Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Ohw haha. Naja als je upright rows niks vind raises. Front of side, houding van je handen maakt veel uit voor de 'feel'. Kan ook met een plate/cable etc. Wanneer ben je uitgerekend?![]()
Haha nouja ik probeer wel uprigth rows want ik doe al raises:$
ik bedoel maar dat je jezelf niet allerlei soorten voedsel moet ontzeggen die je lekker vindt voro the sake of een lager VP, mss ligt het aan mij en is niet iedereen zo gek op eten als ik maar voor mij zou een voedingsschemapure stress zijn :d daarom dat ik ook een vp van 15-16% heb, persoonlijk stoort me dat niet omdat ik weet wat ik er voor in de plaats krijg, en dat is een betere recuperatie en al het eten dat ik lekker vind (ik junk amper maar ik eet gewoon heel graag en heel veel).
'Man made' bedoel ik producten die door de mens gemaakt zijn of overwegend artificiele producten bevatten zoals koekjes of nutella. Pindakaas is ook 'man made' maar ik reken het als een natuurlijk product omdat het overwegend uit pinda's bestaat zonder al teveel toevoegingen.
Ik hou niet zo van eten ik hou alleen van eten als het gezellig is bijv met vrienden lekker uiteten gaan dan kan ik echt veel op.
Maar alleen boterhammen wegvreten hou ik totaal niet van ben blij als ik er eentje eet.
Verder zal ook bij ieder anders zijn hoe hij er graag bij loopt ik ga nu tot 75 bulken dit hoop ik rond april/maart gehaald te hebben.
Dan hoop ik dat me bf nog rond de 15% is net zoals nu ong.
Dan gewoon cutten tot de zomer en volgend jaar zien we wel

.