MuscleMeat

Strong and Big is the Duo

Gaat lekker man, die dips zijn wel ziek !
lekker veel pullups

4 oefeningen biceps?:p niet een beetje te veel:)

Wel sterkte training!;)

Flinke pomp in de onderrug wss of niet dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.544
Dankjewel allemaal.

Ik had een vraag voor jullie:
Ik wil vanaf volgende week gaan cutten maar ik heb er eigenlijk gewoon geen verstand van.
Ik zou graag willen weten hoe ik me onderhoud dan bereken en hoeveel ik eronder moet zitten? Verder zou ik willen weten of het aan te raden is om meteen cardio toe te voegen. Ik doe op dit moment aan 3 keer voetbal in de week(2 training, 1 wedstrijd) en 1 keer met school gym wat wel vrij fanatiek is.
Als jullie nog andere adviezen hebben zou ik die graag willen horen alvast bedankt.

Vandaag schouders + triceps gedaan ging echt lekker.

Dumbbell shoulder press
12 x 26
8 x 28
10 x 26
15 x 22
12 x 22
10 x 22

Lateral raise machine
14 x 39
8 x 45
12 x 39
12 x 32

Upright row met kabel
15 x 40
15 x 40
12 x45
15 x 45 ds 10 x 39 ds 6 x 27,5

Powerclean moet daar nog flink op oefenen dus vooral op techniek gedaan gewoon flink aantal setjes gewicht rond de 20/30/40.

Bent over delt raise met label
15 x 7
12 x 9
10 x9
8 x 9
8 x 9

Shrugs behind
4 setjes weet reps en gewicht niet meer echt.

Triceps dips(tussen twee bankjes dus)
15 x 40
12 x 60
10 x 70
8 x 80 ds 10 x 40
Gewicht is zonder bw meegerekend.

Triceps pushdown
4 x 10-15 x 32

Triceps extensions
3 x 8-12 x 24

Ik zou je eerst inlezen over de verschillende manieren van cutten;) en dan er daar 1ntje uit kiezen dat jij vind dat bij jou past of dat tof lijkt om te doen!
voor je aantal kcal dat je nodig hebt zou ik je kcal aantal dat je nu hebt gebruiken en dat langzaam afbouwen tot dat je merkt dat je neit meer aankomt.

Cardio moet je zelf weten of je dat gebruikt of niet. Ik zelf ben wel een fan van HIT cardio. Maar je doet nu ook al wat voetbal dus dat zou dus zeggen dat je weel veel cardio zou beginnen te doen:D.

Als je wilt cutten is de basis 30% onder je basis kcals te gaan zitten en gewoon zo schoon mogelijk eten verdeeld over 6 tot 8 maaltijden. Wat ook nog wel eens wat extra kan opleveren is cardio op de nuchtere maag, ik zou dan niet langer dan 20 minuten cardio'n. verder extra cardio in de cut en alles komt goed

28 kg DB Shoulder press, erg sterk man!

Dankjewel allemaal.

Ik had een vraag voor jullie:
Ik wil vanaf volgende week gaan cutten maar ik heb er eigenlijk gewoon geen verstand van.
Ik zou graag willen weten hoe ik me onderhoud dan bereken en hoeveel ik eronder moet zitten? Verder zou ik willen weten of het aan te raden is om meteen cardio toe te voegen. Ik doe op dit moment aan 3 keer voetbal in de week(2 training, 1 wedstrijd) en 1 keer met school gym wat wel vrij fanatiek is.
Als jullie nog andere adviezen hebben zou ik die graag willen horen alvast bedankt.

Ten eerste: Ziek gewicht bij shoulder press man, netjes. Zittend?

Ik ben ook bezig met cutten en ben erg rustig begonnen. Basisbehoefte van kcals op verschillende sites met calculators en via het sticky hier berekend. Vergeet niet de activiteitsfactor.

Begin rustig en bouw je aantal kcals af. Je kan bijv. eerst beginnen met zoals je nu hoort te eten, maar dan clean (niet cheaten). Daarna afbouwen naar je basisbehoefte -500kcal.

Cardio kan je later toevoegen. Ik vind het lekker en het motiveert me, sommigen vinden alleen clean eten genoeg. Moet je zelf weten.

Zorg er vooral voor dat je goed bijhoudt of je vooruit gaat. Ikzelf weeg me en meet om de twee weken mijn vet% met een huidplooimeter.

Ben geen master in cutten ofzo maar ik doe het nu op deze manier en ben van 15,5% naar 10,2% gegaan in 8 weken.

• #1.549
Oke toch netjes zoiets is mijn doel ook.
Opzich eet ik nu al vrij schoon.
Ik denk dat ik dan begin op 2500 kcal te zitten per dag en dan over 2 weken weeg hoeveel ik ben afgevallen/of juist niet.
Dat huidplooimeting hebben wij niet alleen iets raar via zon weegschaal wat ik totaal niet vertrouw dus ik ga gewoon af op de spiegel. Ik eet op dit moment meestal 2800-3200 kcal dus dat is wel beetje naar beneden.
Enig idee hoeveel een gemiddeld avondmaaltijd bestaat ik kan helaas niet zelf kiezen wat ik eet dus ik eet wat de pot schaft wat het nog welis lastig maakt.

Oke toch netjes zoiets is mijn doel ook.
Opzich eet ik nu al vrij schoon.
Ik denk dat ik dan begin op 2500 kcal te zitten per dag en dan over 2 weken weeg hoeveel ik ben afgevallen/of juist niet.
Dat huidplooimeting hebben wij niet alleen iets raar via zon weegschaal wat ik totaal niet vertrouw dus ik ga gewoon af op de spiegel. Ik eet op dit moment meestal 2800-3200 kcal dus dat is wel beetje naar beneden.
Enig idee hoeveel een gemiddeld avondmaaltijd bestaat ik kan helaas niet zelf kiezen wat ik eet dus ik eet wat de pot schaft wat het nog welis lastig maakt.

Bij avondmaaltijd (groente) zou ik me niet zo druk maken om de kcals aangezien groente weinig calorieën bevat.

Ik zou wel proberen een huidplooimeter te regelen, heeft mij namelijk veel inzicht gegeven in mijn vooruitgang.

Suc6 ouwe met je cutte !

Whaaaat 28 kilo dumbbell press? Netjes buddy. En succes met het cutten! Wat is je VP nu?

Moet je ook ff before foto's maken he ;)

• #1.554
avond maal 600/800kcal natuurlijk ligt ook aan de grote van de maaltijd

op training's dagen op onderhoud niet trainings dage -250 elke 3 weken 100 kcal er af

• #1.556
2wp2mj4.png

Oke ik denk dat ik de laatste tijd toch wel aan meer kcal zat rond de 2250 kcal toen bleef ik eigenlijk gewoon opgewicht kwa soms beetje aan.

Dit vind ik voor rust dag goed op een trainingsdag voeg ik denk 1 of 2 bananen toe.

Waar voer jij die maaltijden in man?

Hé, ik eet meer als jou nu :cool:

1 boterham met 2 plakjes kipfilet als ontbijt :roflol:

• #1.559
Waar voer jij die maaltijden in man?

myfitnesspal

Hé, ik eet meer als jou nu :cool:

1 boterham met 2 plakjes kipfilet als ontbijt :roflol:

Krijg toch s'ochtends niks binnen dus gaat prima.

Gisteren Borst getraind met triceps

Incline dbp
10 x 32
8 x 32
10 x 28
10 x 26

Flat fly's
10 x 16
8 x 18
7 x 20
15 x 14

Bankdrukken
8 x 50 met paar spot erbij
6 x 60 met paar spot erbij
5 x 60 met paar spot erbij
6 x 50 met paar spot erbij

High low fly met kabel
3 setjes reps rond 8 -12 gewicht van 10

Dumbbell CGBP
15 x 16 veel te licht
12 x 20
8 x 22
10 x 18

Triceps pushdown
weet niet meer wat voor gewicht 4 setjes reps 8+

VAndaag rug/bi

Wide pull-ups
12 x bw
10 x bw
8 x bw
7 x bw

Deadlift
5 x 100 even opwarmen
5 x 120
3 x 130
6 x 110

Hammergrip pull-ups
15 x bw
12 x bw
10 x bw
8 x bw

Latpulldown behind the neck
12 x 45
8 x 45
10 x 40
8 x 40

Seated row
6 x 93
12 x 75
10 x75
8 x 75

Biceps curl
15 x 20
10 x 20
10 x 25
8 x 25

Hammer curl
10 x 16
8 x 16
10 x 14

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 17:26 ----------

Eten van gister:
icpb2g.png

Ik denk dat het avondeten niet helemaal klopt iets minder maar wat maakt het uit ik wist de hoeveelheden niet echt.

Mooie trainingen weer die je hebt gepost!

Terug
Naar boven