rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.743
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacht te lezen dat je rond de 12% zat paar posts terug ?
):O vanaf maandag aan de cut
wat is je vet% nu dan ? rond de 12 zag ik volgens mij paar posts terug ?
dat is redelijk laag om te gaan cutten.. ik zou gewoon doortrekken naar 15% en dan cutten naar 10% maar zoals de hodgetwins zeggen:
Do whatever the **** you wanna do !
ik ga vanaf begin januari cutten dus mag nog even bulken
ga nu even wat eten bestellen.. spareribs ofzo (nu mag het nog)

5x5x85KG Squat
3x5x42,5KG Oh press PR
1x5x80KG Deadlift
1x8xBW Pull ups (Laatste rep lichte cheat) PR
1x8xBW-12KG Pull ups
1x8xBW-18KG Pull ups
Deload op squat én deadlift gedaan omdat techniek niet helemaal goed was, bij de squat ontbrak hip-drive en deadlift leek meer stiff legged.
Wat filmpjes gekeken veranderingen doorgevoerd. En de vorm was nu stukken beter.
Beiden gingen redelijk makkelijk, nu dus weer lekker verhogen met goede techniek.
Die pull ups doe je die met brede grip of smalle grip? Handpalmen naar je toe of van je af? Want dat is toch best netjes bijna 100kg pullen!

Normale breedte, ongeveer schouderbreedte handpalmen van mij af.
Helaas is het alleen geen 100kg, eerste setje is bodyweight. (80kg)
Daarna ga ik over op weight-assisted, - 12 en 3e setje -18.
100 kg is wel een mooi streven.![]()

Aaah nvm, mijn fout. Ik dacht dat je 18kg bij je BW aanhing, maar het is 18kg eraf eigenlijk. Vond het al raar, want dat haal ik pas net![]()

Geef me nog een half jaartje en ik doe ze op 100kg.![]()
Haha een mooi doel, en het moet te doen zijn. Ik vind het 1 van de chillste oefeningen.
Rug/Biceps
Paar oefeningen, niks speciaals.
Merk dat de split conditioneel heel licht is vergeleken met full body, alleen zijn de desbetreffende spieren wel totaal leeg.
Vind ondertussen Full body toch een stuk fijner. Morgen rustdag en pak donderdag dan ook weer mijn stronglifts schema op.
Ook vind ik het cutten nergens heen gaan.. Ik word wel iets droger maar niet goed genoeg vind ik, volgens mij ben ik een echte endo.
Heb gecut op 2000. Maar ben er nu klaar mee, wil weer gainen.
vanaf morgen ga ik dus weer bulken (Als voedingsschema dan al af is.).
Ga alleen wel clean bulken, wil niet vetter worden.
Meteen weer naar de 3200 kcal. Als ik clean wil bulken, zal ik dan 3200 kcal eten op trainings- en niet trainingsdagen?
Cutten duurt gewoon even voordat je resultaat ziet. Je motivatie op de weegschaal laten afgaan moet je eigenlijk niet doen, bij mij kan de vochtbalans ook gewoon 1.5kg per dag schelen.
Ben nu ook aan het cutten op 2200kcal, vind het wel chill!
.