MuscleMeat

Superknurft's log

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag: Rug/Biceps
Begonnen met rug:

Deadlift:
8 x 100 KG
5 x 130 KG

The Olly Jackson Deadlift Routine:
5 x 2 x 160 KG (handen begonnen te bloeden bij 3e setje :D nog een blaar die er zat van vorige week, van de grip training :D)

Zo week 1 voltooid.

1 x 170 KG
2 x 145 KG (2e niet gelockt, probeerde nog een 3e maar mn rug was kapot! :D)

Lat pully:
10 x 70 KG
10 x 80 KG
10 x 90 KG
8 x 100 KG (10KG dumbbell op de 90 KG gelegt)

Bent over row:
12 x 50 KG
10 x 70 KG
7 x 90 KG

Perfecte training, voel mn rugje goed, en 100% leeg :p)

Verder nog wat gedumbbell curlt.. niet zo uitgebreid, want armen groeien vanzelf wel mee met de rest eigenlijk

mooie training bro' :thumbs:

bloed is hardcore :D

Sterke deadlift man!

Super training knurft.:cool:

thnx :D

Lekkere training man!

Waar is het inschrijf formulier voor de Traps-squad? Ik heb geen traps and need help :(

Sta ik daar op de crosstrainer naar buiten te staren. Zie ik mezelf in de weerspiegeling van het raam. Schrok me de t*fus...niet alleen van me gezicht, maar ook dat ik zo breed ben geworden en GEEN TRAPS heb. Dat zag er niet uit.

Save me :( hehe

Ik beloof trouw op de benen dag 2 trap oefeningen te doen :D

Waar is het inschrijf formulier voor de Traps-squad? Ik heb geen traps and need help :(

Sta ik daar op de crosstrainer naar buiten te staren. Zie ik mezelf in de weerspiegeling van het raam. Schrok me de t*fus...niet alleen van me gezicht, maar ook dat ik zo breed ben geworden en GEEN TRAPS heb. Dat zag er niet uit.

Save me :( hehe

Ik beloof trouw op de benen dag 2 trap oefeningen te doen :D

Kandidaat leden kunnen voorzitter Trapzillah hun cv sturen. Vraag je wel eerst af of je traps een lidmaatschap waardig zijn:)

Voor tips kun je ook altijd bij ons terecht. Naast promotie is voorlichting ook een van de bezigheden van the squad.

Zie je niet dat deze traps gered moeten worden? Misschien een donor ergens te vinden? Laten we maar beginnen met Tips en Voorlichting. Wat heb je te bieden oh grote Trashzilla? :D

Zie je niet dat deze traps gered moeten worden? Misschien een donor ergens te vinden? Laten we maar beginnen met Tips en Voorlichting. Wat heb je te bieden oh grote Trashzilla? :D

Lol. Ik ben het helemaal met je eens en wil je graag helpen. Maar misschien kunnen we dit beter bespreken in het "Traps for the win topic" dan in knurft zijn loggie. Kan je de master himself vragen. Hoewel knurft er ook wat van kan met zijn monstertraps:eek: :D

gaat goed knurft ....hahah die traps gaan het worden

:roflol: ik doe niks bijzonders voor mn traps, lekker zwaar shruggen that's all! :D

Donderdag: Schouders/Traps

Schouders:

Neck press:
10 x 60 KG
10 x 70 KG
10 x 80 KG
2 x 95 KG PR (cool :cool:)
1 x 100 KG fail (OH MY ****ING GOD.. ik liet em extra diep zakken omdat ik voelde dat ik het kon hebben, ik weer omhoog tot een stuk boven mn hoofd, en ik riep: "niet helpen, niet helpen!" ging ie nog 1 milimeter omhoog, en toen zakte die weer... ****ing hell, volgende week moet het lukken! :D)

Seated dumbbell press:
10 x 22 KG
10 x 26 KG
10 x 30 KG
1 x 34 KG

Front dumbbell Raises
10 x 16 KG
10 x 18 KG
10 x 20 KG

Standing Lateral Raises
10 x 10 KG
10 x 12 KG

brutale neckpress man:D

nog steeds in de smith?

Lekker bezig SuperSchurft! :P
Die 100 gaat komen :fire:

lol nice PR leuk dat je soms nog net de kracht vindt om te roepen naar je spotter dat hij met zen fikken eraf moet blijven eh :roflol:

Terug
Naar boven