Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Ja ik zal binnenkort is wat rondkijken en vragen aan verschillende mensen mijn cut duurt nog 2 maanden hoop ik dus opzich is het geen probleem om nog 1 - 1,5 maand door te gaan met dit schema en met een schone lei te beginnen aan een nieuwe schema met een cleanbulk.
Maar welke schema's heb jij gedaan allemaal en wat beviel je goed(ook aan andere lezers gericht)
Verder ik ben zelf wel fan van beetje hoge reps dat werkt voor mijn gevoel althans beter.
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 23:31 ----------
Benchpress licht mij niet zo erg ik vind die stang gewoon k*t vasthouden ook omdat ik niet hele stabiele polsen heb.
Verder moet je rekening houden dat ik als ik benchpress begin mijn triceps redelijk kapot zijn.
Mijn record met dumbbell press flat is 6 x 38 en wellicht zat er wel meer in want het was voor het eerst dat ik zoke hoge gewichten kon hanteren.
Maar welke schema's heb jij gedaan allemaal en wat beviel je goed(ook aan andere lezers gericht)
Verder ik ben zelf wel fan van beetje hoge reps dat werkt voor mijn gevoel althans beter.
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 23:31 ----------
Je kan eens andere indeling van je spier groepen doen op training's dagen , anders allemaal andere oefening in je schema toevoegen.
Je incline dumbbell press vind ik erg sterk maar je normal bench press is weer wat minder sterk vergeleken met je incline dumbbell press
Benchpress licht mij niet zo erg ik vind die stang gewoon k*t vasthouden ook omdat ik niet hele stabiele polsen heb.
Verder moet je rekening houden dat ik als ik benchpress begin mijn triceps redelijk kapot zijn.
Mijn record met dumbbell press flat is 6 x 38 en wellicht zat er wel meer in want het was voor het eerst dat ik zoke hoge gewichten kon hanteren.

(