Fitness Seller

Summerproof in 5 weken (carb cycling )

op die refeed dagen ook nog cardio dus het is niet -700 maar daar ook nog eens 300 af :P

nee heb zo'n ding uit de sportschool overgenomen en die staat in me woonkamer voor de tv :D
Het is niet dat als je geen cardio doet dat je niks verbrandt, die prachtige rekensommen werken dus niet echt op deze manier.

--------------

Voor de rest, wat een hilarisch topic :D

Het is niet dat als je geen cardio doet dat je niks verbrandt, die prachtige rekensommen werken dus niet echt op deze manier.

--------------

Voor de rest, wat een hilarisch topic :D
Dat snap ik ook wel dat ik zonder cardio evengoed flink wat verbrand.. maar merk dat die cardio een positieve invloed is op me trainingen sowieso (meer lucht en minder hijgen) en zo erg is het ook weer niet om te doen :)

??? Met het avond eten eet je dus alleen de groentes? Geen vlees en rijst ofzo

• Topic Starter Topic Starter
op die refeed dagen ook nog cardio dus het is niet -700 maar daar ook nog eens 300 af :P

nee heb zo'n ding uit de sportschool overgenomen en die staat in me woonkamer voor de tv :D
Klopt indd niet helemaal wat ik zei. Ik was niet echt helder:roflol:
Indd veel meer

• Like
Waarderingen: vntl
??? Met het avond eten eet je dus alleen de groentes? Geen vlees en rijst ofzo
Wat is avondeten? Bedoel je meal 5,6 of 7? Of eten wat je in de avond eet ;) ;)
Ik eet wat in me macro's past. Maaltijden van 300 kcal,
daar past 125 gram kip en 40 gram rijst en beetje groentjes in?

Wat is avondeten? Bedoel je meal 5,6 of 7? Of eten wat je in de avond eet ;) ;)
Ik eet wat in me macro's past. Maaltijden van 300 kcal,
daar past 125 gram kip en 40 gram rijst en beetje groentjes in?

Omdat je in je schema dat nergens hebt staan en ook niet bij refeed dagen vandaar.

benieuwd hoe je er in in het echt uitziet btw.. ik ga ook naar bb united :)
haha lachen man. Waarschijnlijk zit ik dan in de bulk maar hopelijk niet hoger dan 10 procent.. :D

Omdat je in je schema dat nergens hebt staan en ook niet bij refeed dagen vandaar.

Klopt. Maar het schema dient meer als voorbeeld.
Als we kip met rijst savonds eten at ik wel mee. En dan gewoon die andere maaltijd laten staan. Is alleen even afwegen.
Je kan alles eten wat je wil. Over het algemeen is het gewoon kcal in kcal out.
Tuurlijk eiwitten hooghouden voor spierbehoud.
Maar dat wist je vast al:rolleyes:

• Like
Waarderingen: vntl
haha lachen man. Waarschijnlijk zit ik dan in de bulk maar hopelijk niet hoger dan 10 procent.. :D

Klopt. Maar het schema dient meer als voorbeeld.
Als we kip met rijst savonds eten at ik wel mee. En dan gewoon die andere maaltijd laten staan. Is alleen even afwegen.
Je kan alles eten wat je wil. Over het algemeen is het gewoon kcal in kcal out.
Tuurlijk eiwitten hooghouden voor spierbehoud.
Maar dat wist je vast al:rolleyes:
ik zit dan ook alweer in de bulk gok ik of op onderhoud.. en hopelijk al niet weer boven de 10% nee :roflol:

Zit nu op mn "hoge" dag. (3500kcals doe ik) net twee 2000kcal dagen achter de rug. Prima vol te houden. 3kg kwijt in 2 dagen :o

Zit nu op mn "hoge" dag. (3500kcals doe ik) net twee 2000kcal dagen achter de rug. Prima vol te houden. 3kg kwijt in 2 dagen :o
Die hard!! Ik doe me low dagen 2500 en me high dag 48-4900 maar goed ik cardio ook iedere dag :P

• Like
Waarderingen: Dr X
Zeer interessant topic. Tof dat je dit deelt.
Je trainingschema zou ik graag ook willen zien, maar ik kan em met het opgegeven ww niet openen..?

Zeer interessant, nice pics! Ben nu voor het eerst met een (serieuze) bulk bezig. Tijdens m'n (volgende) cut ga ik zeker veel hieruit overnemen!

Summerproof in 5 weken*. Omdat ik vaak pm’s krijg over hoe ik dit doe heb ik besloten om mijn aanpak te delen. Het schema is in principe een carb cycling schema, met de vetten laag. Dit schema is gebaseerd op iemand van 90kg met een onderhoud van circa 3.500 kcal.

Voeding:

De voeding van de dag ziet er zo uit. Groentes eet ik ook, maar dat is hetgeen wat ik wel mee eet met het avondeten. Omdat ik nog thuis woon verschilt dit per dag. 100 gram groentes zullen over het algemeen maar 50 kcal bevatten.

Dagen 1 en 2 zien er ongeveer zo uit

Zoals je kunt zien is dit ontzettend weinig voedsel voor iemand van 90kg.

voedingsschema.png

Mochten er nog vragen zijn, vind je iets totale onzin zeg het dan gerust .

Ziet er goed uit, ik ga mij hier denk ik eens aan wagen.
Is je avond eten een "7de" maaltijd?

En iedere 3de dag vervang je dus 2 maaltijden voor de door jou geschreven cheatmeals?

Grtz

Zeer interessant topic. Tof dat je dit deelt.
Je trainingschema zou ik graag ook willen zien, maar ik kan em met het opgegeven ww niet openen..?
Thanks man.. Ik ga zo even kijken wat het probleem is...
Zeer interessant, nice pics! Ben nu voor het eerst met een (serieuze) bulk bezig. Tijdens m'n (volgende) cut ga ik zeker veel hieruit overnemen!
Bedankt man.. Laat maar weten als je begint en wat je resultaten gaan wordeb..ben wel benieuwd

Ziet er goed uit, ik ga mij hier denk ik eens aan wagen.
Is je avond eten een "7de" maaltijd?

En iedere 3de dag vervang je dus 2 maaltijden voor de door jou geschreven cheatmeals?

Grtz
Meal 4 is mn avondeten.. Eigenlijk kan je dat wat ik daar heb staan geen "avondeten" noemen maarja. Is puur als voorbeeld en als je iets anders met die macro's kan eten is dat ook goed. En is het 10 gram eiwit minder, dan kan je dat bij een andere maaltijd toevoegen.. Het luisterd niet zo nauw..

Ja klopt.. Of iets dat niet te veel afwijkt van die voedingswaarde..

@CoolBuilder: vraagje: ik vind je trainingsschema vrij pittig, bijv. op dag 1 benen na een reeks oefeningen. Hoe zorg je dat je voldoende energie hebt om nog te kunnen knallen (en normaal functioneren op je werk) als je op een deficit van 1500 kcals zit? Gebruik je een PWO? Behoorlijk netjes als je dit zo vol kan houden, ik weet niet of ik het ga trekken.

eet nu 2000 kcalls per dag als ik nog lager moet zitten val ik nog van de fiets :p
hoorde dat je de meeste koolhydraten moest namen op trainingsdagen maar als je nou elke dag traint ?

Terug
Naar boven