tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon waar je op bankje zit met een barbell?
Dat was t zeker.
voor je rug + tri en borst + bi, is een mogelijkheid om een focus op je armen te leggen vind ik. Maar je moet dan juist zien dat je armen toch ook nog altijd genoeg rust krijgen waardoor je splitverdeling moeilijker gaat. Maar als je hieraan kunt voldoen(de rust) dan vind ik dit een goeie manier voor op je armen te focussen.
hamstring/onderrug flexibiliteit gaat weinig verbeteren door DL of SQ alleen omdat de ROM nu eenmaal beperkt is, alleen Round back STDL kunnen deze echt effectief verbeteren maar deze zijn te gevaarlijk, dus daarom lijken unweighted stretches het beste hiervoor,kan ik aannemen dat je dat net hier voor je computer hebt geprobeerd?![]()
ga nu niet proberen met quads zijn verzuurdDat was t zeker.
Even denken.
Ik zou dan op vrijdag triceps pakken met rug maar die pak je dan op zondag en woensdag weer met schouders en borst.
Ik pak dan zondag biceps terwijl ik die ook al heb gepakt met rug vrijdag.
Wat denk je dr van te weinig rust of genoeg?

Ja dat zonder bankje gaat nou niet om naar huis te schrijven ipv met raar rug gedoe.
---------- Post added 15 November 2012 at 21:16 ----------
overigens is het wel laag bankje dus het is gewoon paar cm boven par
butwink? zou bar iets lager doen waardoor je rechter.squat naar.mijn idee dieper kan
altijd NA je squat en DL trainingen stretchen (nooit vóór), je mag deze stretches een beetje pushen en je ROM proberen te vergroten, vroeger kon ik met mijn vingertoppen aan mijn tenen, nu kan ik mijn handen vlak op de grond houden met gestrekte benen voor 30 secondenhamstring/onderrug flexibiliteit gaat weinig verbeteren door DL of SQ alleen omdat de ROM nu eenmaal beperkt is, alleen Round back STDL kunnen deze echt effectief verbeteren maar deze zijn te gevaarlijk, dus daarom lijken unweighted stretches het beste hiervoor,
Ik kom gewoon bijna met me vingers bij de grond 3 cm ofzo.ik kom net met mijn vingers voor bij me knieën 20cm van de grond.
met gelokt knieën
kan ik aannemen dat je dat net hier voor je computer hebt geprobeerd?![]()

Vanwaar eerst Shoulder press op machine en dan DB shoulder press?
Wel nette gewichten al!
nee doe altijd in de ochtend zit op.me mobielga nu niet proberen met quads zijn verzuurd
Oke chillzit er telkens 48uur tussen voor je ze weer aanpakt(secundair of primair) dus vind dat zeker genoeg rust![]()
Ja je moet wel uitkijken dat je niet omhoog gaat stuiteren.Aha, heb het vandaag ook eens geprobeerd en mijn squat ging een stuk lekkerder ! gewoon touch and go neem ik aan? Dus als je je kont het bankje voelt omhoog?
Ze zijn ook niet op gewichten maar gewoon op gevoel gedaan zijn me schouders verzuurd doe ik gewoon weinig en gewoon nette herhalingen.