Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring he je kan tegenwoordig gewoon zeggen tegen iemand ''doe jij niet zo guido''Smoothmold zei:
Kukkeledeh zei:t*ring he je kan tegenwoordig gewoon zeggen tegen iemand ''doe jij niet zo guido''

Sla dit soort taal maar niet uit als je gaat solliciteren bij de politiespiertje16 zei:idd stelletje t*ring guidos
ze moeten allemaal dood
vieze homo stinkerds

DutchVince zei:Sla dit soort taal maar niet uit als je gaat solliciteren bij de politie
Ook dit soort gheys dien jij te beschermen!

DutchVince zei:Mijn vrouw vindt ze er "verzorgd" uitzien en ziet dit liever dan de meeste jongeren![]()
Morgen mijn afvocaat maar bellen denk ik...
DutchVince zei:Mijn vrouw vindt ze er "verzorgd" uitzien en ziet dit liever dan de meeste jongeren![]()
Morgen mijn afvocaat maar bellen denk ik...

Ik denk eerder dat de quote moet zijn:M@rsel zei:
RichardV zei:Hmm vrouwtje van mij snapte niet waar wij mee bezig zijn op dbb door die gasten belachelijk te maken.
Ze vond ze wel verzorgd en hoefde er niet eens om te glimlachen.
Daarna stelde ze ook nog bloedserieus de vraag: Ries is dat kapsel niks voor jou![]()

RichardV zei:Hmm vrouwtje van mij snapte niet waar wij mee bezig zijn op dbb door die gasten belachelijk te maken.
Ze vond ze wel verzorgd en hoefde er niet eens om te glimlachen.
Daarna stelde ze ook nog bloedserieus de vraag: Ries is dat kapsel niks voor jou![]()