MuscleMeat

Strong and Big is the Duo

goede shoulder press man wat voor is het??

jelly op die dips

Lekkere rep-out :D

voor je rug + tri en borst + bi, is een mogelijkheid om een focus op je armen te leggen vind ik. Maar je moet dan juist zien dat je armen toch ook nog altijd genoeg rust krijgen waardoor je splitverdeling moeilijker gaat. Maar als je hieraan kunt voldoen(de rust) dan vind ik dit een goeie manier voor op je armen te focussen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.186
Dat was t zeker.
voor je rug + tri en borst + bi, is een mogelijkheid om een focus op je armen te leggen vind ik. Maar je moet dan juist zien dat je armen toch ook nog altijd genoeg rust krijgen waardoor je splitverdeling moeilijker gaat. Maar als je hieraan kunt voldoen(de rust) dan vind ik dit een goeie manier voor op je armen te focussen.

Even denken.
Ik zou dan op vrijdag triceps pakken met rug maar die pak je dan op zondag en woensdag weer met schouders en borst.
Ik pak dan zondag biceps terwijl ik die ook al heb gepakt met rug vrijdag.
Wat denk je dr van te weinig rust of genoeg?

• #1.188
Squat je je hoofdsets met bankje dan ?

Ja dat zonder bankje gaat nou niet om naar huis te schrijven ipv met raar rug gedoe.

---------- Post added 15 November 2012 at 21:16 ----------

overigens is het wel laag bankje dus het is gewoon paar cm boven par

hoe leg je de bar op je rug?

• #1.190
hoe leg je de bar op je rug?

Denk best hoog.
Maar te probleem zit hem in.
Als ik onder par ga hoe dan ook ook zonder bar gaat me kont ineens helemaal naar beneden en verlies ik de spanning op me rug.
Houd ik die spanning erop dan kantel ik helemaal naar voren dit is dus met bar en dan word het soort goodmorning squat.

butwink? zou bar iets lager doen waardoor je rechter.squat naar.mijn idee dieper kan

altijd NA je squat en DL trainingen stretchen (nooit vóór), je mag deze stretches een beetje pushen en je ROM proberen te vergroten, vroeger kon ik met mijn vingertoppen aan mijn tenen, nu kan ik mijn handen vlak op de grond houden met gestrekte benen voor 30 seconden :) hamstring/onderrug flexibiliteit gaat weinig verbeteren door DL of SQ alleen omdat de ROM nu eenmaal beperkt is, alleen Round back STDL kunnen deze echt effectief verbeteren maar deze zijn te gevaarlijk, dus daarom lijken unweighted stretches het beste hiervoor,

ik kom net met mijn vingers voor bij me knieën 20cm van de grond.
met gelokt knieën

kan ik aannemen dat je dat net hier voor je computer hebt geprobeerd? :trollface:

Vanwaar eerst Shoulder press op machine en dan DB shoulder press?

Wel nette gewichten al!

Dat was t zeker.

Even denken.
Ik zou dan op vrijdag triceps pakken met rug maar die pak je dan op zondag en woensdag weer met schouders en borst.
Ik pak dan zondag biceps terwijl ik die ook al heb gepakt met rug vrijdag.
Wat denk je dr van te weinig rust of genoeg?

zit er telkens 48uur tussen voor je ze weer aanpakt(secundair of primair) dus vind dat zeker genoeg rust:o

Ja dat zonder bankje gaat nou niet om naar huis te schrijven ipv met raar rug gedoe.

---------- Post added 15 November 2012 at 21:16 ----------

overigens is het wel laag bankje dus het is gewoon paar cm boven par

Aha, heb het vandaag ook eens geprobeerd en mijn squat ging een stuk lekkerder ! gewoon touch and go neem ik aan? Dus als je je kont het bankje voelt omhoog?

mijn.schouders trekken dat niet 7 oefening

• #1.200
butwink? zou bar iets lager doen waardoor je rechter.squat naar.mijn idee dieper kan

Ik zal t eerst proberen.

altijd NA je squat en DL trainingen stretchen (nooit vóór), je mag deze stretches een beetje pushen en je ROM proberen te vergroten, vroeger kon ik met mijn vingertoppen aan mijn tenen, nu kan ik mijn handen vlak op de grond houden met gestrekte benen voor 30 seconden :) hamstring/onderrug flexibiliteit gaat weinig verbeteren door DL of SQ alleen omdat de ROM nu eenmaal beperkt is, alleen Round back STDL kunnen deze echt effectief verbeteren maar deze zijn te gevaarlijk, dus daarom lijken unweighted stretches het beste hiervoor,

Oke ik ga dus voortaan stretchen na de training.
ik kom net met mijn vingers voor bij me knieën 20cm van de grond.
met gelokt knieën
Ik kom gewoon bijna met me vingers bij de grond 3 cm ofzo.

kan ik aannemen dat je dat net hier voor je computer hebt geprobeerd? :trollface:
:p
Vanwaar eerst Shoulder press op machine en dan DB shoulder press?

Wel nette gewichten al!

Eerst gewoon bb schoulder press en dan db.
De db zijn assitance.
nee doe altijd in de ochtend zit op.me mobiel :p ga nu niet proberen met quads zijn verzuurd

zit er telkens 48uur tussen voor je ze weer aanpakt(secundair of primair) dus vind dat zeker genoeg rust:o
Oke chill
Aha, heb het vandaag ook eens geprobeerd en mijn squat ging een stuk lekkerder ! gewoon touch and go neem ik aan? Dus als je je kont het bankje voelt omhoog?
Ja je moet wel uitkijken dat je niet omhoog gaat stuiteren.

mijn.schouders trekken dat niet 7 oefening
Ze zijn ook niet op gewichten maar gewoon op gevoel gedaan zijn me schouders verzuurd doe ik gewoon weinig en gewoon nette herhalingen.

---------- Post added 16 November 2012 at 23:51 ----------

Wendler Cyclus 1:
Week 2: Training 2: Rug

Deadlift 5/3/1
3 x 95
3 x 100
8 x 105

Assitance:
12 x 80
10 x 80

Pull-ups
10 x bw
12 x bw
10 x bw
8 x bw

Db row
10 x 32
8 x 32
10 x 32

One arm Straight down
12 x 32
15 x 36

Chin-ups
12 x bw + 5 kg
10 x bw + 10 kg

Hammer Curl
12 x 14
12 x 14

Ik heb ook wat foto's proberen te maken hopelijk zijn deze iets duidelijker.

wh1s9k.jpg

2jb2yog.jpg

2j51mdh.jpg

axjx9l.jpg

15rd4z4.jpg

23u1zl.jpg

Terug
Naar boven