XXL Nutrition

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Ik ben ziek jongens :(
Bij m'n ogen is het nogal opgeblazen iemand enig idee wat het kan zijn?

zwwaar verkouden en door de sinusen dat het lijkt dat je ogen wat opgeblazen staan? en is wel cut dat je ziek bent:(

griepje... iedereen is ziek volgens mij!

• #1.244
Nog steeds ziek sochtends gaat t wel als de avond komt steeds rond de 40 graden voeding is eigenlijk bijna niks.
Ik wil als ik beter ben gaan cleanbulken dus ik vroeg me af of jullie wat info wisten:
Ik zoek een excel bestand waarmee je je eigen voedingsschemain elkaar kan zetten om alles te bereken.
Hoeveel moet ik onder bulken zitten of moet ik op onderhoud.

Ik zou beginnen met 500kcal meer te eten dan je onderhoud. Gaat het te snel, verminder je. Gaat het niet snel genoeg, verhogen. En toch wel wekelijks nagaan of je niet vermagerd(belangerijk) en om de 2 weken evalueren; Als je 2 weken niets bent bijgekomen dan kan je ingrijpen of als je in 2 weken 5kg bijbent gekomen, dan kan je kcal easy verminderen;)

Is ook dé reden om niet in de winter te cutten. Verminderd weerstand enzo.

• #1.247
Ik begin wel weer wat beter te voelen dus ga proberen weer wat meer te eten we zullen zien hoe t lukt.
Ik hoop vrijdag te kunnen trainen maar denk niet dat het erin zit.

• #1.248
Overigens ik eet meestal dit op een dag:

Ontbijt 07.30 (tijden verschille per dag)
2 Volkoren Boterhamen met kipfilet(1 plakje)
2 ei en dan alleen het eiwit
1 shake met water
2 glazen sinaasappelsap

Dan neem ik de volgende pillen:
Visolie
MultiVitamine

10.30
1 Boterham met kipfilet
200ml sinaasappelsap

12.30
2 boterham met Kipfilet
400ml sinaasappelsap

15.00
1 boterham met kipfilet
2 eiwitten
200ml sinaasappelsap

17.00(na training)
Shake met water
10 min later meestal een banaan.

18.30 avond eten wat de pot schaft meestal is dit gewoon iets van groente en altijd iets van vlees.

20.30
Banaan

22.30
Magere Kwark

Banaan voor de shake namen, direct na de training. I.v.m dextrose van de banaan

Nessie?????

• #1.254

Ja ik ben nu ong week weer beter maar ben herstelde.
Ik was 7 kg kwijt en ben er pas 2 kg bij gekomen ik ben bij alles ongelofelijk zwak.(vergeleken bij eerst)
Maar training van glister:

Rug/schouders(had deze week beetje druk met school)

Wide pull-ups
12 x bw
10 x bw
6 x bw + 5kg
10 x bw

Chin-ups normale geen smal
12 x bw
10 x bw
6 x bw + 10kg
10 x bw

Wide pull-ups
10 x bw
8 x bw

One Arm straight pulldown
10 x 40
12 x 40
8 x 40

Schoulder press Seated
5 x 50
3 x 52,5
5 x 55

Dumbbell Schoulder press
10 x 18
10 x 20
8 x 22

lateral raise op machine
12 x 32
10 x 32
14 x 27,5

Weet de reps niet allemaal precies maar zal zoiets geweest zijn.

Klote man, 7kg is best veel ook al zal t grotendeels vocht zijn. Naja, hoef je ook niet meer te cutten :thumbs: Keep it up man, its a long therm thing.

cut dat je zo veel vermagerd was! Maar alles komt normaal wel snel terug;)

wide pull ups zijn eigenlijk geen productieve oefening, je zou gewoon een grip moeten gebruiken waarin je armen het sterkst zijn om te pullen, en meestal is dat smal en neutraal, het enige dat 'wide' doet is je biceps in een anatomisch zwakke positie stellen waardoor je je lats minder hard kunt stimuleren. 'waarom is de lat stang zo breed dan?' geen flauw idee vraag dat maar aan Joe weider :)

• #1.260
wide pull ups zijn eigenlijk geen productieve oefening, je zou gewoon een grip moeten gebruiken waarin je armen het sterkst zijn om te pullen, en meestal is dat smal en neutraal, het enige dat 'wide' doet is je biceps in een anatomisch zwakke positie stellen waardoor je je lats minder hard kunt stimuleren. 'waarom is de lat stang zo breed dan?' geen flauw idee vraag dat maar aan Joe weider :)

Ik vind het fijne oefening sinds ik die oefening doe merk ik de groei meer in me rug.
En dan voornamelijk in de breedte.
Maar ik zal iets smaller gaan is kijken hoe dat voelt voor paar maandje.
En als je duim over de stang legt dan spreek je toch sws al je biceps veel minder aan?

Terug
Naar boven