Fitness Seller

Strong and Big is the Duo

Lekker gesquat gozer

progressie hier is goed! Maar dat heb ik al vaker gezegd

Sinds mei serieus daarvoor paar maanden wat gekloot

Je zult altijd zoiets hebben van, toen was ik niet serieus bezig:p omdat BB een leer prosses is en dat we achteraf altijd zien wat we fout hebben gedaan:D!
Maar ik ben echt al jaloers op je squats:eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.227
Je zult altijd zoiets hebben van, toen was ik niet serieus bezig:p omdat BB een leer prosses is en dat we achteraf altijd zien wat we fout hebben gedaan:D!
Maar ik ben echt al jaloers op je squats:eek:

Mm.
Ik deed enkel beetje buik en biceps oefeningen en deed dat soms wel 6 x in de week en dan soms ineens een maand niet.
Dus kwam ech tniet in de buurt van serieus.

Massa krijg je door goed en veel te eten bro!
Klopt maar ligt ook deels aan een goeie training.

• #1.228
Jongens zou je ipv die deload week niet gewoon een rust week kunnen doen ik vind deload trainingen echt oer saai

doe dan een lichte deload? wel lichter trainen dan normaal ,maar ook niet te licht

Zie nu je foto's pas, leuke definitie in je rug al man :thumbs: Wel alpha om als t buiten donker is met de gordijnen open en licht aan te gaan staan poseren trouwens :P

• #1.232
week rust is idd wel eens heel erg goed voor een lichaam

elke keer weer denk ik :D er komt een training, maar je hebt een weekje rust:D! Geniet ervan:rolleyes:, zal deugd doen:D

• #1.237
elke keer weer denk ik :D er komt een training, maar je hebt een weekje rust:D! Geniet ervan:rolleyes:, zal deugd doen:D

haha ik heb eigenlijk deload week maar ik kon gister bijv al niet trainen want ik moest mee werkeen aan evenement night of the pormes ofzoiets in ahoy.
Dusja ook gister niet echt goed gegeten dus dat is wel jammer

ik moet om de 9 weken ofzo een rustweek nemen, en ik kom ALTIJD veel sterker uit een rustweek dan ervoor, tis alsof de gains van het schema ervoor pas die week worden 'ingecashed', wat op zich redelijk logisch is, zonder rust kun je niet gainen

• #1.239
ik moet om de 9 weken ofzo een rustweek nemen, en ik kom ALTIJD veel sterker uit een rustweek dan ervoor, tis alsof de gains van het schema ervoor pas die week worden 'ingecashed', wat op zich redelijk logisch is, zonder rust kun je niet gainen

Ja ik ga voortaan twee cycle's achter elkaar doen ik ga niet om de 3 weken rusten

Slim plan. Denk dat ik zelf ook een week rust neem. Maar aan de ene kant vind ik het moeilijk om een week niet te trainen haha

Terug
Naar boven