Lessoe
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet er niet aan denken man, zo veel vloeibaar voedsel.
Veel pull-ups varianten! Pull ups je favoriete oefening?
![]()

dumbbell upright row( zoek een oefening extra voor schouders deze voelde ik niet echt lekker iemand anders een andere oefening?)
Nog vraagje is het verstandig mss om achterkant schouders twee x in de week te pakken?
Nou, twee shakes per dag. Haal zelf liever mn eiwit uit vast voedsel.
Military Press?
Niet per se, waarom zou je dat willen?
Idd lijkt wel wat op mij, of is dat een belediging.
Iig zelfde lengte en leeftijd. Hoop dat ik nu ook eens serieus kan beginnen en net zo'n progressie als jou kan maken!
100Kg squat doorbroken zou wel een nice momentje zijn geweest ?![]()

Tussen 19:30 en 23:00 een beetje chips onder het film kijken maar heb me kunnen inhouden.
Beetje paar junkmaaltijden maar ach tis weekend
[/spoiler]
:') ga toch gewoon los man, ge bent nog superjong, niks dat jou metabolisme niet aankan, en bij die 70kg kan gerust nog wat bij.
Kom ook maar even hier kijken! Denk dat het slim is om van het klasieke bulken/cutten af te stappen en te kiezen voor langzame spieropbouw. Het is nergens voor nodig ommet een heel hoog bf rond te lopen..
Ik doe al schoulderpress en dumbbell schoulder press een mp lijkt me beetje overdreven.

Ja jij vraagt om extra oefeningen voor je schouders, wat wil je nou![]()

tja ik weet niet wat je een hoog BF noemt omdat ik niet weet of je BB of PL gericht traint, een BF van 15-16% is niet dramatisch en niks dat je niet zou kunnen verminderen op 2 weekjes tijd, je moet gewoon zien dat je later geen spijt krijgt dat je jezelf vanalles ontzegt, ik weet niet of dat nu het geval is of niet.
als je trouwens vooral 'man made' producten vermijd zul je zien dat een voedinggschema veel plaats laat voor lekkers