AndroidHealthClinic

Superdudes is er niks bij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niet alleen ze borstkassie is gegroeid van die gozer ook ze kop is 2 keer zo groot geworden.

idd stelletje t*ring guidos
ze moeten allemaal dood
vieze homo stinkerds

spiertje16 zei:
idd stelletje t*ring guidos
ze moeten allemaal dood
vieze homo stinkerds
Sla dit soort taal maar niet uit als je gaat solliciteren bij de politie :D
Ook dit soort gheys dien jij te beschermen!

tis te hopen dat ze die gasten niet leren kennen op Superdudes:help:

Dat het nu gewoon een wereldwijde rage is geworden. Iedereen kent de Hotti's, van Duitsland tot Indonesie, deze foto's en filmpjes zijn wereldberoemd! Geweldig dat filmpje op Auralsalvation.com. Echt geniaal.

Je moet toch een hoop tijd erin steken om zoiets in elkaar te flansen, maar of het het waard is?!

JAZEKER :D

Mijn vrouw vindt ze er "verzorgd" uitzien en ziet dit liever dan de meeste jongeren :kots:

Morgen mijn afvocaat maar bellen denk ik...

DutchVince zei:
Mijn vrouw vindt ze er "verzorgd" uitzien en ziet dit liever dan de meeste jongeren :kots:

Morgen mijn afvocaat maar bellen denk ik...

Pak een kussen, dit komt nooit meer goed :D

hahaha t*ring wat een topic, heb gewoon m'n arm uit de kom gelachen :D:D:D

Ik hoorde van mr klempic dat dit albanezen zijn... de Hotti family... schijnt ook nog eens berucht te zijn in albanie...

Tja... daar gaat je reputatie hahahaha gast they got OWNED by the world. Echt HARDDDDDDDDDDDDDDDDD, die pageviews zijn echt al helemaal erg. Jezus.. en dan nog denken dat je er lekker uit ziet met zo'n hoofd WTFD?@!# Als dat mijn kind was zou ik hem slappen bij het llllllleven.

Hahaha! werd al aardig chagerijnig van het leren voor tentamen, maar das nu weer helemaal over. wat een idioten!
en het ergste is nog wel dat er dus grietjes zijn die hier op vallen :eek:

Hmm vrouwtje van mij snapte niet waar wij mee bezig zijn op dbb door die gasten belachelijk te maken.

Ze vond ze wel verzorgd en hoefde er niet eens om te glimlachen.

Daarna stelde ze ook nog bloedserieus de vraag: Ries is dat kapsel niks voor jou???

RichardV zei:
Hmm vrouwtje van mij snapte niet waar wij mee bezig zijn op dbb door die gasten belachelijk te maken.

Daarna stelde ze ook nog bloedserieus de vraag: Ries is dat kapsel niks voor jou???

Mwahaha! dat zie ik dus al helemaal voor me, jij met dat kapsel! :D

RichardV zei:

maak het uit man... nu ! :D

Terug
Naar boven