XXL Nutrition

Strong and Big is the Duo

Waarom precies zou een belt veiliger zijn? Mijns insziens is veiligheid meer een techniek kwestie. En stabiliteit, heb niet het idee dat ik sta te wankelen zonder ofzo?

Topshit als t goed voelt in ieder geval!

het maakt je core een stuk steviger

Keep it up mate :)

Hmm belt neemt de druk van je core af ja, alleen dat is tog niet de bedoeling van de deadlift, tenzij je voor pr's gaat.

Mijn inzien, is de belt voor de squat, zo wordt de druk van je onderrug afgehaaldt, en kan je optimaal je benen gebruiken, aangezien als het heel zwaar s het gewicht je inelkaar duwt.

Met de deadlift train je onder andere je core, zelf zou ik dus niet naar de belt grijpen en gewoon minder pakken en perfect forum, maar dat is mijn idee hier over

• Topic Starter Topic Starter
Hmm belt neemt de druk van je core af ja, alleen dat is tog niet de bedoeling van de deadlift, tenzij je voor pr's gaat.

Mijn inzien, is de belt voor de squat, zo wordt de druk van je onderrug afgehaaldt, en kan je optimaal je benen gebruiken, aangezien als het heel zwaar s het gewicht je inelkaar duwt.

Met de deadlift train je onder andere je core, zelf zou ik dus niet naar de belt grijpen en gewoon minder pakken en perfect forum, maar dat is mijn idee hier over

Ik ben dus bezig met pr's te verbeteren dus daarom train ik met core verder doe ik altijd 2 setjes.
waarvan 1 zonder en 1 met normaal zou die zonder 115 zijn maar ik was net ziek geweest dus deed beetje rustig aan.

Lekkere training die laatste ondanks je ziek was, ben wel benieuwd hoe je erbij staat. Komen er een keer update pics?

Lekkere training die laatste ondanks je ziek was, ben wel benieuwd hoe je erbij staat. Komen er een keer update pics?

is niet zo heel veel bijzonder maar komen over maandje ofzo.

Week 6
Trainingdag Rug + kuiten

wide Pull-ups
5x 10 x bw + 5 kg
=
50 reps:D:D

Seated row
12 x 65
12 x 70
12 x 84
10 x 90 + 2 spot

T-bar row alleen gewichten op de bar
10 x 40
10 x 45
10 x 50

Db row
2 x 12 x 32
R: 8 x 40 L:6 x 40 ik had miss beter even korte rust tussen rechts en links kunnen doen
12 x 32

One arm straight down ofzo op lat pulldown is iets andere oefening.
3 x 12 x 25

Kuiten staand in de smith alleen schijven die er hangen.
12 x 40
12 x 80
2 x 12 x 100

zittend in leg press
15 x 100
15 x 130
2 x 15 x 155

Laatst bewerkt:
50 pullups..... damn brah

Stevige training!;)

seated row = machine???

Ah komt wel goed met jou! Ben benieuwd naar je pic's :D

Ah komt wel goed met jou! Ben benieuwd naar je pic's :D

stelt niks voor man.

Training van vandaag
was vanochtend gegaan
ging echt k*t vooral die klote bench.

Trainingsdag 1
WEek 7

BEnchpres
3 x 75 paused met ziek veel moeite
5 x 75 normaal
5 x 65 paused

Blockpull
3 x 120
3 x 130
4 x 140 met belt

Schoulderpress
5 x 60
3 x 65
3 x 62,5

Squat
5 x 100
5 x 110
5 x 115

Zotte stats man ;)

je zit altijd te mekkeren over jezelf hè :D

net las ik nog dat je je bench k*t vond.. dude wtf :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zit al ruim 2/3 maanden ong op 80 kg bench.
dan vind ik dat niet echt goed.

En als je te snel tevreden met jezelf bent haal je nooit wat:)

4 x 140kg block pull nice. Je kan idd tevreden zijn met deze stats, al zie je zelf natuurlijk altijd verbetering, das normaal en zorgt dat je zelf alleen maar harder gaat werken:D

Terug
Naar boven