Fitness Seller

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
Vindt je squat nog steeds inmens hoog xd, post eens video

t stomme is ik heb alleen crackberry en daar zie je t niet op.

En t zijn boxsquats dus gewoon par mss net iets er onder let ik niet echt op t gaat me immers dat me eigen stats omhoog gaan.

Btw deadlift is best laag als maar als je bedenkt dat ik zeker 4/5 weken niet zwaar heb gedeadlift valt dat best wel mee.

Bij wendler moet je echt niet na 3 maand stoppen

Ah ok boxsquats, daar kan je meer doen dan gewone squat

Ah ok boxsquats, daar kan je meer doen dan gewone squat

Ik kan alleen geen gewone squats doen door die buttwink.
:mad:

laatste x dat ik normaal heb gesquat was 1 x 105 2 maandjes geleden en die 5 x 105 aan bsq is sowieso niet me max.

Wel ok schema, ben gewoon niet zo'n fullbody fan omdat je dan niet voluit kan gaan omwille herstel voor volgende training, met voluit bedoel ik niet tot failure btw

Wel ok schema, ben gewoon niet zo'n fullbody fan omdat je dan niet voluit kan gaan omwille herstel voor volgende training, met voluit bedoel ik niet tot failure btw

Ik train denk gewoon maandag - woe - vrij - za
dus ik ga wel gewoon proberen zoveel mogelijk tot failure te gaan:o
Maar dat zeg ik nu misschien spreek ik dan anders heh

Ik kan alleen geen gewone squats doen door die buttwink.
:mad:

laatste x dat ik normaal heb gesquat was 1 x 105 2 maandjes geleden en die 5 x 105 aan bsq is sowieso niet me max.

Terug beginnen op 60x8, buttwink is door teveel gewicht

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 13:28 ----------

N dan 5kg per week erbij en goede techniek houden

Ik zou geen Wendler doen voor jouw trainingservaring. Je kan nog makkelijk progressief overloaden oftewel gewicht verhogen. Wendler werkt op cycles en dat duurt wel even.

Ik zou gewoon een basic FB doen, zoals dit bijv.

FB.jpg

Die cleans kun je eventueel weghalen/vervangen door romanian deadlift (10-12reps) en inverted row vervangen door barbell row.

Ik train denk gewoon maandag - woe - vrij - za
dus ik ga wel gewoon proberen zoveel mogelijk tot failure te gaan:o
Maar dat zeg ik nu misschien spreek ik dan anders heh

Lol!
Je mag niet eens tot failure gaan met fullbody...
Panzer zeg jij eens wat, jij bent expert in fb

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 13:32 ----------

Ik heb t ook zonder gewicht dus ze zouden dat met veel stretchen en bsq'en over zou kunnen gaan.

Nee hoor, licht puur aan techniek, anders moet je eens komen trainen en probeer ik te helpen. :P

Ik zou geen Wendler doen voor jouw trainingservaring. Je kan nog makkelijk progressief overloaden oftewel gewicht verhogen. Wendler werkt op cycles en dat duurt wel even.

Ik zou gewoon een basic FB doen, zoals dit bijv.

http://2.bp.blogspot.com/-AWAAei-hhsM/TpnpSTGZ5QI/AAAAAAAAAbQ/fOaihUAhpvQ/s1600/FB.jpg
Maar drie x in de week gaat mij de kop kosten dus dat ga ik niet doen.
Ziet er wel interssant uit maar dan pas ik hem sws iets aan:

dag 1
Sq 4-5 setjes 3-5 reps
Deadlift 2-3 setjes 3-5 reps
paused Bench press 1-3 setjes 3-6 reps.
Schoulder press 3-4 setjes 3-6 reps
chin 2 x 8-10

dag 2
pull-ups 3-5 setjes 6-10 reps
bor 2-4 setjes 4-6 reps
lateral raise 2-4 setjes 4-5 reps
incline dumbbell press 2-4 setjes 6-8 reps
leg curl 2-4 6-8 reps
weighted dips 2-4 setjes 4-8 reps

dag 3
Sq 2-4 setjes 3-6 reps
blockpull 2-4 setjes 1-5 reps
schoulder press 3-4 setjes 3-6 reps
paused bench press 3 - 4 setjes 4-6 reps
shrugs 1-4 setjes 4-10 reps
facepull 1-4 setjes 6-10 reps

Lijkt dat je ook goed ik wil facepull en shrugs er sowieso inlaten. en moet je geen calf raises toevoegen?

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 13:39 ----------

Lol!
Je mag niet eens tot failure gaan met fullbody...
Panzer zeg jij eens wat, jij bent expert in fb

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 13:32 ----------

Nee hoor, licht puur aan techniek, anders moet je eens komen trainen en probeer ik te helpen. :P

T ligt niet aan me techniek er zit gewoon iets niet goed in me rug waardoor ik dit nooit heb gekund.
ik heb t overigens alleen bij atg daar ben ik dus gewoon niet flexibel genoeg voor.

Als je genoeg eet en rust neemt denk toch wel.
ligt er ook aan wat je failure noemt als jij t noemt falen dat noem bedoel ik niet ik doel gewoon erop dat je een zware training heb met gewichten die goed genoeg zijn om de reps net te halen.

Facepull en shrugs hoeven niet aangezien ze toch worden aangepakt tijdens rows en pulls. Calf raises kun je wel toevoegen. Verder heb je het aantal sets verhoogt, dus het volume verhogen zou ik absoluut niet doen. Aangezien je herstel verminderd. Zou gewoon bij de basics laten, dus waar schema voor bedoeld is. Later kun je nog tunen.

Facepull en shrugs hoeven niet aangezien ze toch worden aangepakt tijdens rows en pulls. Calf raises kun je wel toevoegen. Verder heb je het aantal sets verhoogt, dus het volume verhogen zou ik absoluut niet doen. Aangezien je herstel verminderd. Zou gewoon bij de basics laten, dus waar schema voor bedoeld is. Later kun je nog tunen.

Dus je zegt eigenlijk de aanpassingen zijn oke van de oefeningen maar je kan beter die setjes niet verhogen wat ik wel heb gedaan.

Lol, nu ik goed kijk. Side raises kun je doen, maar op 4-5 reps? 1x in de week 2-3 sets met reprange van 10-12 is voldoende.

Paused bench, gewoon normaal benchen. Leg curl ook 10-12 reps.

Maar je kan je schema proberen, na tijdje loop je vast en krijg je vervelende blessures. True story.

Lol, nu ik goed kijk. Side raises kun je doen, maar op 4-5 reps? 1x in de week 2-3 sets met reprange van 10-12 is voldoende.

Paused bench, gewoon normaal benchen. Leg curl ook 10-12 reps.

Maar je kan je schema proberen, na tijdje loop je vast en krijg je vervelende blessures. True story.

Die bedoelde ik ook op 8-12 reps sorry mijn fout.

Die paused bench ben ik juist aan t proberen omdat ik me benchpress voor geen reet omhoog gaat.

Ik ga er van de week nog x naar kijken ik ga indd de setjes wat verkorten.
Misschien paar oefeningen weg laten.
Ik denk dat ieder gewoon zijn eigen voorkeuren heeft en die van mij is misschien anders als die van jou #no offence verder tegen je schema hoor.

Maar ik heb wel veel aan je info gehad dankje nu ga ik werken tot een uurtje of 10 dus fijne dag allemaal verder.

Wendler als je bench omhoog wilt :D op 4 cyclussen van 3 weken is je bench 10 kilo!!! Omhoog

10kg op 12weken is toch niet veel als je nog geen jaren traint.

...

Als je bijvoorbeeld zoals mij op 85kg zit en je kan 95kg op 3 maand. Is dit best veel. Met een gewoon schema duurt het misschien een jaar. Zijn genoeg voorbeelden hier op DBB van gasten die blijven hangen.

Op een half jaar zou je dan al 105kg kunnen benchen, wat toch echt wel al veel is als je nog geen jaar hebt getraint.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 16:47 ----------

Ik ben van plan wendler 1 jaar te volgen. Volgens het schema zou ik op 1 januarie 102,5KG kunnen benchen.
Als ik mijn 1 jaar af heb in July, zou ik 122,5KG kunnen benchen, pak met wat tegenslag 115KG.

Maar vindt jou BP was hoog, 1x122,5KG (toevallig wat ik zou kunnen na een jaar)
Terwijl je deadlift maar 140KG, iedereen heeft andere kwaliteiten. Ik DL nu al 160KG, maar bench nog maar 86kg.
Maar wanneer ik 122,5KG na een jaar zou kunnen benchen, zit men deadlift al op 210KG normaal..., pak 190KG met wat tegenslag.

In je log doe je 6x90, wat overkomt met een 1RM van 105KG.
Enige reden trouwens waarom je bench zo hoog is t.o.v. squat en dl?

Laatst bewerkt:
Wendler als je bench omhoog wilt :D op 4 cyclussen van 3 weken is je bench 10 kilo!!! Omhoog

Ik ga eerst 2 maanden fb doen daarna ga ik wrs wendler doen gewoon omdat dat schema me nu heel erg interesseert en deze korter doet als wendler.

Ik vind best netjes hoor als ik 10 kg per 12 weken dat zou betekenen dat mijn bench press dan na 48 weken bijv op 120/130 zit.

...

Als je bijvoorbeeld zoals mij op 85kg zit en je kan 95kg op 3 maand. Is dit best veel. Met een gewoon schema duurt het misschien een jaar. Zijn genoeg voorbeelden hier op DBB van gasten die blijven hangen.

Op een half jaar zou je dan al 105kg kunnen benchen, wat toch echt wel al veel is als je nog geen jaar hebt getraint.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 16:47 ----------

Ik ben van plan wendler 1 jaar te volgen. Volgens het schema zou ik op 1 januarie 102,5KG kunnen benchen.
Als ik mijn 1 jaar af heb in July, zou ik 122,5KG kunnen benchen, pak met wat tegenslag 115KG.

Maar vindt jou BP was hoog, 1x122,5KG (toevallig wat ik zou kunnen na een jaar)
Terwijl je deadlift maar 140KG, iedereen heeft andere kwaliteiten. Ik DL nu al 160KG, maar bench nog maar 86kg.
Maar wanneer ik 122,5KG na een jaar zou kunnen benchen, zit men deadlift al op 210KG normaal..., pak 190KG met wat tegenslag.

In je log doe je 6x90, wat overkomt met een 1RM van 105KG.
Enige reden trouwens waarom je bench zo hoog is t.o.v. squat en dl?

Dit dus ik denk dat trouwens dat die gewoon eerder is begonnen met benchen?

Terug
Naar boven