- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Flinke intensiteit man! hoe lang doe je hierover?
Wat is blockpull voor oefening?
Jij gaat ook goed zie ik man. Goed sterk voor je leeftijd!
deadlift is ook gewoon mega vermoeiend! en ik ben ook wel benieuwd naar update foto'shaha ik denk dat die deadlift gewoon al me energie heb weg gehaald maarja maakt niet uit
thx boys

deadlift is ook gewoon mega vermoeiend! en ik ben ook wel benieuwd naar update foto's![]()
Tip koop een dipbelt hang er gewoon 10 kg aan probeer de 3-6 dan weer bw dan haal je er makkelijk 12 uit.
Tenminste dat heb ik omdat dat dan ineens zo ligt aan voelt.

Foto's komen pas na dit schemadeadlift is ook gewoon mega vermoeiend! en ik ben ook wel benieuwd naar update foto's![]()

Dat heb ik dus echt nooit
Ja dat "waven" is idd goed om je lichaam voor de gek te houden. Bodyweight voelt ineens licht aan dan
Ben benieuwd waarom je dit vind/t/dt/td. Zit de zwakte in je deadlift in je lockout?

Als je gewend ben om 30 kg tussen je ballen te hebben dan voelt niks ineens aan of je niet eens bezig bent daarom is je evenwicht dan moeilijk.evenwicht? Wat voor dips doe je dan? toch op een captain chair ofzo?
---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 05:53 ----------
Je kan gerust gewicht verhogen op BOR, als je merkt dat je na een tijdje techniek heel slecht word, drop je het gewicht gewoon een beetje. Maar dat gewicht zal nog steeds meer zijn dan tevoren, maar gaat veel makkelijker en met goede form.