XXL Nutrition

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
Wij hebben niet eens zo'n bal geloof ik.
Ik doe die van sebas klinkt veel simpeler.

Wij hebben niet eens zo'n bal geloof ik.
Ik doe die van sebas klinkt veel simpeler.

Nou ja die bal werkt goed, als je bijvoorbeeld klachten heb aan je schouders of onder rug, moet je tegen de muur staan met tennisbal er tussen, dan rollen

Werkt volgens mij het zelfde. maar kan natuurlijk zonder, zou minstens 2 stretch oefening doen, maar ik ga slapen :P al weer laat

Omdat je je spieren/knieen dan niet goed genoeg zijn opgewarmt zijn.

Je kan ook meer warming up setjes doen, bijvoorbeeld barbell of strech oefening.
Het zorgt er voor dat een risco op blessures aanzienlijk minder wordt.

Stretching zorgt dat het blesurerisico minder word. Maar het is wel een discussie wanneer je moet stretchen voor of na de training. Want stretching gebruiken als opwarming is niet ideaal vermits het een passieve opwarming is(zoals een massage) en dus eigenlijk niet volstaat als een goeie opwarmign(alleen...).
Eventueel moet je is op fashiastrettching zoeken. Zeer intressante manier van stretchen. Hier op het forum is er een goed artikeltje over, met als enige update dat ik kan emegeven dat de wetenschappenlijke onderzoeken nu ook al op mensen zijn uitgestest met suces;).
Maar doe eventueel verstevigende oefeningen voor de knieën als opwarming voor de kniëen plus nog een andere opwarming?

Ik wist niet dat je log van naam is verandert:o! Zie het nu pas:D

Je kan dynamish stretchen ipv statisch

Je kan dynamish stretchen ipv statisch

Ik gaa hier is vanavond na kijken.

Stretching zorgt dat het blesurerisico minder word. Maar het is wel een discussie wanneer je moet stretchen voor of na de training. Want stretching gebruiken als opwarming is niet ideaal vermits het een passieve opwarming is(zoals een massage) en dus eigenlijk niet volstaat als een goeie opwarmign(alleen...).
Eventueel moet je is op fashiastrettching zoeken. Zeer intressante manier van stretchen. Hier op het forum is er een goed artikeltje over, met als enige update dat ik kan emegeven dat de wetenschappenlijke onderzoeken nu ook al op mensen zijn uitgestest met suces;).
Maar doe eventueel verstevigende oefeningen voor de knieën als opwarming voor de kniëen plus nog een andere opwarming?

Haha tis maar een topic naam.

ik ga ook hier even na kijken vanavond.

Zo eten en dan trainen kijken wat er uit komt na een dag van 8 tot 6 gewerkt te hebben:mad:

Ja klopt ik doe altijd 7.5-10 minuten cardio voor en na het trainen alleen stretchen ga ik uitzoeken

Dynamish stretchen is gewoon van bijvoorbeeld je tenen aanraken met gestrekte benen en dan 1 sec aanraken en terug op en dit paar keer herhalen, ipv als statisch gewoon 10 sec bijvoorbeeld je tenen vasthouden.

Ik prefereer dynamish, omdat we ook dynamish trainen.
Persoonlijk vindt ik cardio niet nodig voor opwarming, is misschien wel beter, maar geen 'need'. Onnodige energie verspillen en kcal die je dan weer moet opeten en weer geld kost. :P
Ik bedoel dan in een bulk tenminste.

Dynamish stretchen is gewoon van bijvoorbeeld je tenen aanraken met gestrekte benen en dan 1 sec aanraken en terug op en dit paar keer herhalen, ipv als statisch gewoon 10 sec bijvoorbeeld je tenen vasthouden.

Persoonlijk vindt ik cardio niet nodig voor opwarming, is misschien wel beter, maar geen 'need'. Onnodige energie verspillen en kcal die je dan weer moet opeten en weer geld kost. :P

Dus eig doe je gewoon sdl zonder op je rug te letten?

Dus eig doe je gewoon sdl zonder op je rug te letten?

Huh? heb het niet over sdl hier.

Of bedoel je misschien de form van stretchen?
Ja eigenlijk wel. Ook probeer ik men rug te kraken langs beide zijdes, door op een stoel of op de grond te zitten en dan inademen en terwijl je draait en je vasthoudt/drukzet uitademen.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:16 ----------

Eigenlijk zoals hier in het begin van de video wordt getoond:
http://www.youtube.com/watch?v=-Iptxdr8was&feature=g-u-u

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:17 ----------

Je kan ook gewoon een pvc buis of een stok gebruiken ipv een bal zoals je ziet in de video.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:23 ----------

ook de vlog erachter op 4:00 legt goed uit waarom het nodig is

Interesante visie:D! srs!

Ik gaa hier is vanavond na kijken.

Haha tis maar een topic naam.

ik ga ook hier even na kijken vanavond.

Zo eten en dan trainen kijken wat er uit komt na een dag van 8 tot 6 gewerkt te hebben:mad:

ja ma ik kijk altijd naar topics waarin ik heb gepost en dan naar de titel om jullie logjes terug te vinden;)

mooie titel, tis namelijk ook bruut veel gewicht in de compounds te pakken :D

mooie titel, tis namelijk ook bruut veel gewicht in de compounds te pakken :D

Haha kicke toch:p

Een hondentraining beetje moe maar ging nog wel.

Bp paused
4 x 5 x 70 deze keer wel best easy yeah.

Incline bp wat een ganzen oefeningen zeg.
8 x 50
8 x 55
4 x 60 lol:p
15 x 40

Fly machine
10 x 40
10 x 45
10 x 59
10 x 66

Decline Banken smith klote bankje
8 x 30 p kant
8 x 40 p kant

Low back fly gewicht p kant
8 x 18
8 x 20
8 x 22
10 x 22

CGBP
8 x 50
8 x 55
7 x 60
8 x 50

Rope pushdown
8 x 27
3 x 10 x 36

Triceps pushdown
8 x 40
8 x 45
10 x 45

Haha eerst kuur aangeboden t werd me geadviseerd omdat al me oefeningen echt correct uitvoer.
Toen ik zei dat ik 17 was zei die dat t dna meer wat is voor de toekomst en dat ik ma moet nadenken en dat ik ver kon komen.
Ik vatte het maar als compliment op:D

Kijk mooi toch, contacten voor kuur is altijd handig voor toekomst toch? wat bood hij je precies aan, wat is het voor een dude? :p

en goeie cgbp en incline btw

Kijk mooi toch, contacten voor kuur is altijd handig voor toekomst toch? wat bood hij je precies aan, wat is het voor een dude? :p

en goeie cgbp en incline btw

Hij kuurt niet maar laat ik zo zeggen ik pas er 4 - 5 keer in.
een vriend van ene beau weet niet of die bekend is.
Hij zij gewoon wil je snel sterken worden toen zij ik waar heb jij t over zei die ja je weet wel toen zij ik een kuur zij die uhu zei ik nee ik ben 17 man daarom zij die vor de toekomst

Laatst bewerkt:
Zit wel een Beau hier op het forum, maar dat is een vrouw :roflol:

Volgende keer gewoon is verder vragen voor de grap ;)

wtf lol

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 22:24 ----------

natural4life bich

naturel4life... zeg ook niet ga kuren maar wel het is handig voor later, als je eventueel gaat kuren over een paar jaar. maar zou nu nog niet met te grote stelligheid gaan zeggen wat je over een paar jaar qua roids gaat doen.

naturel4life... zeg ook niet ga kuren maar wel het is handig voor later, als je eventueel gaat kuren over een paar jaar. maar zou nu nog niet met te grote stelligheid gaan zeggen wat je over een paar jaar qua roids gaat doen.

Ik ben ook zeker niet van plan te kuren tenminste dat zeg ik nu maarja.
Dat over de toekomst dat zij hij he:D

Mooi volume weer :).

En je bent inderdaad nog wat jong om te kuren vind ik. Maar moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk;).

Terug
Naar boven