als motivatie
!