Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Zo zat ik je te prijzen voor je schouder kracht, maar je benen zijn rampzalig man
Maar kan ook zijn omdat het weer mijn fav. onderdeel zijn.
Is die 260kg Leg Press horizontaal van Technogym? Die zijn nog lichter dan de 190kg van de nieuwere Welness Technogym apparatuur. Mocht je gym de oudere Technogym Incline Leg PRess hebben doe die. Heb hem gisteren zelf ook even gedaan met 220kg.
Ab- en Adductor ging bij ons tot 70kg. Zijn slechte oefeningen als je ze vergelijkt met Squat en/of Lunges. Dus waarom voeg je geen Lunges toe op momenten dat je geen squat meer kunt doen of de Leg Press op zijn max zit en je geen zin hebt in eenbenige uitvoeringen? Leg je een barbell in je nek en kun je veel gewicht er op pleuren. En je traint meteen je core mee.
Leg Extention is netjes. Zelf vind ik dat dan weer een schijtoefening. Maar deed hem altijd als laatste voor de restjes, dus kon het nooit echt zwaarder dan 30kg bij mij
Maar die kun je ook 1benig gaan uitvoeren natuurlijk. Eer dat je met 1 been 70kg gebruikt ben je wel weer een tijdje bezig 
Maar kan ook zijn omdat het weer mijn fav. onderdeel zijn.Is die 260kg Leg Press horizontaal van Technogym? Die zijn nog lichter dan de 190kg van de nieuwere Welness Technogym apparatuur. Mocht je gym de oudere Technogym Incline Leg PRess hebben doe die. Heb hem gisteren zelf ook even gedaan met 220kg.
Ab- en Adductor ging bij ons tot 70kg. Zijn slechte oefeningen als je ze vergelijkt met Squat en/of Lunges. Dus waarom voeg je geen Lunges toe op momenten dat je geen squat meer kunt doen of de Leg Press op zijn max zit en je geen zin hebt in eenbenige uitvoeringen? Leg je een barbell in je nek en kun je veel gewicht er op pleuren. En je traint meteen je core mee.
Leg Extention is netjes. Zelf vind ik dat dan weer een schijtoefening. Maar deed hem altijd als laatste voor de restjes, dus kon het nooit echt zwaarder dan 30kg bij mij
Maar die kun je ook 1benig gaan uitvoeren natuurlijk. Eer dat je met 1 been 70kg gebruikt ben je wel weer een tijdje bezig 

zo niet dan zou ik je energie maar niet verspillen aan die 2 apparaten en gewoon full squats gaan doen.
)
is goed, zal het nooit meer doen
Volgende keer 12*100, dit kan zo niet hé.