AndroidHealthClinic

Strong and Big is the Duo

goede bench en squat, shoulderpress is military press op een bankje neem ik aan? niet staand?

• Topic Starter Topic Starter
goede bench en squat, shoulderpress is military press op een bankje neem ik aan? niet staand?

je hebt t goed gewoon zittend.
hee hoeveel denk je dat redelijk is om uit te trekken om te cutten?

Ik ben nu 15/16 % ik denk dat ik aan het eind 17/18% sta ik wil eigenlijk naar 10/12 % is dat haalbaar deze zomer en zo ja hoeveel maanden zouden jullie ervoor uittrekken?
Ik heb geen ervaring erin.

ik ook niet want ben vorig jaar in januari begonnen, heb de zomer door gebulkt ga ook pas in de zomer cute,

Ik ga nu naar 14% bulken dan ben ik 78/79kg max dan cut naar 8/9%

zit nu op 11,5-12%

begin in januari met clean bulk to eind feb. dan cutte 2/3% per maand hoe lager je komt hoe langzaam het gaat lijkt mij.

we zullen zien, zou je vet perentage tog niet hoger dan 17 late oplopen

Hee dude, als je schouders flink sterk zijn en je bench blijft achter; nemen je schouders dan niet t werk over van je chest waardoor je die minder aan t ontwikkelen bent? T is maar een idee/gedachtengang maar misschien eens naar wat meer isolatie kijken om je chest direct aan te pakken zonder dat je schouders de boel overnemen.

Zolang je beweging op de bench goed is zullen je schouders het niet te veel kunnen overnemen.

Ik zou rond februari langzaam beginnen. Om zo eigenlijk ervoor te zorgen dat het cutten zeer traag begint:o!

ik ook niet want ben vorig jaar in januari begonnen, heb de zomer door gebulkt ga ook pas in de zomer cute,

zit nu op 11,5-12%

begin in januari met clean bulk to eind feb. dan cutte 2/3% per maand hoe lager je komt hoe langzaam het gaat lijkt mij.

Tis echt niet alsof je boven en de 17 meteen doodgaat

je hebt t goed gewoon zittend.
hee hoeveel denk je dat redelijk is om uit te trekken om te cutten?

Ik ben nu 15/16 % ik denk dat ik aan het eind 17/18% sta ik wil eigenlijk naar 10/12 % is dat haalbaar deze zomer en zo ja hoeveel maanden zouden jullie ervoor uittrekken?
Ik heb geen ervaring erin.

Ligt er totaal aan hoeveel maanden je er voor uit trekt en hoe goed je cut verloopt. naar de 11/12% is redelijk makkelijk maar daaronder gaat het toch een stuk langzamer (voor mij in ieder geval). Van 15/16% naar de 10% zou ik toch wel 3 maanden uitrekken. Vanaf 17/18% zo'n 4 maanden denk ik?

Hee dude, als je schouders flink sterk zijn en je bench blijft achter; nemen je schouders dan niet t werk over van je chest waardoor je die minder aan t ontwikkelen bent? T is maar een idee/gedachtengang maar misschien eens naar wat meer isolatie kijken om je chest direct aan te pakken zonder dat je schouders de boel overnemen.
T zou kunnen maar opzich is mijn techniek best wel netjes al zeg ik t zelf maar noem is paar voorbeelden van isolatie.
Misschien ligt die benchpress mij gewoon niet zo.

zit nu op 11,5-12%

Ik vind dat van feb wel goed idee ik probeer het nu al redelijk clean te houden voor zo ver mogelijk.

Zolang je beweging op de bench goed is zullen je schouders het niet te veel kunnen overnemen.

Ik zou rond februari langzaam beginnen. Om zo eigenlijk ervoor te zorgen dat het cutten zeer traag begint:o!

Ja dat ga ik proberen.

:p

nee maar ik weet dan niet of je dan de 8/9 haalt in de zomer
Ik heb dus ong tot 10/07 dan heb je dus als je in feb begint 5 maanden?
Ligt er totaal aan hoeveel maanden je er voor uit trekt en hoe goed je cut verloopt. naar de 11/12% is redelijk makkelijk maar daaronder gaat het toch een stuk langzamer (voor mij in ieder geval). Van 15/16% naar de 10% zou ik toch wel 3 maanden uitrekken. Vanaf 17/18% zo'n 4 maanden denk ik?

ooh dan heb ik alle tijd ik ga op vakantie rond 13 juli dan wil ik wel klaar zijn want op vakantie cutten is drie keer niks.
Is het dan beetje vroeg om in feb te beginnen want dan ben ik wel dus gewoon 5 maanden aan het cutten?

Half maart zou ik beginnen. 3,5 tot 4 maanden is zat. Zolang je niet boven de 18% gaat en niet heel laag in vp% wilt (onder de 10%) moet het wel lukken in die tijd.

Hou gewoon de spiegel in de gaten.
Zolang je jezelf goed blijft voelen geen probleem. Als je tegen je zin blijft verder bulken, de resultaten minder zichtbaar zijn/worden, verlies je misschien je motivatie.
just my 2 cents

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 17:12 ----------

Ik voel toch dat mijn hart het moeilijk heeft met al dat vet :p

Ach boeiend dan begin je rond februari en als je je doel eerder bereikt heb dan eet gewoon op onderhoud

feb of maart , ik stap eerst over op clean bulke ( 1 maand ) dan cut, anders lukt het me niet

Gister deload training gehad.

Benchpress
3 x 5 x 50

Squat
2 x 5 x 60

Schoulder press
2 x 5 x 35

Deadlift
2 x 5 x 60

Db row
3 x 6 x 32

Daarna blij met een shake genieten van hoe goed ajax speelde!
zondag weer de eerste echte training.

nog altijd het zelfde schema? Of ga je na je deload van schema veranderen?:)

• #1.000
Vandaag weer wezen trainen lekker rustig aan gedaan van failen af gebleven en t ging wel lekker.
Squatten met bankje eronder ongeveer op par hoogte.
5 x 100
5 x 105

easy shit maar goed:)

Blockpull/rackpull op verhoging onder knieën ong bovenkant scheenbeen.
5 x 100
5 x 110
5 x 120 belt
was ook easy gaat lekker dus.

Schouders press
5 x 60
4 x 60
er zat iemand de hele tijd voor te lopen (voor de spiegel) was nog al hinderlijk dus daarom ging die niet zo lekker

Benchpress
3 x 70
5 x 70
3 x 70
easy shit toch vind ik die bp maar slecht maar goed gaat niet om t gewicht:)

Terug
Naar boven