Robocop89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 80
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er iemand voor de spiegel staat gewoon een dumbbell naar smijten![]()
post eens filmpje van squat, als je zegt ongeveer op par hoogte zit je 99% zeker te hoog![]()

ah ja stoppen met die squats man, squats boven par zijn geen squatsik zit er ook boven dat heb ik al vaker gezegd hoor
Maar je mag niet filmen bij ons in de gym.
Verder boeit t me ook niet zo ik ga met wendler de assitance weer langzaam weer op onder par squat brengen kijken hoe dat gaat wie weet stap ik over.
Maar t gewicht maakt niet zoveel uit ik merk dat ik hierin kracht en groei goed vooruit mee ga.
zo word je onderin nooit sterkerah ja stoppen met die squats man, squats boven par zijn geen squatszo word je onderin nooit sterker
en niet filmen ? wtf
Ik heb ook geen idee waarom niet ik kan t wel keer vragen.
Euhm ik heb toen gedaan omdat mij toen werd gezegd dat ik niet diep kon squatten omdat er iets in me rug zit wat automatisch gaat bolle als ik dieper dan par ga.
Waardoor ik snel last krijg ik van rug dat is eig de reden waarom ik daar ooit ben van afgezien.
wie zegt dat ? een health centre fitness instructeur zeker ? die moet je sws niet serieus nemen
Nee een best ervaren sporter die ook redelijk breed is en poison(gemma) die hier ook op t voorbeeld zat een best veel wettende vrouw over bb en technieken.
Ik weet wat jij weet wat ik dan best moet doen?
maak eens een filmpje van je squat en vraag om advies in de powerlift sectie, daar zitten een van de beste van nederland
Kan ik dit dan ook gewoon zonder gewicht doen ipv met dat het dus niet mag?
ik denk dat ik weet waarover die persoon het heeft. Nu wat je eraan kan doen zijn eigenlijk stretch en mobiliteits oefeningen waardoor je niet automatisch die bolling zult maken. Heeft iets te maken met de heupen dacht ik![]()
nja je ziet techniek het beste op ware setjes eigenlijk...

Je moet de juiste stretchoefeningen ervoor oook doen natuurlijk. Maar geen idee welke dat zouden kunen zijn en of je ze dus al doet of niet.
Trouwens ik las net in een ander topic dat je wendler gaat uittesten binnenkort? En wanneer? Mischien als het jou ook goed bevalt dat ik het ook is zal uittesten![]()
Je moet de juiste stretchoefeningen ervoor oook doen natuurlijk. Maar geen idee welke dat zouden kunen zijn en of je ze dus al doet of niet.
Trouwens ik las net in een ander topic dat je wendler gaat uittesten binnenkort? En wanneer? Mischien als het jou ook goed bevalt dat ik het ook is zal uittesten![]()
Ik doe nu even weekje inkomen.
Dan ga ik de 1rm's dus testen ik hoop daar een week over te doen maar als ik meer tijd nodig heb doe daar gewoon rustig 2 weken over.
Dan ga ik wendler doen.
Ik vind split gewoon leuk dus waarom zou ik er geen wendler systeempje aanknopen toch?
je kunt je 1rm's in 1 dag testen man !! dat doen powerlifters ook in een meet
daarna 90% hiervan pakken en rustig aan wendler doen..
ik raad je echt zijn boek aan en '' blood and chalk '' artikelen op t nation
Ik heb een boek gelezen met een rood met zwarte voorkant hij heten nu jim wendler geen idee of t dezelfde is.
Kan je anders even linkje of bestandje sturen.
Ik weet niet of ik dan het optimale eruit kan halen en dat doe ik liever wel.