Fitness Seller

Superdudes is er niks bij

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

die klusmier zit ook werkelijk OVERAL!!

o mij god mijn vriendin gaat vandaag ook ff kijken en als ze het zegt:"ze zien er toch verzorgd uit" dan ga ik los:D

DutchVince zei:
Mijn vrouw vindt ze er "verzorgd" uitzien en ziet dit liever dan de meeste jongeren :kots:

Morgen mijn afvocaat maar bellen denk ik...

verzorgd? die gast ziet er uit of i door de stront heeft gerold...

RichardV zei:
Hmm vrouwtje van mij snapte niet waar wij mee bezig zijn op dbb door die gasten belachelijk te maken.

Ze vond ze wel verzorgd en hoefde er niet eens om te glimlachen.

Daarna stelde ze ook nog bloedserieus de vraag: Ries is dat kapsel niks voor jou???

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

christenziele, die is aan vervanging toe

hilarisch dit is niet normaal slikke harries hahahahhahaah

:roflol: Ik merk deze topic nu pas op :D

Cynthia zei:
Hahaha! werd al aardig chagerijnig van het leren voor tentamen, maar das nu weer helemaal over. wat een idioten!
en het ergste is nog wel dat er dus grietjes zijn die hier op vallen :eek:
En veel ook nog. Al die breezerk*tten vallen er op, en dat zijn er een hoop!

benchMarc zei:
En veel ook nog. Al die breezerk*tten vallen er op, en dat zijn er een hoop!

Even vragen of de hotti's een kruisje onder de breezer voetjes zetten zodat we weten dat we daar niet meer overheen willen :p

hotti :roflol: Blijft schitterend

Cynthia zei:
Mwahaha! dat zie ik dus al helemaal voor me, jij met dat kapsel! :D

Ik vind dit niet grappipg:mad:

Maar mij kennende zal ik er dus over 3 maanden ook zo bijlopeb. Eerst laten groeien.:D

En nee al die anderen, ik maak het nu niet uit. Weet je wat me dat gaat kosten;)

RichardV zei:
Ik vind dit niet grappipg:mad:

Maar mij kennende zal ik er dus over 3 maanden ook zo bijlopeb. Eerst laten groeien.:D

En nee al die anderen, ik maak het nu niet uit. Weet je wat me dat gaat kosten;)
:nope:

die site heeft gewoon ook een hoti forum ahahah kankergrappig. ik weet nu waar mwb elke dag zit:D

whahahahhaa.. 10 pagina's pret gehad

Dat topic heeft bijna 2.000.000 views. :roflol:

Ben er nu uit wat ik ga worden met carnaval !!! Een Hotti ! :D totaal met clubbi'n outfit en stylo-coup.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Terug
Naar boven