Ben ook eens benieuwd naar je fb.
Post je schema eens dat je gaat volgen.
Je ben wel een mietje dat je je training aanpast aan school.
Het zou andersom moeten zijn haha
Haha ik had t graag gewild ma met bijna elke dag 5-6 uur thuis.
3 dagen in week werken 2-3 dagen in de week voetballen kan ik gewoon niet anders.
dag 1
Sq 3 setjes 3-5 reps
Deadlift 2 setjes 3-5 reps
paused Bench press 3 setjes 3-6 reps.
Schoulder press 3-4 setjes 3-6 reps
chin 2 x 8-10
dag 2
pull-ups 4 setjes 6-10 reps
bor 2 setjes 4-6 reps
lateral raise 2 setjes 8-12 reps
incline dumbbell press 3 setjes 6-8 reps
Lunges 2 setjes 12-15 reps
weighted dips 3 setjes 4-8 reps
dag 3
Sq 3 setjes 3-6 reps
blockpull 3 setjes 1-5 reps
schoulder press 3 setjes 3-6 reps
paused bench press 3 setjes 4-6 reps
shrugs 2 setjes 4-10 reps
facepull 2 setjes 6-10 reps
Ik ben van plan voor de training altijd 10 min op te warmen met cardio daarna heel even te stretchen voor elke oefening ga ik 2 opwarm setjes gebruiken.
Bijv
Sq
8 x 40
8 x 80
3 x 5 x 100
Hoeveel ik pak bij de 2 opwarming set moet ik nog even kijken daar kom ik vanzelf achter.
Wel ben ik van plan om training dagen met kcal omhoog te werpen.
Ik ga binnenkort ook me voedingsschema op papier uitwerken.
Ik zit te denken om 2 bakken kwark te nemen per dag.
Verder is me doel hierbij de gewichten en lichaam te verbeteren.
Puur omdat ik de veranderingen in je lichaam echt mooi vind om te zien maar die gewichten me ook wel erg aanspreken.
Ik zal in de toekomst ook periode's gaan trainen.
Of dit overtraining is daar kom ik vanzelf achter ik denk op papier en met nadenken dat het t doen moet zijn met genoeg eten.
Ik denk dat als je lichaam redelijk kent snel genoeg weet of je nou gewoon te veel vraagt voordat het te laat is.
Waarom ik niet voor 3 x in de week deadliften en sq'en kies.
Ik denk dat voor mij wel een overtraining word omdat ik twee keer al zwaar vind.
Verder heb ik nou niet hele sterke knieën en me dat dan ook niet erg bevorderlijk lijkt.
Als je vragen hebt iemand moet je het maar laten weten.
Ik ben van morgen of overmorgen van plan om een uitdraai te maken met wat ik vond van de push/pull/lb schema waar ik erg enthousiast over ben en op een mooie periode terug kijk.
Ook ben ik van plan me echte leven meer te gaan combineren met bb-leven dus wel uitgaan en drinken (ik zal ook wel heus wat keren overslaan).
Verder staan school-bb op de zelfde hoogte dat kan betekenen dat ik soms een training moet gaan missen voor school als dit op dat moment nodig is.