XXL Nutrition

Superdudes is er niks bij

als Bobbi de G/D*liciousboy dit nou eens zag...die tuitlippen shit van hem is zelfs aan de andere kant van de zee overgeslagen!!!:roflol:

we hebben hier echt lol op werk jesus master topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heyy wat doet Jantje Smit daar tussen dat guido-folk???

:D

Tijd om nog een keer naar New York te gaan en dan een uitstapje te maken naar New Jersey. Die apen moet je in het wild zien.

Dat snolletje heeft iedere keer dezelfde gelaatsuitdrukking, toch zou ik haar wel een keer willen zien in een bukkake sessie. Cream the b*ch.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wegens een technisch probleem zijn wij tijdelijk niet bereikbaar.

:D

EricR zei:
Tijd om nog een keer naar New York te gaan en dan een uitstapje te maken naar New Jersey. Die apen moet je in het wild zien.
Als ik het MMA forum goed begrijp dan is Jersey ook een scheldnaam voor iets te ijdele iets te gladde metroseskuelen?

Ach ja, dat soort gasten zijn altijd goed voor hilarische draadjes.
Soms schaam ik me een beetje als ik weer eens één of andere internet-held uitlach, maar deze heren zijn zo vol van zichzelf dat het leuk blijft. :D

EricR zei:

Dat snolletje heeft iedere keer dezelfde gelaatsuitdrukking, toch zou ik haar wel een keer willen zien in een bukkake sessie. Cream the b*ch.
Links of rechts? :)

RichardV zei:
Hmm vrouwtje van mij snapte niet waar wij mee bezig zijn op dbb door die gasten belachelijk te maken.

Ze vond ze wel verzorgd en hoefde er niet eens om te glimlachen.

Daarna stelde ze ook nog bloedserieus de vraag: Ries is dat kapsel niks voor jou???

jow kerel is dat nu dat kapsel waar je het op msn over had, kon me er eerst niets bij voorstellen maar nu....:D
zal je vast beeldig staan. nu nog ff doorcutten en je kan er zo tussen :cool:

Geef eens een foto van je richard, dan plaats ik daar zo'n mooi kapsel op :P

:roflol: beestige topic!

Nou Richard, dit mag je aan je vrouw laten zien. Had niet genoeg tijd en zin om er iets moois van te maken, dus je moet het hier maar mee doen:

benchMarc zei:
Nou Richard, dit mag je aan je vrouw laten zien. Had niet genoeg tijd en zin om er iets moois van te maken, dus je moet het hier maar mee doen:

Mij staat ook echt alles goed he!:D

OMG ik ga zo hard plat hier hahaha 8P
wat een stelletje gaylords

Terug
Naar boven