AndroidHealthClinic

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter

Haha voor een weekje maar he zal deze komende week ook steeds minder vettig spul worden

Abbo en heerlijke bulk zo te zien:D

Haha t was ook wel lekker.

:)

Vandaag gegeten:

S'ochtends
200 ml melk
200 ml sinaasappelsap
2 boterhammen volkoren met 2 plakjes kipfilet

2de
400 ml multi fruit sap
3 croissantjes kaas

3de
600 ml multi fruit sap
pistoletjes met 4 plakjes kip

4de
700 gram aardbeien kwark

Beetje rare maaltijden komt omdat ik moest werken bij c1000 dus heb niet veel andere keuze's

's Morgens gewoon die ganse bus melk naar binnen werken! :D

eventueel koude gerechten klaarmaken:), met pasta ofzo!

koud opeten:)?:p geen idee hoe het noemt, maar ik denk koude pasta ofzo en dan eet je gewoon pasta met wat groentjes en vlees. Of je maakt wok en eet dat koud:D, vind ik ook niet slecht:)!

koud opeten:)?:p geen idee hoe het noemt, maar ik denk koude pasta ofzo en dan eet je gewoon pasta met wat groentjes en vlees. Of je maakt wok en eet dat koud:D, vind ik ook niet slecht:)!

Mm word em niet ik hou sws niet heel erg van pasta laat staan koud voortaan neem ik gewoon eigen boterhammen mee en koop daar dan melk:D

Ik lust alles koud als het ooit is warm geweest, pasta, patatten, noem maar op

pattaten en broccoli of bloemkool eet ik zelfs rauw lol

Training van vandaag
Schouders Triceps

Gister uitgeweest beetje brak vanochtend alleen banaan gegete en opweg na de gym in de regen.
Maar t ging wonderbaarlijk goed.

Bb schoulder press zit tend
8 x 20
5 x 50
5x 55
5 x 60 Vpr
1 x 65 PR:D
7 x 55

Arnold Press dumbbells
8 x 14
8 x 16
8 x 18
8 x 20

Lateral Raise
8 x 7
8 x 8
8 x 7
8 x 8

Cable Front raise
6 x 13,5
10 x 9
10 x 9
10 x 9

Machine Lateral Raise
8 x 32
8 x 39
8 x 45

Skullcrushers beetje k*tten met techniek
8 x stang
8 x stang + 10 kg
10 x stang + 15 kg
10 x stang + 15 kg

Echt een k*t oefening

Triceps Cable Extensions
8 x 32
10 x 39
10 x 45
8 x 50

Triceps rope pushdown
10 x 27
10 x 32
12 x 22
12 x 22

Machine Schouklder press
8 x 32
8 x 39
8 x 44
8 x 55

netjes man ,opstap geweest en toch nog pr's scoren:D

Ach ik eet ook alles koud op... ik steek mijn tijd er niet in om nog even de magnetron te gebruiken. Noem het lui of niet kieskeurig of gemakkelijk :D

maar sterke shoulderpresses man!! :D
ja ken het , voor de training enkel stukje fruit binnen, maar toch goed gepresteerd zie ik!
hoe bevallen die arnold presses in vgl met de gewone dumbbell shoulder presses, heb ze zelf nooit geprobeerd gehad..

Heb hier op DBB paar slechte commentaren gehoord over arnold press, dat die draai gewoon geen speciaal nut/doel heeft.
Maar zie wel in video's die ik bekijk op youtube dat ze worden gebruikt, dus ik ga het ook wel eens een kans geven.

Mooie training man :)
Een PR op alcohol en een stuk fruit, sterk! :p

Lekkere training bro!

Ach ik eet ook alles koud op... ik steek mijn tijd er niet in om nog even de magnetron te gebruiken. Noem het lui of niet kieskeurig of gemakkelijk :D

maar sterke shoulderpresses man!! :D
ja ken het , voor de training enkel stukje fruit binnen, maar toch goed gepresteerd zie ik!
hoe bevallen die arnold presses in vgl met de gewone dumbbell shoulder presses, heb ze zelf nooit geprobeerd gehad..

Ik merk niet echt veel verschil behalve dat ik deze ook wat meer in me triceps voel maar tis gewoon leuk als verandering.

Heb hier op DBB paar slechte commentaren gehoord over arnold press, dat die draai gewoon geen speciaal nut/doel heeft.
Maar zie wel in video's die ik bekijk op youtube dat ze worden gebruikt, dus ik ga het ook wel eens een kans geven.

Over elke oefeningen zijn wel slechte dingen te vinden.

Mooie training man :)
Een PR op alcohol en een stuk fruit, sterk! :p

Thx t had mij ook verbaast.

Thx mate

Over elke oefeningen zijn wel slechte dingen te vinden.

Ik vind dat arnold press zeker wel goeie oefeningen zijn, vermits goed uitgevoert. Dus niet een zwaai beweging als draai; Maar echt bijna stoppen op 90° en dan naar voren gaan en terug en op dezelfde hoogte houden natuurlijk;). Wanneer je dat niet doet ga je een groter momentum maken waardoor de oefening makenlijker is:)

Ik vind dat arnold press zeker wel goeie oefeningen zijn, vermits goed uitgevoert. Dus niet een zwaai beweging als draai; Maar echt bijna stoppen op 90° en dan naar voren gaan en terug en op dezelfde hoogte houden natuurlijk;). Wanneer je dat niet doet ga je een groter momentum maken waardoor de oefening makenlijker is:)

Ik snap je uitleg niet helemaal maar volgens mij doe ik de oefening gewoon goed ook naar paar filmpjes gekeken.

Het is niet omdat je er één keer mee weg komt dat je moet gaan profiteren he :p
Maar af en toe een pintje kan zeker geen kwaad, je moet profiteren van het leven ook e :cool:.

Ja ik besef ook steeds meer dat ik gewoon kind ben en dat het doel ook gewoon wat kan uitgesteld kan worden en dan wat leuker leven leiden:D

Terug
Naar boven