nickr2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterke training mooi bench!
en mixed grip vind ik ideaal en hook grip vind ik maar niksmaar is persoonlijk.
5x105kg is netjes man![]()

. Maar zal waarschijnlijk wel, net als zo veel dingen in deze sport, persoonlijk zijn. Heb zelf ook het idee dat ik het compleet verkeerd aan het uitvoeren was. Ik zal wel wisselen van grip als ik blijf haken en ik moet resetten, kan ik met lichtere gewichten oefenen namelijk.

ja misschien vindt jij hook grip beter kun je veel kilo's mee pakken hoor. ik ga morgen weer deadliften denk ik en ga ook eens hook grip proberen![]()

bij squat waarom 2x7x20kg?
ik ga denk ik ongeveer hetzelfde doen vandaag als jou bij squat dan
goeie training![]()

), ivm mijn uitstellen tot het laatste moment houding... Zal waarschijnlijk de hele week zo zijn.

. Snap het nog steeds. Maargoed, ik heb een moeilijke week nu, gecombineerd met weinig slaap. Bovendien irriteert die 10kg halter mij mateloos. Volgende keer 55kg proberen of hetzelfde gewicht houden, weet nog niet zeker. Als ik 1 of 2 keer daar op moet blijven om 3x5 te halen vind ik dat niet erg. Kan trouwens ook zijn dat ik niet echt geloofde dat ik 54kg kon halen. Next time better.
Volgende keer krijg ik alle 5 reps!
Succes met je tentamens!
Ik ga je volgen. Wow je squat is echt enorm vooruitgegaan zeg! netjes!

Thanks. Haha, we know all about it!Veel succes man - trainen en leren zijn soms een moeilijke combinatie.

Toch nette trainingWat is je vetpercentage ongeveer nu?

Ah dankjewel! begint inderdaad al ergens op te lijken

Ziet er goed uit! Mooi om te zienvan welk punt je begonnen bent en de omslag die je hebt gemaakt in je leven. Dat is sowieso al iets om trots op te mogen zijn! Verder een zeer sterke deadlift voor een 17-jarige!

sterke training goed dat je je zo aan je plan houdt! ik kan het niet
ik doe eigenlijk altijd waar ik zin in heb en dat is bijna altijd benchen
kun je ook wel zien aan het gewicht vergeleken bij de rest
ga zo door!
Is ook een beetje tijd voor mezelf om mijn hoofd te legen.
netjess!!
powercleans hmm ga ik mss ook eens in mijn schema doen.