The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suiker bij ontbijt zou ik niet doen. Maar rond de training zijn suikers juist zeer productief. Ook melk is op zich geen slecht idee na de training, maar er zijn natuurlijk efficiëntere dingen te bedenken.
Tegenwoordig drink ik geen melk meer, tenzij het de enige eiwitbron is die voor handen is, zelfde geld met rundvlees, alleen bij gebrek aan beter.

Wtf Marky? Geen rundvlees? Ik eet een halve kg biefstuk per dag bro--> bizarre instant grow!
Geraffineerde suiker is inderdaad niet zo goed omwille van volgende redenen:
* De geraffineerde suiker komt na consumptie zeer snel (na enkele minuten) in de bloedbaan terecht;
=> de pancreas heeft onvoldoende tijd om te reageren met de gepaste hoeveelheid insuline
=> uitputting van de pancreas en insulineresistentie
* Een overmatig gebruik van geraffineerde suiker remt de werking van het immuunsysteem;
=> een verhoogde kans op allerlei infecties (bijvoorbeeld gistinfectie in de darmen of een vaginale schimmelinfectie)
* Een overmatig gebruik van geraffineerde suiker zorgt voor een tekort aan bepaalde vitamines. Geraffineerde suiker is namelijk ontdaan van alle natuurlijke hulpstoffen (vitamines, calcium, zink, chroom) die het lichaam helpen met de vertering van suiker. Daarom worden deze vitamines, mineralen en sporenelementen aan het lichaam onttrokken;
* Een overmatig gebruik van geraffineerde suiker zorgt voor een hoog glucosegehalte in het bloed;
=> "crosslinking" tussen proteïnestructuren als collageen
=> vernietiging van de structuur van collageen met als eindproduct het toxische AGES (Advanced Glycation End Product)
=> versnelling van het verouderingsproces
Begin nu niet angstvallig alle suiker te mijden. Bovenstaande zaken hebben enkel betrekking op geraffineerde suiker (witte suiker of kristalsuiker) en treden enkel op bij overmatig gebruik.
.Geraffineerde suiker is inderdaad niet zo goed omwille van volgende redenen:
* De geraffineerde suiker komt na consumptie zeer snel (na enkele minuten) in de bloedbaan terecht;
=> de pancreas heeft onvoldoende tijd om te reageren met de gepaste hoeveelheid insuline
=> uitputting van de pancreas en insulineresistentie
* Een overmatig gebruik van geraffineerde suiker remt de werking van het immuunsysteem;
=> een verhoogde kans op allerlei infecties (bijvoorbeeld gistinfectie in de darmen of een vaginale schimmelinfectie)
* Een overmatig gebruik van geraffineerde suiker zorgt voor een tekort aan bepaalde vitamines. Geraffineerde suiker is namelijk ontdaan van alle natuurlijke hulpstoffen (vitamines, calcium, zink, chroom) die het lichaam helpen met de vertering van suiker. Daarom worden deze vitamines, mineralen en sporenelementen aan het lichaam onttrokken;
* Een overmatig gebruik van geraffineerde suiker zorgt voor een hoog glucosegehalte in het bloed;
=> "crosslinking" tussen proteïnestructuren als collageen
=> vernietiging van de structuur van collageen met als eindproduct het toxische AGES (Advanced Glycation End Product)
=> versnelling van het verouderingsproces
Begin nu niet angstvallig alle suiker te mijden. Bovenstaande zaken hebben enkel betrekking op geraffineerde suiker (witte suiker of kristalsuiker) en treden enkel op bij overmatig gebruik.
Haha, ja, ik weet 't uit 't verleden, vlees is dè massabouwer samen met eggs, hoogwaardige proteine. Superpomp en door al dat ijzer e.d. veel energie.
Maar op basis van ethiek, gezondheid en ontvankelijkheid heb ik het er zelf uit gegooid, door voornamelijk (vette) vis (wel dioxine maar **** it) en veel eieren zonder dooier blijf ik constant een mooi lijnenspel houden. Ik wil er 365 dagen per jaar goed bij staan en van melk consumptie en vlees gaat op een over andere manier de seperatie op in een bloat en juist door een scheiding in de bicepsbal, diepe obliques en gesepereerde quads en pec/delt strepen oog je imponerend. Hoewel die bloat ook weer snel verdwijnt als je het weglaat.
Van dagelijkse vlees en melk consumptie leek ik altijd enkele procenten vetter terwijl dat in huidplooiien niet te zien was. Geen obliques, weinig zichtbare seperatie elders.
Komt ook nog eens bij dat ik niet veel zwaarder wil worden dan ik nu ben, 1.87 96 kg, 8 procent en tegenwoordig niet alleen maar maximale massatoename als doel heb maar ook conditietraining hoog in het vaandel heb staan.
Maar dat overtuigend bewijs is er dus wel en heb ik je ook al gegeven. Pre/post training snelle suikers maken je sterker tijdens training/bevorderen herstel. De vraag is natuurlijk: wat is er allemaal nodig om jou te overtuigen voor een supplement te kiezen. 10 onderzoeken? 100? 1000?![]()

Je loop wel stoer op te scheppen over hoe hoe groot en droog je bent, maar waarom post je geen pics hier?
De treurige waarheid is dat veel foto's op gaysites belanden of zelfs in een database komen met commerciele doeleinden.