Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaja jim wendler 5/3/1...
die blood and chalk is een serie artikelen op de t nation site
Gewichten niet te veel op focussen.
Overigens ziet je rug pic op je avatar er goed uit man!
Er wordt hier zo veel theory besproken.... damn.... Ik kan je laatste training niet eens terug vinden nessie...![]()
klinkt goedPag 50 helemaal onderaan.
Nou dus nu na dat daephi zij dat je ook gewoon in 1 dag alles 1rm kon testen doe ik dus 2 dagen ipv 2 weken.
Dus woe en vrij 1 rm
Ik denk
woe schouders en squat
Vrij benchpress en deadlift maar kan ook anders zijn.
en dan begin ik zondag aan me eerste borst dag.
Ik ben benieuwd man! Ik moet nog steeds alles leren over wendler 5\3\1 dus even dat boek eens opzoeken.. Ik vind het maar niet haha
thx

Ik ben benieuwd man! Ik moet nog steeds alles leren over wendler 5\3\1 dus even dat boek eens opzoeken.. Ik vind het maar niet haha

Hee dude, als je schouders flink sterk zijn en je bench blijft achter; nemen je schouders dan niet t werk over van je chest waardoor je die minder aan t ontwikkelen bent? T is maar een idee/gedachtengang maar misschien eens naar wat meer isolatie kijken om je chest direct aan te pakken zonder dat je schouders de boel overnemen.
Zolang je je schouderbladen maar intrekt en niet 'bro benched', dus niet armen in lijn met je schouders maar 45° langs je lichaam, je borst raakt and you will make gains.
Goeie extra is gewoon dumbbell press en dumbbell flyes, flyes niet onderschatten.
Over dat cutten. Ik begin ook in in het begin van Januari of Februari, gewoon wanneer ik 90kg weeg, dan zal ik rond de 20% zitten. En ik heb mijn cut gepland tot eind Juni. Ik zal ook tot 8% gaan en zal dan rond de 75kg zitten.

geen verstand van wendler, maar suc6 alvast denk dat je veel kracht. massa pakt
Zou 6-12 reps doen max op assistance, repout gewoon zoveel als je kan idd
Je mag alles maar als je Wendler volgt mag je niet failen op assistance![]()