JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Maak gwn eentje, kost niet heel veel tijd
Ik ga sws volgen dan.
Ik word gedwongen

Ik zal dr zo wel ff eentje aanmaken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak gwn eentje, kost niet heel veel tijd
Ik ga sws volgen dan.

Ik word gedwongen
Goeie benentraining man, lekkere squats. Ik vind sldl ook best moeilijk. Ik heb gemerkt dat je vooral niet te zwaar moet gaan daarbij omdat het anders meer onderrug wordt.
Ik word gedwongen

Ziet er nog best prima uit voor een weekend, lekker hoog in vetten ook !

, te laag hangt natuurlijk van vannalles af. Maar ik hou deze 2 richtlijnen in acht:
te laag in vetten is niet goed voor je hormoonregeling, te laag hangt natuurlijk van vannalles af. Maar ik hou deze 2 richtlijnen in acht:
1g vet per kg lichaamsgewicht
mintens 10% van kcal inname. Onder 10 is slecht voor de hormoonregeling![]()

Heb je daar artikelen van? Want ik doe nu body recomposition en daarbij is het op trainingsdagen de bedoeling eigenlijk niet meer dan 50g vet te eten wat in mijn geval neerkomt op 10-20% van het dagtotaal...te laag in vetten is niet goed voor je hormoonregeling, te laag hangt natuurlijk van vannalles af. Maar ik hou deze 2 richtlijnen in acht:
1g vet per kg lichaamsgewicht
mintens 10% van kcal inname. Onder 10 is slecht voor de hormoonregeling![]()

Heb je weleens UB/LB overwogen. Dan doe je namelijk BP 2xpw en eventueel SP ook 2xpw (ik doe dat wel). Ik las laastst namelijk iets dat je BP omhoog wilt hebben en met 2xpw die oefeningen zou het sneller kunnen gaan.
Sws is 2x benen per week ook wel goed denk ik, alhoewel ik jouw squat al netjes vind![]()
Heb je daar artikelen van? Want ik doe nu body recomposition en daarbij is het op trainingsdagen de bedoeling eigenlijk niet meer dan 50g vet te eten wat in mijn geval neerkomt op 10-20% van het dagtotaal...
Je zit nog altijd tussen de 10-20% dus dan kan het geen kwaad dacht ik. En ik weet niet meer vanwaar die bronnen waren. Dacht van Maximummusle boek van ....?
OT: cuttrainingen zijn zo cut! Maar welk soort schema's heb je eigelijk al allemaal is uitgeprobeert?