Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals jorgie al zij, incline gaat echt goed, 10x32 vind ik echt netjes
waarom begin je een training met pull ups ? en dan vind je het gek dat je kont nog omhoog schiet bij het deadliften, je hele bovenrug is al weg
hoeft niet perse het probleem te zijn maar kan wel meespelen
waarom begin je een training met pull ups ? en dan vind je het gek dat je kont nog omhoog schiet bij het deadliften, je hele bovenrug is al weg
hoeft niet perse het probleem te zijn maar kan wel meespelen
Startpositie is goed, denk ik, alleen schiet mijn kont ook omhoog voor ik vertrek, waardoor ik het grootste deel op men rug trek. Nesselaar, homeboy, ik denk dat wij eens samen moeten gaan trainen. Zit met exact hetzelfde probleemStartpositie is goed, denk ik, alleen schiet mijn kont ook omhoog voor ik vertrek, waardoor ik het grootste deel op men rug trek.
Vandaag wel wat filmpjes gekeken op YT en no offense voor alle PL-ers hier, maar bij vele 'groten' die 800+ pounds trekken, zie ik toch ook wel een bolle rug, dus wat is de perfecte techniek, vraag ik me soms af..
Maw, Nesselaar en ik doen het niet meteen fout, in principe?
Persoonlijk denk/dacht ik altijd dat wanneer de vorm niet 'perfect' is, ik mijn rug aan het kapotmaken ben. Is dus niet helemaal waar.
kom pas net kijken in dit wereldje .