Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ha ik bedoelde eigenlijk vooral een schemaOm nog maar even verder te loggen: Het eten gaat goed. Ik ben van plan dit schema door te zetten tot nieuwjaar, lekker wat spiermassa en kracht bouwen, en dan maar eens af te vallen tot de zomer. Met alle info die ik nu heb, denk ik dat het wel moet lukken.
Heb nog wel mijn twijfels over wat voor schema ik dan ga volgen...
Dankjewel. Ja, ik ben inderdaad best dedicated. Ik heb doelen, en ben ze ook van plan te halen. Belangrijkste is dat ik veel plezier heb aan het ijzer!Is ook een beetje tijd voor mezelf om mijn hoofd te legen.
Ach, het heeft geen haast, je bent 15![]()
Je deadlift is trouwens ook heel sterk hoor. Het kniebuigen ga je binnenkort leren. Dus het valt reuze mee eigenlijk.
ik heb er 100.000 op m'n computer staan en heb er nog nooit 1 gevolgd 
Nu eindelijk wat rustiger aan! Dat betekent dus dat trainen op volle toeren gaat!
Lift hard.

Als je het nog nooit geprobeerd hebt, weet je ook niet of je het kan volgenhaha ha ik bedoelde eigenlijk vooral een schemaik heb er 100.000 op m'n computer staan en heb er nog nooit 1 gevolgd
![]()

Als je het nog nooit geprobeerd hebt, weet je ook niet of je het kan volgen
Structuur in je training is niet per se nodig. Voor mij is het erg prettig, maar sommigen gaan ook hard zonder een strict schema (Vooral als je weet wat je doet)
ik doe veel liever waar ik zin in heb en ga er goed op 

Heb er natuurlijk ook niet aan toegegeven.nee ik heb het wel geprobeerd ik heb wendler gedaan toen heb ik 4weken van het schema in 1 week gedaanik doe veel liever waar ik zin in heb en ga er goed op
![]()
Nette training hoor. ja alcohol heb ik ook moeite mee. heb me voorgenomen om tot oudjaar niets meer te drinken maar net zoals vanavond stappen, word het wel verleiderlijk
zo 4x110kg is netjes zeg! de rest ook trouwens
goed bezig![]()
pardeep (kfc van dit forum) zei dat als je bijv mixed grip doet dat je die dan ook bij de lichtere sets moest doen ik deed eerst eigenlijk alleen mixed bij de ''zware'' sets moet ik dus ook even veranderenDankjewel! Ik merk alleen dat mijn handen de barbell niet goed meer vast houden. Dus als ik niet meer vooruit kan gaan, doe ik een stapje terug qua gewicht en ga ik mezelf een andere grip aanleren.

Bleh, stappen zonder alcohol vind ik ook niks. Dus tenzij ik iets rustigs ga doen, en dan is het niet echt stappen, ga ik gewoon niet meer. Is een persoonlijke keuze natuurlijk, maar het bevalt me best goed moet ik zeggen.
Dankjewel! Ik merk alleen dat mijn handen de barbell niet goed meer vast houden. Dus als ik niet meer vooruit kan gaan, doe ik een stapje terug qua gewicht en ga ik mezelf een andere grip aanleren.
Als je refereert naar mijn eerste post, die is een beetje verouderd.
Ik eet nu iets van 3200 kcal. Verdeeld over 4-6 maaltijden.
Het idee was oorspronkelijk om wat vet te verliezen. Maar omdat ik eerst alles uit dit schema wilde halen ben ik inderdaad boven mijn onderhoud gaan eten. Hoop rond december op zo'n 90 kilo te staan en daarna de bijl erin.

je Bf is wel snel gestegen of niet ? waarom stap je nu niet over op cleanbulk dan ? een bber heeft me ooit verteld dat het beter is dan dat je bf zo snel mee stijgt![]()
wat ga je dan doen in de weekenden? mijn maten gaan allemaal stappenheb gister een leuke stapavond gehad zonder alcohol
![]()

wat ga je dan doen in de weekenden? mijn maten gaan allemaal stappenheb gister een leuke stapavond gehad zonder alcohol
![]()

pardeep (kfc van dit forum) zei dat als je bijv mixed grip doet dat je die dan ook bij de lichtere sets moest doen ik deed eerst eigenlijk alleen mixed bij de ''zware'' sets moet ik dus ook even veranderen![]()
Aha interessant. Zal ik eens op gaan zoeken. Van wat ik ooit eens gelezen heb werd mij aangeraden om de warming up sets met overhand grip te doen, zodat je je grip ook blijft sterk houden en alleen de werksets een hook of mixed grip toe te passen. Maar dat is blijkbaar dus niet zo. Zal er naar gaan zoeken, want lijkt me wel handig om te weten wat beter is.

heb jij eigenlijk nog last van je pols bij squatten en of van je rug?
ik heb hier een stukje van wim wamsteeker (wimwam van dit forum)
waarin nog wat tips enz staan:
[Link niet meer beschikbaar]

)Bedankt. Goeie squat en deadlift schoenen gaan op mijn verlanglijstje voor kerst denk ik!ik ga binnenkort eens squat schoenen bestellen denk ik
ze zijn niet heel duur bij [Link niet meer beschikbaar]
komt op €85 dus is wel te doen.
die kun je ook gebruiken bij bankdrukken, schouder drukken enz is goed voor de stabiliteit
en je zal er denk ik zeker profijt van hebben![]()