Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
waarom op een dokter wachten? Jij wil trt gaan doen dus koop zo’n potje. Scheelt je al eigen risico elk jaar plus alle rompslomp wat erbij komt kijken.
Bij flink overgewicht wordt toch meer test gearomatiseerd waardoor je meer kans op gyno hebt?

Eerst mn vetpercentage naar beneden. Dan weer bloedprikken en dan kijken we verder :).

• #1.742
Of zie ik het verkeerd? Kheb hier nog niet veel (amper) kennis van.

Trt met dokter is toch beter of niet? Krijg je ook controles welke zeker niet goedkoop zijn op eigen houtje.
Hij zit nog ruim boven het laagste punt van “normaal” dus hij krijgt waarschijnlijk helemaal niets van de arts. Of je moet wel veel geluk hebben.

Bloedwaarden checken kost ja niets tegenwoordig. En als hij echt trt dosis gaat zetten dan lijken de risico’s ook heel weinig?

Trt met dokter is toch beter of niet? Krijg je ook controles welke zeker niet goedkoop zijn op eigen houtje.
Trt via de arts kost je sowieso elk jaar je eigen risico. Potje test 40€? Ofzo trt dosis ben je niet veel nodig per jaar 😅

En hoevaak denk jij dat je waardes moet testen als je enk trt zet?

Trt via de arts kost je sowieso elk jaar je eigen risico. Potje test 40€? Ofzo trt dosis ben je niet veel nodig per jaar 😅

En hoevaak denk jij dat je waardes moet testen als je enk trt zet?
Ligt eraan hoevaak je dat gaat checken. Weet ook niet hoevaak je dat doet bij trt. Elke 3 maanden?
Test of trt dosis kost idd niet veel als je dat zelf koopt. Al is dat bij altijd ug. Bij de arts niet.
Ik was 150 kwijt voor bloed check. Dus dat gaat aardig in de papieren lopen.

Allemaal leuk en aardig maar je moet echt veel strikter met je voeding zijn voor zowel cutten als een toekomstige bulk. Afgelopen 3 dagen 1k kcal bv is vrij moeilijk te geloven maar dan nog ook gewoon niet slim. Tijd kan geen issue zijn, voor/na werk kan je goed eten en als je daadwerkelijk in je dienst geen mogelijk hebt om te eten kan je een shake pakken, maar ook dat is gewoon moeilijk te geloven. Ik eet bv een bakje rijst/kip in 10min in een pauze.

Gear/trt of wat je ook wilt doen zou ik echt pas toepassen indien je voeding 100% spot on is en je ook een degelijke split hebt waaraan je jezelf kan houden. Tijd is voor iedereen ellende, maar breng eerst je dagelijkse verplichtingen in kaart en bouw daaromheen je trainingen.

Ligt eraan hoevaak je dat gaat checken. Weet ook niet hoevaak je dat doet bij trt. Elke 3 maanden?
Test of trt dosis kost idd niet veel als je dat zelf koopt. Al is dat bij altijd ug. Bij de arts niet.
Ik was 150 kwijt voor bloed check. Dus dat gaat aardig in de papieren lopen.
Dat heb jij dan zeker via zo’n website gedaan en niet via je huisarts?

Khoop khet. Kzat 3 dagen op bijna 1000 kcal per dag met 12 uur werk per dag.
Waarvan 500 kcal aan shakes. Zeer laag in carbs en vet dus.
Dit heeft toch ook invloed.
Tenzij dit je normale ritme is, ... Anders is het niet egt representatief.. denk ik.

Die klachten die je ervaart is een signaal van jou lichaam dat ie zegt dat er iets niet oke gaat. Als je nu in prep was op 5% bf dan is het #ignore en doorgaan, maar in jou geval zou ik het eerder zoeken in de aanpak van je trainingen/cardio/“lifestyle”.

Meen nog te herinneren van je contest dat je KT doet dan ;8822 baantjes zwemmen om vervolgens met de kinderwagen nog te wandelen. Niet gek dat de tank dan keer leeg is. Herstel is belangrijk en een week ellende overleef je wel maar indien je constant pusht is het kwestie van tijd voordat de emmer leeg is en je allerlei ellende ervaart oa libido, “zin” om te trainen, mentaal, pijntjes etc

• #1.756
Afgelopen 3 dagen 1k kcal bv is vrij moeilijk te geloven maar dan nog ook gewoon niet slim.
Hoezo is dat moeilijk te geloven?
Tijd kan geen issue zijn, voor/na werk kan je goed eten en als je daadwerkelijk in je dienst geen mogelijk hebt om te eten kan je een shake pakken, maar ook dat is gewoon moeilijk te geloven.
Ga eens in een keuken werken zou ik zeggen. Ik neem 4 shakes op werk en 1 maaltijd met personeel samen. Ik eet nu na werk nog wat kip voor mn eiwitten.

Ja maar dat is toch niet erg? We leven in NL en niet in België.
Ja zou je zeggen. Maar bij mn vorige huisarts kwam die bij elke klacht erop terug dat ik gekuurd had. Ook al zaten er jaren tussen. Daar heb ik geen zin meer in.
Je kan beter roken want dat is “normaal”

Hoezo is dat moeilijk te geloven?
Je weegt 105kg en leeft op water en liefde, beetje hetzelfde als elke nieuwkomer hier zweert dat je maar 1500 kcal eet en met 120kg bw niet afvalt
Ga eens in een keuken werken zou ik zeggen. Ik neem 4 shakes op werk en 1 maaltijd met personeel samen. Ik eet nu na werk nog wat kip voor mn eiwitten.
Denk in oplossingen. Voor je gaat werken 1k kcal, tijdens werk shake, na werk direct 1k kcal en voor slapen wederom 1k.

Alles is passend te maken, maar het is gewoon net wat je ervoor over hebt. De spelregels voor jou zijn hetzelfde als voor iedereen anders en hoelang kamp je al met overgewicht? Ik kan jou duizend % garanderen als je een goed eetschema pakt je in 3 maanden tijd onder die 90kg zit en dan is het nog eens niet een prestatie, maar vrij easy/basic.

Probleem is dat men de aanpak constant verkeerd doet en dan denkt dat het wellicht komt doordat ze geen vitamine abc slikken of zelfs dat men niet genoeg water drinkt heb ik al voorbij zien komen.

Ik blijf erbij dat je het gewoon keer op keer verkeerd aanpakt en “jojod” daardoor. Je contest log aanpak was hiervan een vb.

Terug
Naar boven