Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker bezig !!!
heb net cheatmeal gehad :O
700gr spareribs , patat en 6 chickenwings
weggedronken met wat melk :O
cut komt dichterbij...comming soon...
lekker bezig !!!
heb net cheatmeal gehad :O
700gr spareribs , patat en 6 chickenwings
weggedronken met wat melk :O
cut komt dichterbij...comming soon...

Holy shit 700gr spareribs, het water loopt me nu al in de mond. Blij als het volgende week kerst is en ik me ook vol kan vreten.
haha klinkt lekker man! Zo komt je cut alleen wel dichterbij ja .
Ik neem trouwens ook sinds ik cut altijd 5-10 gr bcaa's tijdens training en cardio. (om spierafbraak zoveel mogelijk te voorkomen)
ja klinkt goed he, zal alleen niet goed zijn voor het droogtrainen.
Zou het catabool zijn als je 1000kcal cardio doet op zo'n dag, en je daarna toch weer volvreet? (Omdat teveel cardio catabool is.)
Zometeen trainen.
Denk dat ik ga failen op squats, maargoed ga het proberen. Benen voelen nog steeds 'vermoeid'.
Hoop iniedergeval dat ik genoeg kracht in mijn benen overhoud voor de deadlift na de squats, daar had ik de vorige keer moeite mee.

DAT GA JE NIET JIJ LUIE DONDER, SQUATTEN MET DIE HAP
Gewoon genoeg rust tussen setjes, focus er in houden en tussen reps een paar seconden rust houden![]()

wel maar kleine wondjes gelukkig
1x5x97,5KG Squat
1x4x97,5KG Squat (Kan niet failen, geen safety rack.)
1x5x95KG Squat
2x5x92,5KG Squat (weer lager gegaan omdat vorm niet goed ging zo, neiging rug te buigen.) Fail
5x5x60KG Bench press
5x5x57,5KG Barbell row PR
2x8xBW Dips
1x9xBW Dips PR
3x8x18KG Incline DB press PR
Allerlaatste rep duurde zo'n 7 seconden met flink wat gegrom, maar het is me uiteindelijk gelukt. Volgens mij zit ik alleen wel ziekelijk laag kwa gewicht lol.
2x8xBW Hanging leg raise
Misschien iets te vroeg om te vragen aangezien ik de dips nog wel vrij 'vluchtig' doe om mijn 3x8 te halen. Maar ik haal het wel, hoe kan ik het beste de moeilijkheidgsraad van mijn dips verhogen?
Accent iets meer leggen op rustig en techniek, meer sets/reps, of gewicht? Alhoewel ik denk vrij snel te falen als ik er nu al gewicht bij gooi.
Verder zak ik wel genoeg door, meeste reps althans.
Gebruik trouwens met dips volgens mij ook meer mijn triceps dan chest, misschien eerst daarop focusen en iets meer naar voren leunen.
zie squat PR's voorbij vliegen en zie dat je kritisch blijft ten opzichte van je techniek.. good stuff!!!!

zou gewoon proberen dipriem om te doen, er 10kg aan te hangen en dan gewoon 5x5 te hanteren als begin.. als je merkt dat 5 reps met 10kg +bw te licht is doe dan meer reps indien het te zwaar is probeer dan eerst 5kg + bw.
bouw op tot je op 5 sets van 10 herhalingen zit met X kg + bw
vervolgens kwestie van gewicht verhogen met kleine stapjes en 5x10 aanhouden als reprange
verder goed bezig manzie squat PR's voorbij vliegen en zie dat je kritisch blijft ten opzichte van je techniek.. good stuff!!!!
en dan te bedenken dat je een jaar terug ofzo zat te klooien met machines en "heb geen motivatie om te trainen" , kijk eens hoe snel een paar beslissingen en en plan je kunnen brengen![]()
![]()
(en soms een beetje gegrijns over die heavy squats
)
)zou gewoon proberen dipriem om te doen, er 10kg aan te hangen en dan gewoon 5x5 te hanteren als begin.. als je merkt dat 5 reps met 10kg +bw te licht is doe dan meer reps indien het te zwaar is probeer dan eerst 5kg + bw.
bouw op tot je op 5 sets van 10 herhalingen zit met X kg + bw
vervolgens kwestie van gewicht verhogen met kleine stapjes en 5x10 aanhouden als reprange
verder goed bezig manzie squat PR's voorbij vliegen en zie dat je kritisch blijft ten opzichte van je techniek.. good stuff!!!!
en dan te bedenken dat je een jaar terug ofzo zat te klooien met machines en "heb geen motivatie om te trainen" , kijk eens hoe snel een paar beslissingen en en plan je kunnen brengen![]()
![]()

Ik kreeg net ook een irritante steek in mijn onderrug ter hoogte van mijn linker heup, heb eveneens mijn training er deels voor afgebroken....
het verdoet idd de rest van je training, deadlift heb ik maar overgeslagen...