AndroidHealthClinic

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Ohw haha. Naja als je upright rows niks vind raises. Front of side, houding van je handen maakt veel uit voor de 'feel'. Kan ook met een plate/cable etc. Wanneer ben je uitgerekend? :p

Haha nouja ik probeer wel uprigth rows want ik doe al raises:$

ik bedoel maar dat je jezelf niet allerlei soorten voedsel moet ontzeggen die je lekker vindt voro the sake of een lager VP, mss ligt het aan mij en is niet iedereen zo gek op eten als ik maar voor mij zou een voedingsschemapure stress zijn :d daarom dat ik ook een vp van 15-16% heb, persoonlijk stoort me dat niet omdat ik weet wat ik er voor in de plaats krijg, en dat is een betere recuperatie en al het eten dat ik lekker vind (ik junk amper maar ik eet gewoon heel graag en heel veel).

'Man made' bedoel ik producten die door de mens gemaakt zijn of overwegend artificiele producten bevatten zoals koekjes of nutella. Pindakaas is ook 'man made' maar ik reken het als een natuurlijk product omdat het overwegend uit pinda's bestaat zonder al teveel toevoegingen.

Ik hou niet zo van eten ik hou alleen van eten als het gezellig is bijv met vrienden lekker uiteten gaan dan kan ik echt veel op.
Maar alleen boterhammen wegvreten hou ik totaal niet van ben blij als ik er eentje eet.
Verder zal ook bij ieder anders zijn hoe hij er graag bij loopt ik ga nu tot 75 bulken dit hoop ik rond april/maart gehaald te hebben.
Dan hoop ik dat me bf nog rond de 15% is net zoals nu ong.
Dan gewoon cutten tot de zomer en volgend jaar zien we wel:)

Ik herken het wel een beetje hoor! Het zal ook grotendeels tussen je oren zitten dat je denkt dat je snel vet bent of vet lijkt. Maar je moet zeker doen waar je je goed bij voelt en jezelf niet alles ontnemen. Je bent nog jong en denk niet dat je achteraf wilt zeggen dat je in je jeugd een superfysiek had, maar nooit iets hebt gedronken, niet bent wezen stappen en alleen maar gezond hebt gegeten..alles met mate natuurlijk. Je moet voor jezelf gewoon een gezonde compromis vinden.

Lees eventueel ook eens over IIFYM (If It Fits Your Macro's)..ben ik niet zo'n voorstander van, maar zie er veel op het forum die er bij zweren..:D

• #1.323
Vandaag niet zo clean gegeten maar ach.
Ik ben van plan wat vaker me voeding te laten zien van de dag.

Vandaag voeding:

8.00
2 pindakaas
1 shake met water

10:45
1 brood kipfilet 2 plakjes
200 ml water

1.00
2 brood kipfilet
250 ml water

3.00
1 brood kipfilet
2 ei-eiwit
2 ei

6:00
1 bord gebakken aardappeltjes
200 gram biefstuk
200 gram dorperwten

11:00
3/4 zak chips
1/2 zak m&ms
2 energy blikjes

12:00
500 gram kwark

Al met al vooral belangrijk dat je aan je kcal komt. Knap dat je 3/4 zak chips hebt opgegeten en niet helemaal :P.

• #1.325
Al met al vooral belangrijk dat je aan je kcal komt. Knap dat je 3/4 zak chips hebt opgegeten en niet helemaal :P.

Was met vrienden dus moesten beetje delen.
Denk dat er vandaag over heen zat maar achja voor keertje maakt dat ook niet uit

Netjes nesselaar, gebruik my fitnesspall 10 x makkelijker

• #1.327
Netjes nesselaar, gebruik my fitnesspall 10 x makkelijker

Ja ik zag t gister avond laat ga er zo even naar kijken.

Training van vandaag schouders

5/3/1
SChoulder press
5 x 55
5 x 57,5
6 x 62,5

Dumbbell schoulder press
10 x 24
6 x 28 moeizaam:p
9 x 24

Lateral raise machine
15 x 27,5
12 x 30
12 x 32,5

Front raise wheelflip
3 x 15 x 10

Upright row cable
22 x 36
18 x 42,5
15 x 45
15 x 50 + paar spot
10 x 52,5 + paar spot

Shrugs
10 x 60
8 x 100
6 x 100
7 x 100

21'en biceps curl
3 x 20

hammer curl
3 x 8-12 x 16

ez-bar curl
2 x 6-10 x 15 kg + ez stang

Omgekeerd curl
3 x 8-12 x 10 kg + ez stang

Achterkant schouders met kabel
3 x 12-15 x 7

Voeding post ik vnv:

Tot nu toe

12:00
2 boterham kipfilet 2 plakjes
1 ei
1 eiwit
1 shake met water

15:15
1 boterham kipfilet 2 plakjes
1 boterham ei
1 eieiwit
1 shake met water

shoulder press blijft super! Filmpje wanneer je de 75kg haalt? Of ben jij dat, waar men niet in de fitness mag filmen;)

• #1.329
shoulder press blijft super! Filmpje wanneer je de 75kg haalt? Of ben jij dat, waar men niet in de fitness mag filmen;)

Klopt als ik ga filmen wil ik eerst de deadlift hebben gefilmd want ik denk dat me techniek niet helemaal 100% is.
Verder als ik de 75kg haal ik wil ik wat dieper ik ga nu op mond hoogte zeg maar.

• #1.330
Voeding van gister in bestand:
2qi8ahi.png

Dit was die van maandag:
2qk5u8k.png

Laatst bewerkt:
Welke tool gebruik je om je voeding in te geven?

• #1.333
Twee weken geleden waren deze foto's nog genomen:

sayujk.jpg
29vzbkm.jpg
2d9cuhz.jpg

sterke schouders en rug begint ook goed door te komen!

zo verandere je goal dus je totaal cal eiwit per dag enc

2i7r674.png

Goeie schouders al idd. En thanks voor de update met myfitnesspal, vroeger wel eens gebruikt maar toen kon je die daily goals niet instellen op eiwit volgens mij. Binnenkort maar eens naar kijken.

• #1.337
Mijn eten voor vandaag:

33li6ac.png

Heb t aangepast maar ik heb geen idee wat me behoefte zijn.
Iemand wetend hoe je dit uitrekent?

• #1.338
Goeie schouders al idd. En thanks voor de update met myfitnesspal, vroeger wel eens gebruikt maar toen kon je die daily goals niet instellen op eiwit volgens mij. Binnenkort maar eens naar kijken.

Thx.
Tis echt vijf min werk.

Accountje maken.
Dan doe je voeding even invoegen 5 min.
Als je net zoals ik beetje hetzelfde eet altijd dan ist nog makkelijker.
Elke dag max 5 werk

Je staat er goed bij hoor man!

• #1.340
Vandaag benen/kuiten

Squat 5/3/1
5 x 95
3 x 100
6 x 107,5 + 4 met beetje spot.

Lunges in smith
2 x 15 x 40
10 x 60