Lessoe
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan er daar 1ntje uit kiezen dat jij vind dat bij jou past of dat tof lijkt om te doen!
.Dankjewel allemaal.
Ik had een vraag voor jullie:
Ik wil vanaf volgende week gaan cutten maar ik heb er eigenlijk gewoon geen verstand van.
Ik zou graag willen weten hoe ik me onderhoud dan bereken en hoeveel ik eronder moet zitten? Verder zou ik willen weten of het aan te raden is om meteen cardio toe te voegen. Ik doe op dit moment aan 3 keer voetbal in de week(2 training, 1 wedstrijd) en 1 keer met school gym wat wel vrij fanatiek is.
Als jullie nog andere adviezen hebben zou ik die graag willen horen alvast bedankt.
Oke toch netjes zoiets is mijn doel ook.
Opzich eet ik nu al vrij schoon.
Ik denk dat ik dan begin op 2500 kcal te zitten per dag en dan over 2 weken weeg hoeveel ik ben afgevallen/of juist niet.
Dat huidplooimeting hebben wij niet alleen iets raar via zon weegschaal wat ik totaal niet vertrouw dus ik ga gewoon af op de spiegel. Ik eet op dit moment meestal 2800-3200 kcal dus dat is wel beetje naar beneden.
Enig idee hoeveel een gemiddeld avondmaaltijd bestaat ik kan helaas niet zelf kiezen wat ik eet dus ik eet wat de pot schaft wat het nog welis lastig maakt.
Whaaaat 28 kilo dumbbell press? Netjes buddy. En succes met het cutten! Wat is je VP nu?
Hé, ik eet meer als jou nu
1 boterham met 2 plakjes kipfilet als ontbijt![]()