Fitness Seller

Strong and Big is the Duo

mooie training man

Flinke intensiteit man! hoe lang doe je hierover?

Wat is blockpull voor oefening?

Jij gaat ook goed zie ik man. Goed sterk voor je leeftijd!

gaat lekker ! :D
wanneer nog eens updatefoto's ?

Keep on g(r)o(w)ing!

Tip koop een dipbelt hang er gewoon 10 kg aan probeer de 3-6 dan weer bw dan haal je er makkelijk 12 uit.
Tenminste dat heb ik omdat dat dan ineens zo ligt aan voelt.

Ja dat "waven" is idd goed om je lichaam voor de gek te houden. Bodyweight voelt ineens licht aan dan :)

moet mss wel binnenkort gaan deadliften met belt :p

Ben benieuwd waarom je dit vind/t/dt/td. Zit de zwakte in je deadlift in je lockout?

• Topic Starter Topic Starter
deadlift is ook gewoon mega vermoeiend! en ik ben ook wel benieuwd naar update foto's:D
Foto's komen pas na dit schema :D

gaat lekker ! :D
wanneer nog eens updatefoto's ?

Thx en na t schema

:)
Zekers.. alleen die duizeligheid al
Dat heb ik dus echt nooit
Ja dat "waven" is idd goed om je lichaam voor de gek te houden. Bodyweight voelt ineens licht aan dan :)

Ben benieuwd waarom je dit vind/t/dt/td. Zit de zwakte in je deadlift in je lockout?

haha:)
Nee omdat ik dicht tegen me max aan zit en me onderrug niet wil forceren want soms voel ik die blessure nog beetje zitten als ik iets verkeerd op pak bijv meteen.

nice one!

Oke ik zal wel iets minder diep gaan anders.

diepte is echt niet het gevaar bij dips hoor, gewoon niet schommelen en jerky bewegingen maken, de dip heeft een slechte naam gekregen als 'blessuremaker', maar vaak waren dat dan mannen die al 10 jaar benchen en nog nooit een overhead of schoulder dislocate hebben gedaan. gewoon doen, maar zoals bij elke oefening, voorzichtig.

Training van vandaag
week 5
Trainingsdag 2

Pull-ups
2 x 8 x bw + 10 kg
1 x 8 x bw + 5 kg
1 x 8 x bw

Bor overhand
2 x 5 x 70 ging best makkelijk maar wil techniek goed uithouden daarom verhoog ik niet zo snel.

Lateral raise
2 x 12 x 8

Incline dumbbell press
2 x 12 x 26
1 x 10 x 26

Lunges aantal herhalingen is per been
2 x 12 x 50 kg + bw uiteraard

Dips
8 x bw + 20 kg
2 x 8 x + bw 30 kg tweede keer ging stuk moeilijker
1 x 20 x bw zo evenwicht houden is zonder gewicht stuk moeilijker als je altijd met gewicht doet.

Upper en low fly superset
3 x 15 x 16 p kant

damn harde dips man!

evenwicht? Wat voor dips doe je dan? toch op een captain chair ofzo?

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 05:53 ----------

Je kan gerust gewicht verhogen op BOR, als je merkt dat je na een tijdje techniek heel slecht word, drop je het gewicht gewoon een beetje. Maar dat gewicht zal nog steeds meer zijn dan tevoren, maar gaat veel makkelijker en met goede form.

Sterke pull ups en dips

Sterke bor na die pullups kerel

evenwicht? Wat voor dips doe je dan? toch op een captain chair ofzo?

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 05:53 ----------

Je kan gerust gewicht verhogen op BOR, als je merkt dat je na een tijdje techniek heel slecht word, drop je het gewicht gewoon een beetje. Maar dat gewicht zal nog steeds meer zijn dan tevoren, maar gaat veel makkelijker en met goede form.
Als je gewend ben om 30 kg tussen je ballen te hebben dan voelt niks ineens aan of je niet eens bezig bent daarom is je evenwicht dan moeilijk.
Ik vind als ik net zwaar heb gebankdrukt en dan daarna lege stang pakken en bankdrukken vind ik het ook lastig

Sterke bor na die pullups kerel

thx

Terug
Naar boven