- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 15%
Lol, verloren tijd voor hem. Hij verdient er geld aan hoor, of wist je dat niet?Als je de raad van je fysio toch gaat negeren kan je al beter stoppen daar. Verloren tijd, vooral voor hem.
Het kan best dat specifieke subscapularis oefeningen nog te vroeg komen in je behandelplan. Je kan bijvoorbeeld het probleem erger maken, of je impingment herstel belemmeren.
Uw uitleg toont duidelijk dat je weinig inzicht hebt in je eigen probleem. Subscapularis tendinopathie kan verschillende oorzaken hebben. Niet voor elke oorzaak is het aangewezen om rechtstreeks je subscapularis te trainen. Dat bedoel ik met 'elk probleem'. Misschien is 'niet elk subscapularis tendinopathie probleem' duidelijker voor jou.
Als je een vraag op een forum post mogen andere posters daar kritisch over nadenken. Als jij dat niet waardeert kan je beter niet op een forum posten. Ze hebben allemaal gelijk trouwens.
Hier is een antwoord op uw vraag: excentrische peestraining voor je subscapularis. Zo, nu kan je weer gaan googelen. Ik kan wel niet beloven dat dit je probleem niet erger zal maken, maar volgens ben je wel tevreden nu. Succes!
Ik weet wat er allemaal kan en niet kan, alles kan, koffie kan, thee kan. Ik ben al 6 weken bezig met 3x in de week fysio oefeningen voor die impingement, dat is meer als genoeg als ik een beetje lees wat de gemiddelde behandelperiode is voordat er verbetering optreedt. Die therapeut wil mij gewoon zo lang mogelijk behandelen want daar verdient hij zijn brood mee.
"Uw uitleg toont duidelijk dat je weinig inzicht hebt in je eigen probleem."
Noem 1 (tegenstrijdige) opmerking van mij waaruit blijkt dat ik weinig inzicht heb in mijn eigen probleem.
"Niet voor elke oorzaak is het aangewezen om rechtstreeks je subscapularis te trainen."
En jij met al je wijsheid denkt dat de chiropractor en fysiotherapeut mij dit niet allang uitgelegd heeft?
In mijn OP heb ik het al uitgelegd. Onstabiele biceps, subscapularis probleem en impingement. Omdat mijn subscap dus te zwak/ontstoken is, neemt mijn deltoid het over en daar zit precies de pijn. Denk je dat die chiropractor dit uit zijn duim zuigt? Hij zei dat ik mijn subscap moest gaan trainen, om het nog maar even te herhalen. Dit verzin ik dus niet zelf, dus hou die onnodige opmerkingen toch voor je.
"Als je een vraag op een forum post mogen andere posters daar kritisch over nadenken."
Alles mag, ik ben hier niet de baas. Maar het lijkt me voor de orde van het forum wenselijk dat mensen gewoon antwoord geven op de vraag en niet onnodig op allerlei aannames verder gaan redeneren en advies geven waar diegene niet om vraagt. Het is misschien goed bedoeld, maar toch.
Als iemand op school/werk jou vraagt wat 1+1 is(omdat hij de uitkomst nodig heeft voor een bepaalde formule), ga je dan '2' zeggen of ga je uitleggen dat die uitkomst niet relevant is voor de formule? Waarschijnlijk wel, maar doe je dat ook als de persoon in kwestie overtuigd is dat hij wel relevant is voor de formule?
Ja, je kan inderdaad een oneindige discussie beginnen, of...je geeft gewoon antwoord en laat ze het zelf uitzoeken. Dan leren ze wellicht nog iets. Zo zou je dit geval ook kunnen bekijken. Laat mij gewoon lekker die subscap trainen, geef me wat pointers mee en als ik faal dan is dat toch mijn probleem? Daar lig jij niet van wakker lijkt me.
"Hier is een antwoord op uw vraag: excentrische peestraining voor je subscapularis."
Dank je. En ik wil je nog iets meegeven, aangezien je denkt dat ik het probleem ben hier. Vraag jezelf maar eens af waarom je niet gewoon direct dit antwoord gaf in plaats van mij de les proberen te lezen. Ik ben meer dan redelijk gebleven, maar ik heb geen zin en tijd om heel de avond hier hele verhalen te gaan typen.
Het was een simpele vraag, waarop een kort en simpel antwoord mogelijk is(wat je nu net zelf bewijst door kort en bondig te antwoorden met 'excentrische peestraining'). Waarom moet het altijd zo moeilijk?