Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben niet eens zo'n bal geloof ik.
Ik doe die van sebas klinkt veel simpeler.
al weer laatOmdat je je spieren/knieen dan niet goed genoeg zijn opgewarmt zijn.
Je kan ook meer warming up setjes doen, bijvoorbeeld barbell of strech oefening.
Het zorgt er voor dat een risco op blessures aanzienlijk minder wordt.
.
! Zie het nu pas
Stretching zorgt dat het blesurerisico minder word. Maar het is wel een discussie wanneer je moet stretchen voor of na de training. Want stretching gebruiken als opwarming is niet ideaal vermits het een passieve opwarming is(zoals een massage) en dus eigenlijk niet volstaat als een goeie opwarmign(alleen...).
Eventueel moet je is op fashiastrettching zoeken. Zeer intressante manier van stretchen. Hier op het forum is er een goed artikeltje over, met als enige update dat ik kan emegeven dat de wetenschappenlijke onderzoeken nu ook al op mensen zijn uitgestest met suces.
Maar doe eventueel verstevigende oefeningen voor de knieën als opwarming voor de kniëen plus nog een andere opwarming?
Ik wist niet dat je log van naam is verandert! Zie het nu pas
![]()

Stretching zorgt dat het blesurerisico minder word. Maar het is wel een discussie wanneer je moet stretchen voor of na de training. Want stretching gebruiken als opwarming is niet ideaal vermits het een passieve opwarming is(zoals een massage) en dus eigenlijk niet volstaat als een goeie opwarmign(alleen...).
Eventueel moet je is op fashiastrettching zoeken. Zeer intressante manier van stretchen. Hier op het forum is er een goed artikeltje over, met als enige update dat ik kan emegeven dat de wetenschappenlijke onderzoeken nu ook al op mensen zijn uitgestest met suces.
Maar doe eventueel verstevigende oefeningen voor de knieën als opwarming voor de kniëen plus nog een andere opwarming?
Ik wist niet dat je log van naam is verandert! Zie het nu pas
![]()

Dynamish stretchen is gewoon van bijvoorbeeld je tenen aanraken met gestrekte benen en dan 1 sec aanraken en terug op en dit paar keer herhalen, ipv als statisch gewoon 10 sec bijvoorbeeld je tenen vasthouden.
Ik prefereer dynamish, omdat we ook dynamish trainen.
Persoonlijk vindt ik cardio niet nodig voor opwarming, is misschien wel beter, maar geen 'need'. Onnodige energie verspillen en kcal die je dan weer moet opeten en weer geld kost.
Ik bedoel dan in een bulk tenminste.
Dus eig doe je gewoon sdl zonder op je rug te letten?
Dynamish stretchen is gewoon van bijvoorbeeld je tenen aanraken met gestrekte benen en dan 1 sec aanraken en terug op en dit paar keer herhalen, ipv als statisch gewoon 10 sec bijvoorbeeld je tenen vasthouden.
Ik prefereer dynamish, omdat we ook dynamish trainen.
Persoonlijk vindt ik cardio niet nodig voor opwarming, is misschien wel beter, maar geen 'need'. Onnodige energie verspillen en kcal die je dan weer moet opeten en weer geld kost.
Ik bedoel dan in een bulk tenminste.
! srs!Ik gaa hier is vanavond na kijken.
Haha tis maar een topic naam.
ik ga ook hier even na kijken vanavond.
Zo eten en dan trainen kijken wat er uit komt na een dag van 8 tot 6 gewerkt te hebben![]()

mooie titel, tis namelijk ook bruut veel gewicht in de compounds te pakken![]()

Kijk mooi toch, contacten voor kuur is altijd handig voor toekomst toch? wat bood hij je precies aan, wat is het voor een dude?
en goeie cgbp en incline btw
Zit wel een Beau hier op het forum, maar dat is een vrouw
Volgende keer gewoon is verder vragen voor de grap![]()
wtf lol
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 22:24 ----------
natural4life bich
naturel4life... zeg ook niet ga kuren maar wel het is handig voor later, als je eventueel gaat kuren over een paar jaar. maar zou nu nog niet met te grote stelligheid gaan zeggen wat je over een paar jaar qua roids gaat doen.