- Waardering
- 1.158
BodyenfitshopErg interessant.
Waar haal jij de d-aspartatic? Zie dat de prijzen nogal verschillen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BodyenfitshopErg interessant.
Waar haal jij de d-aspartatic? Zie dat de prijzen nogal verschillen.
ga het vanaf morgen proberen alleen ik hou 2 low carb dagen op 2700-2800 kcal (onderhoud is iets van 4100) en dan de refeed dag high carb en boven onderhoud (4500kcal) aangezien ik er ook nog cardio iedere dag naast doe..Hmm ik denk dat het voor veel mensen gewoon mogelijk is. Maar het is een mentaal spelletje. Veel mensen durfen hun kcal niet op een deficit van 1.500 te zetten omdat ze te bang zijn voor spierverlies. Daarbij komt nog dat je tijdens de cut flat bent, wat voor hun een bevestiging is dat ze spier verliezen. Ook gaat hun gewicht snel omlaag in het begin. Nog meer mindfuckery.
Verliezen van vocht,maaginhoud etc laat ze denken dat ze kilo's spier afvallen.
ga het vanaf morgen proberen alleen ik hou 2 low carb dagen op 2700-2800 kcal (onderhoud is iets van 4100) en dan de refeed dag high carb en boven onderhoud (4500kcal) aangezien ik er ook nog cardio iedere dag naast doe..
benieuwd of dit nog wat doet kwa spierverlies hoef ik denk ik niet bang te zijn in die 2 low dagen want ben niet natty

neuh zit binnen buiten is het natty :-)
Wel aardig raar trainingsschema als ik het zeg, dus dit doe je allen op één maandag?
Chest: Reps Dumbbell press: 12-12-10-8
Dumbbell flyes 12-12-10-8
Cable flyes 15-12-10-8 Incline flyes 15-12-12-10-8
Seated cable flyes 12-12-10-8 Machine chest press 12-10-8-6
Triceps: Cable pushdowns 15-12-12-10-8
Skull crushers 12-12-10-8 Front delts: Front raises 15-15-12-12-10
At this point you want to make sure you have fuel in your body to endure the leg exercises.
Legs: Leg press (Legs high for hamstrings, legs low for quads) Choose one 15-12-10-8
Leg extensions 12-12-10-8
Leg curls 15-12-12-10-8
Calf raises 20-20-15-15-15
Abs: Ab machine: 12-12-10-10-8
Hmm ik merkte alleen dat m'n gewrichten wat gevoeliger waren.. is inderdaad niet gezond, maar als je gezond wil, kan je beter ook niet m'n eetschema aanhouden. Deficit van 1.500 kcal lijkt me ook niet gezondGeen nadelen aan die 6-bromo gemerkt? Oestrogeen minderen klinkt nou niet als een goed/gezond idee.. maar wel leuk voor het uiterlijk?

Was puur om te laten zien dat je eten smaak moet geven. Anders had ik die vloeibare zoetstof er ook niet ingezet hahaGaat wel ver om een kruidenmix van 2 kcal mee te tellen ,
Ohja okWas puur om te laten zien dat je eten smaak moet geven. Anders had ik die vloeibare zoetstof er ook niet ingezet haha
ja zonder smaak is er niks aanGoed topic tot ik dit las

Verder haal ik gewoon het meeste bij bulk powders.nl
46 euro voor 5kg labtested eiwitten.. cant be beaten..2 dagen +-1700 onder onderhoud ex cardio zou dat erg zijn?Verder haal ik gewoon het meeste bij bulk powders.nl46 euro voor 5kg labtested eiwitten.. cant be beaten..

Precies t zelfde hier man haha. Ik ga je carb cycle iig een x testen. Ben alleen geen natty dus de resulteren zullen wat anders uitvallen. Bedankt voor t delenVerder haal ik gewoon het meeste bij bulk powders.nl46 euro voor 5kg labtested eiwitten.. cant be beaten..

Ik weet het niet. Heb dat zelf niet geprobeerd. Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.2 dagen +-1700 onder onderhoud ex cardio zou dat erg zijn?![]()

Ik lees wel eens dat mensen alle " niet natty gains" verliezen als ze natty gaan cutten.Precies t zelfde hier man haha. Ik ga je carb cycle iig een x testen. Ben alleen geen natty dus de resulteren zullen wat anders uitvallen. Bedankt voor t delen![]()
ik zit wel aan de trenIk weet het niet. Heb dat zelf niet geprobeerd. Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Als 6-bromo zo'n deficit al een stuk minder katabool maakt, dan lijkt me dat jij je geen zorgen hoeft te maken..
Tenzij ze bij brawn nutrition stiekem tren in de capsules stoppen![]()
maar hou het wel op 1400kcal onder onderhoud.. doe ook iedere dag 30min cardio en op rustdagen een uur (weekend ook een uur) en me refeeds hou ik op 4800 dat is 700 boven onderhoud.30min cardio per dag. Dan denk ik al aan -300 kcal voor 30 min. Dus (1700+ 1700 - 700 ) 900 per dag onder onderhoud minimaal.ik zit wel aan de trenmaar hou het wel op 1400kcal onder onderhoud.. doe ook iedere dag 30min cardio en op rustdagen een uur (weekend ook een uur) en me refeeds hou ik op 4800 dat is 700 boven onderhoud.
zou evengoed een dik deficit geven toch :-)

op die refeed dagen ook nog cardio dus het is niet -700 maar daar ook nog eens 300 af30min cardio per dag. Dan denk ik al aan -300 kcal voor 30 min. Dus (1700+ 1700 - 700 ) 900 per dag onder onderhoud minimaal.
Ik snap echt niet hoe je het kan opbrengen om zoveel cardio te doen. Hangen er soms tv's bij jullie in de gym?![]()