Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Uitslag is binnen.
Dikgdrukt valt buiten de range of op de rand

ALAT: 25 U/l
Basofiele granulocyten absoluut: 0,03
Bezinking: 5
CRP: <1 mg/l
Creatinine: 95 umol/l
eGFR volgens CKD-EPI formule: 89 ml/min/1
Eosinofiele granulocyten absoluut: 0,13
Erytrocyten: 4,4 Range is 4,4 - 5,9
GammaGT: 17 U/l
Glucose: 5,5 mmol/l (aan de hoge kant maar nog binnen de veilige marge)
Hematocriet: 0,40 L/L laag
Hemaglobine: 8,2 mmol/L. Laag

Immature granulocyten: 0,02
Leukocyten: 5,2
Lymfocyten: 2,07
M.C.H: 1,87
M.C.H.C: 20,3
Monocyten 0,48
Neutrofiele granulocyten: 2,46
Red blood cell distribution width: 43,7
Testosteron: 10,1 ondergrens 8,6 (vind ik laag. Maar prima volgens mijn HA :o)
TSH: 2,0 mU/l
Trombocyten: 242
Vit D (250H): 86

Test is laag en ik heb (lichtelijk?) bloedarmoede. Volgens de HA was mijn test goed, want binnen de range. Ik vind het laag. Nu heb ik overgewicht en was ik vorige week ziekig dus hopelak zal mijn test hopelijk wel weer stijgen naarmate ik meer afval. En mogelijk verklaart dat de bloedarmoede?

Ontstekingswaardes en witte bloedlichaampjes zijn allemaal goed.

Over 6 weken weer bloedprikken om te kijken of er verandering is. Ze heeft geen verklaring waarom wondjes langzaam helen dus doorverwijzing naar dermatoloog.
Is je test 's ochtends en nuchter gemeten?

Voor jou leeftijd is die test laag, te laag als je klachten ervaart.

Klachten zijn subjectief, verder wel eens dat het aan de lage kant is. Kan wel een momentopname zijn en jonge mannen met overgewicht scoren sowieso een stuk lager gemiddeld genomen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.704
Ja

Ja, kvoel me moe ene energieloos. Heb minder zin in dingen. Libido is laag. Kheb het fucking koud de hele dag. Hier had ik vorig jaar geen last van. Is sinds een paar maanden zo.
Zoals wijlen mijn maat altijd zei: Few personal problems that can not be solved by the application of 500mg sustanon :D

• #1.706
Mijn vetpercentage is echter lager dan afgelopen winter en toen had ik deze klachten niet/minder.

Ja

Ja, kvoel me moe ene energieloos. Heb minder zin in dingen. Libido is laag. Kheb het fucking koud de hele dag. Hier had ik vorig jaar geen last van. Is sinds een paar maanden zo.
Dan is het wel aan de lage kant, ja. Benieuwd wat er bij de volgende test uitkomt.

• #1.708
Ik kan me ook niet herinneren dat ik het elke dag koud had. Of systematisch geen zin had om te trainen. Toen ik dit log starte wilde ik de hele dag door trainen. Nu moet ik echt mentaal moeite doen om naar de gym te gaan. Hinderlijk.

Mijn vetpercentage is echter lager dan afgelopen winter en toen had ik deze klachten niet/minder.
Je baan vergt waarschijnlijk mentaal erg veel, misschien kan je beter een iets stabielere werkomgeving zoeken? Vanuit mijn observatiepost heb ik ook kunnen vaststellen dat je vakantie ook niet in het teken van volledige ontspanning stond.

• #1.710
Je baan vergt waarschijnlijk mentaal erg veel, misschien kan je beter een iets stabielere werkomgeving zoeken? Vanuit mijn observatiepost heb ik ook kunnen vaststellen dat je vakantie ook niet in het teken van volledige ontspanning stond.
Werk gaat juist lekker laatste tijd. maar ja het is wel inspannend maar ik doe dit al jaren zonder problemen en het wordt met de dag makkelijker gezien ik steeds meer ervaring opdoe. Dagen van 11 a 12 uur is natuurlijk wel pittig. Maar ik ben pas 34..

Ja vakantie was niet heel ontspannend op sommige momenten.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik het elke dag koud had. Of systematisch geen zin had om te trainen. Toen ik dit log starte wilde ik de hele dag door trainen. Nu moet ik echt mentaal moeite doen om naar de gym te gaan. Hinderlijk.
Toen je dit log startte ging je lekker vaak wandelen met de kleine in mooi weer. Het is nu al maanden slecht weer.

Andere overweging, minder intensief politiek, nieuws en sociale media volgen (ja, dit is nogal ironisch komend van iemand die gisteravond nog Op1 zat te kijken).

Hoe is je slaap/waak ritme, is het iedere dag vrijwel hetzelfde?

Aankomend winterdipje?

Werk gaat juist lekker laatste tijd. maar ja het is wel inspannend maar ik doe dit al jaren zonder problemen en het wordt met de dag makkelijker gezien ik steeds meer ervaring opdoe. Dagen van 11 a 12 uur is natuurlijk wel pittig. Maar ik ben pas 34..

Ja vakantie was niet heel ontspannend op sommige momenten.
Stress is stress; door je beroepsmatige succes en het goede salaris dat je verdient merk je dat mogelijk niet.

• #1.717
Ik heb geen apneu maar snurk wel en heb al sinds ik jong ben last dat ik minstens 2x per nacht moet pissen.

Mijn slaapritme is redelijk stabiel. Ongeveer 24:00 tot 09:00.

Heb je je vriendin weleens gevraagd te luisteren of je 's nachts stopt met ademen?
maar snurk wel en heb al sinds ik jong ben last dat ik minstens 2x per nacht moet pissen.
Dat lijkt mij veel, maar ik ben een van de weinigen die zelden tot nooit eruit hoeft om te plassen.
Mijn slaapritme is redelijk stabiel. Ongeveer 24:00 tot 09:00.
Als je dan ook nog uitgerust en voor de wekker wakker wordt, dan zal het de slaap niet zijn.

Terug
Naar boven